Yoshin kokoputki - Fi valon sammutus????

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

:apua: eli kun vaihdoin kokoputken,niin joutu ottamaan sen vakioputkessa kiinni olleen happitunnistin?piuhan irti,niin syttyi punainen fi valo ja check in vilkuupi.
kysymys kuuluu,miten saan ne sammumaan???? :apua:
se vaan nyt on niin
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.

Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?

Edit: Ohjeet täältä




Edited By jarim on 1148553747
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
75-1147578449

Viesti Kirjoittaja 75-1147578449 »

Laita tunnistin takasin kiinni piuhaan ja tee johdosta kerä ja laita nippusiteellä katteen alle piiloon.
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

:pomppu: näin tein.kiitos
se vaan nyt on niin
111-1149740061

Viesti Kirjoittaja 111-1149740061 »

Onko tuo yllä mainittu tapa oikea? Eikö ilmassa heiluva happianturi sekoita polttoaineen syöttöä?
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

ei mulla ainakaan seonnut mihinkään,kun noin tein.
se vaan nyt on niin
75-1147578449

Viesti Kirjoittaja 75-1147578449 »

orpopiru kirjoitti:Onko tuo yllä mainittu tapa oikea? Eikö ilmassa heiluva happianturi sekoita polttoaineen syöttöä?
Ei se varmaankaan sen huonompi tapa ole kuin ohittaa se jollain "hyppylangallakaan". Sama lopputulos.

En tiedä onko se sitten oikea vai väärä mutta aika paljon niitä on noin tehty.

Tietysti voisi muutkin kommentoida että miten ovat anturinkanssa menetelleet kun putki on vaihdettu.
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

Ite jätin lambda-anturin pailkoilleen, kun vaihdoin Yoshimuran kokoputkiston. Tein paikan anturille originaaliputken tapaan.Tigillä sopiva rosterimutteri putkeen kiinni ja poraus
Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Jone kirjoitti:Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Missä säädätit?
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

purzzi kirjoitti:
Jone kirjoitti:Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.

Missä säädätit?

Bikefoxilla.Oulussa.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.

Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?

Edit: Ohjeet täältä
Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......? Sais Epekin Yoshin rännin kii!






:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

BussiJussi kirjoitti:Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......?

Searchilla löytyy, käytä sitä!!! :p


Isompi liitin ja piuhahan on musta, jossa ruskea raita on toinen rivi ylhäältä alaspäin ja toinen vasemmalta päin sivusuunnassa. (numero 11 liitin).




Edited By purzzi on 1177497629
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.

Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?

Edit: Ohjeet täältä
Onko jollain tuota ohjetta kun ei enää tuota sivua löydy.
Ajattelin heittää PC3USB:n kiinni vaikka ei olekaan kuin yoshin RS3 kannut ja K&N.
Kannattaakohan lambda eliminoida vai jättää ja jättää PC:stä muutokset tekemättä alle 4000rpm?
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Vastaa Viestiin