Samaa teki mullaki "uutena". Nykyään käännetyllä kaaviolla ei juuri ole välivapaa ongelmia ollut. Vaihdepolkimen hienosäätö alaspäin voisi auttaa myös?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Samaa teki mullaki "uutena". Nykyään käännetyllä kaaviolla ei juuri ole välivapaa ongelmia ollut. Vaihdepolkimen hienosäätö alaspäin voisi auttaa myös?
Veit jalat suustani!! Ja käännetyllä kaaviolla tulee varmaan luonnostaanki "potkastua" se vaihe kunnolla perille..
Taitaa olla uutuuden kankeutta...Aikaisemmassa uudessa Suikassa sama vika... Nyt tässä valmiiksi sisäänajetussa Busassa vaihteet menee heittämällä päälle... Ilman sifteriäkin
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
TJJ kirjoitti:Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
Vaihdekepiltä lähtee vivusto vaihteiston aksilan päähän (koneen ulkopuolella), siitä vivusto irti ja pyöräytys ja takas paikoillee. Jotenkin näin
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
TJJ kirjoitti:Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
Vaihdekepiltä lähtee vivusto vaihteiston aksilan päähän (koneen ulkopuolella), siitä vivusto irti ja pyöräytys ja takas paikoillee. Jotenkin näin
Kyllä. About 5min homma, kahvitauon kera. :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Täällä kanssa on löytynyt 5 ja 6 väliltä vapaa parikin kertaa mutta pienet hieno säädöt polkimeen niin johan pelittää.
Busalla ajettu vasta noin 250km.
käy vain yhteen pooriasentoon, muuten ottaa pultinkannat kiinni eikä mene vaihteet päälle, säätötangosta vain säätää vaihdepolkimen sopivan korkeudelle...siistiä polkea alespäin isompaa
Pittää sitte vain yrittää muistaa se kaavio.. Nyt talven jälkeen kyllä ihmeen hyvin pysyny kaalissa.. Nim. Viimekesänä 180kmh keulapystyssä 1. silimään ja piiiitkä sladi..
edit. Itte tein Kujon neuvojen mukkaan tarran mittaristoon jossa luki
että MUISTA KAAVIO..