etupää pompottaa
- bandit busa
- Viestit: 46
- Liittynyt: 26 Tammi 2012, 19:46
- Paikkakunta: jämsänkoski
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Missäs kunnossa etu jarrulevyt? Mulla G1 pompotti kun etulevyjen niitit eivät enään "eläneet".
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Mulla pompotti ja veteli keula vähän mihin sattui ja tuntui jotenki letkulta jo viime syksynä. Vaihdoin viikonloppuna stefat ja öljyt keulaan niin loppu kaikki ylimääränen eläminen. Mulla tosin oli joku sankari laittanut jo alunperinkin liian vähän öljyä keulaputkiin...
Edited By minizz66 on 1337019230
Edited By minizz66 on 1337019230
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Suattoha nuo olla hieman kierokki, mut niin päin, et niitit eivät eläneet.Dösällä kirjoitti:Tarkoitatko että sulla oli levyt kierona jolloin niittien löysyys poisti vibat? Nyt en ihan päässyt kartalle..jakehaanpää kirjoitti:Missäs kunnossa etu jarrulevyt? Mulla G1 pompotti kun etulevyjen niitit eivät enään "eläneet".
Ettei joku painotuspala olis huomaamatta irronnut (?)
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tiet on kyllä nyt helkutin isoilla "laineilla", joten seki voi vaikuttaa. Mutta ennenkaikkea jousituksen sääjöt on sellaset, että kannattaa kyllä niitä esijännityksiä ja tarkempia "napsuja" testailla ittelle sopivaksi. Niillä on yllättävän iso merkitys ihan normiajotuntumhanki!
Ja radalla hoksas taas hyvin, että kun on "mukava" katu- ja maantieajoon, niin Alastarossa parissa vähän isovauhtisemmassa mutkassa ikävästi alko vemputtamhan, minkä olis saanu heleposti pois jos olis vaan viittiny vähän säätää...meinasin ittekki kyllä nyt muutenki taas vähän tiukentaa tuntumaa: kääntyy paremmin ja on muutenki kevyemmän olonen ajaa.
edit: ...ja apujahan löytyy monenmoista vaikkapa näistä kliketikliks!
Edited By toimeve on 1337066280
Ja radalla hoksas taas hyvin, että kun on "mukava" katu- ja maantieajoon, niin Alastarossa parissa vähän isovauhtisemmassa mutkassa ikävästi alko vemputtamhan, minkä olis saanu heleposti pois jos olis vaan viittiny vähän säätää...meinasin ittekki kyllä nyt muutenki taas vähän tiukentaa tuntumaa: kääntyy paremmin ja on muutenki kevyemmän olonen ajaa.
edit: ...ja apujahan löytyy monenmoista vaikkapa näistä kliketikliks!
Edited By toimeve on 1337066280
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Eipä Busan jousituksiin ole tarvinnut kajota, mutta kelkka puolella näkee talvella jopa painajaisia iskareista.
Ensimmäisenä huoltaisin iskarit, eli oikeanvahvuinen öljy ja oikea määrä ja säädöt vakio asetuksiin
Sitten tielle testaamaan, jos vielä "pomppotta" niin yritä selvittää johtuuko se ettei iskari mene tarpeeksi nopeasti sisään (lyö kynsille) vai tuleeko se liian nopeasti ulos (jousikuormasta) tai jopa molempia.
Ensimmäiseen auttaa sisäänmeno vaimennuksen avaaminen ja toiseen paluuvaimennuksen kiristäminen.
Jousen esijännitystä voi myös testailla, mutta mielestäni se kannattaa antaa alkuun vakiosäädöissä ja puuhastella vain klikkereillä.
Ensimmäisenä huoltaisin iskarit, eli oikeanvahvuinen öljy ja oikea määrä ja säädöt vakio asetuksiin
Sitten tielle testaamaan, jos vielä "pomppotta" niin yritä selvittää johtuuko se ettei iskari mene tarpeeksi nopeasti sisään (lyö kynsille) vai tuleeko se liian nopeasti ulos (jousikuormasta) tai jopa molempia.
Ensimmäiseen auttaa sisäänmeno vaimennuksen avaaminen ja toiseen paluuvaimennuksen kiristäminen.
Jousen esijännitystä voi myös testailla, mutta mielestäni se kannattaa antaa alkuun vakiosäädöissä ja puuhastella vain klikkereillä.
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kannattaa muuten puhistella net vanteitten puolat sisältä ennen renkaanvaihtoa. ittellä ex jammussa tuli lapiollinen hiekkaa sieltä...ja uus tasapainotus.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
- bandit busa
- Viestit: 46
- Liittynyt: 26 Tammi 2012, 19:46
- Paikkakunta: jämsänkoski