Yoshin kokoputki - Fi valon sammutus????
ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Edited By jarim on 1148553747
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Edited By jarim on 1148553747
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei se varmaankaan sen huonompi tapa ole kuin ohittaa se jollain "hyppylangallakaan". Sama lopputulos.orpopiru kirjoitti:Onko tuo yllä mainittu tapa oikea? Eikö ilmassa heiluva happianturi sekoita polttoaineen syöttöä?
En tiedä onko se sitten oikea vai väärä mutta aika paljon niitä on noin tehty.
Tietysti voisi muutkin kommentoida että miten ovat anturinkanssa menetelleet kun putki on vaihdettu.
Ite jätin lambda-anturin pailkoilleen, kun vaihdoin Yoshimuran kokoputkiston. Tein paikan anturille originaaliputken tapaan.Tigillä sopiva rosterimutteri putkeen kiinni ja poraus
Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......? Sais Epekin Yoshin rännin kii!jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......?
Searchilla löytyy, käytä sitä!!! :p
Isompi liitin ja piuhahan on musta, jossa ruskea raita on toinen rivi ylhäältä alaspäin ja toinen vasemmalta päin sivusuunnassa. (numero 11 liitin).
Edited By purzzi on 1177497629
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Onko jollain tuota ohjetta kun ei enää tuota sivua löydy.jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Ajattelin heittää PC3USB:n kiinni vaikka ei olekaan kuin yoshin RS3 kannut ja K&N.
Kannattaakohan lambda eliminoida vai jättää ja jättää PC:stä muutokset tekemättä alle 4000rpm?