eli kun vaihdoin kokoputken,niin joutu ottamaan sen vakioputkessa kiinni olleen happitunnistin?piuhan irti,niin syttyi punainen fi valo ja check in vilkuupi.
kysymys kuuluu,miten saan ne sammumaan????
ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Ite jätin lambda-anturin pailkoilleen, kun vaihdoin Yoshimuran kokoputkiston. Tein paikan anturille originaaliputken tapaan.Tigillä sopiva rosterimutteri putkeen kiinni ja poraus
Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Onko jollain tuota ohjetta kun ei enää tuota sivua löydy.
Ajattelin heittää PC3USB:n kiinni vaikka ei olekaan kuin yoshin RS3 kannut ja K&N.
Kannattaakohan lambda eliminoida vai jättää ja jättää PC:stä muutokset tekemättä alle 4000rpm?