waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
mä en ymmärrä tota "laakerivouhotusta"
toimeve on sellanen tyyppi joka ei pese pyöräänsä ikinä,
silloin orgis laakerit kestää sillä vähintään 50000 km ilman mitään oireita... mullakin kesti etu sekä taka 52tkm... ja en tiä kaunko uus omistaja sit niillä viä ajaa
suzuki vaatii vaan kovaa ajoa ja huonoa huoltoa
silloin se pelaa parhaiten
...huoltokirjasta tsekkasin, ja Heksa oli itte asiassa yllättävänki oikiassa:
- 27.5.2010, 103600 km, etupään laakerit (RikuMotor Lahti)
Eli sadan kilometrin tarkkuuella 50.000 km ajettu
edit: tosin sammaan hengenvethon todettava, että sitä edelliset Suzukin originaalilaakerit kesti edessä vain 19.000 km. Ja olivat tuolla Rikumotorilla vaihettaessa (kesken reissun joutu käymhän Lahessa kun loppuvat ihan kerralla!) aivan "muruna".
edit: ja kiitos Heksa tuosta viimesestä kaneetistasi
suzuki vaatii vaan kovaa ajoa ja huonoa huoltoa
silloin se pelaa parhaiten
juu tähän laakeri hommaan viel,painepesurilla saa äkkiä laakerit paskaksi linkun\svingin neulalaakereita myöten stehevan välistä tippa sisään talven yli muhimaan javot valmista tuli . itte kylläki vaihan eteen laakerit aina samalla ku vaihan renkaan vajaa parinkympin investointi ,nii ja keulinta tappaa ne kans aikas nopeasti yks läheltä piti, sisäkooli oli poikki huonon laskeutumisen jälkeen
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Siinä tuntui jo klappia paikallaan ollessa kun eturengas oli irroitettu. Noilla kilsoilla ei ihme että hieman kulumista havaittavissa. Ja lieneekö pahitteeksi jos kummatkin sais vaihdettua puolet vähemmän ajettuihin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
toimeve kirjoitti:...voi pasha, vaikkei pääsiäinen olekhan vielä: iskarien päivittämistä varten irrotettaessa mestari teki vähemmän mukava löyvön liukuputkesta
oot sitte liikaa lukenu bomberia ja ajellu meiltä muilta salaa etunen ylös kytkettynä :1087
...en ole. Se on laitonta. Siis eturengas ylös kytkettynä. Ei BomberMagazinen lukeminen.
Lisää aiheeseen liittyen; jos/kun ilmeisesti kannattaa vaihtaa iskarit kokonhan, niin nyt sitten hyviä perusteluita käytettyjen hankkimiselle:
a) gen1 "alkuaikojen", eli samanlaiset kuin tuossa on röykkyjä tasottanu jo rapiat 150tkm?
b) "kullitetut" eli pitäisi lie olla paremmat kuin nuo originaalisellaiset?
c) oliko vielä gen1:een ne mustat putketki jossain vaiheessa, kuten puhelimitse hieman aiemmin päivällä arvelimma?
d) vai pidättäydythänkö tuossa lievästi hinkkautunhessa...?
Ja tietysti se, että oisko jollakulla hyllyssä moisia erinomasen edullisesti saatavissa...menevät siis joka tapauksessa jousien vaihtoon ja huoltoon MP-Racingille...
waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.
waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.