Välivapaa?
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
TJJ kirjoitti:Uudella Busalla tullu ajeltua tässä nyt vajaat 400km, eli sisäänajo vasta meneillään. Sisäänajoa olen ohjeiden mukaan tehnyt.
Muutaman kerran motarille kiihdyttäessä ja vaihtaessa 5. -> 6. vaihteelle onkin kutosen sijaan mennyt välivapaalle..
Panic vai nou panic?
Rock rock!!
Ei paniikkia!! Reilua jalan käyttöä , mut ei niin kovaa et vipu menee poikki
Vaihteisto vaatii totuttelua, itelläkin jos huolimattomasti vaihtaa käyp välissä (ajanu bussilla vaan 54 000)
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Samaa teki mullaki "uutena". Nykyään käännetyllä kaaviolla ei juuri ole välivapaa ongelmia ollut. Vaihdepolkimen hienosäätö alaspäin voisi auttaa myös?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Veit jalat suustani!! Ja käännetyllä kaaviolla tulee varmaan luonnostaanki "potkastua" se vaihe kunnolla perille..jarim kirjoitti:Samaa teki mullaki "uutena". Nykyään käännetyllä kaaviolla ei juuri ole välivapaa ongelmia ollut. Vaihdepolkimen hienosäätö alaspäin voisi auttaa myös?
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Taitaa olla uutuuden kankeutta...Aikaisemmassa uudessa Suikassa sama vika... Nyt tässä valmiiksi sisäänajetussa Busassa vaihteet menee heittämällä päälle... Ilman sifteriäkin
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Vaihdekepiltä lähtee vivusto vaihteiston aksilan päähän (koneen ulkopuolella), siitä vivusto irti ja pyöräytys ja takas paikoillee. Jotenkin näinTJJ kirjoitti:Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Kyllä. About 5min homma, kahvitauon kera. :laugh:jakehaanpää kirjoitti:TJJ kirjoitti:Ok. Seurataan tilannetta, käsketään kunnolla vaihteen vaihtua ja tehdään ehkä se mitä on jo pitkään suunniteltu, eli vaihdevipua himpun alemmas..
Tuosta kaavion kääntämisestä vielä.. Onko siis kyseessä isokin operaatio vai selviääkö likaamatta käsiään? Lähinnä siis, että tehdäänkö kääntö ulko/sisäpuolella?
Nimim. Tekniikasta vain vähän tietävä.
Vaihdekepiltä lähtee vivusto vaihteiston aksilan päähän (koneen ulkopuolella), siitä vivusto irti ja pyöräytys ja takas paikoillee. Jotenkin näin
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Pittää sitte vain yrittää muistaa se kaavio.. Nyt talven jälkeen kyllä ihmeen hyvin pysyny kaalissa.. Nim. Viimekesänä 180kmh keulapystyssä 1. silimään ja piiiitkä sladi..
edit. Itte tein Kujon neuvojen mukkaan tarran mittaristoon jossa luki
että MUISTA KAAVIO..
Edited By jummijammi on 1145777172
edit. Itte tein Kujon neuvojen mukkaan tarran mittaristoon jossa luki
että MUISTA KAAVIO..
Edited By jummijammi on 1145777172
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222