Joo, täällä pelotellaan parhaamme mukaan. Mut vaikuttaa hyvältä jos vaan ulkopuoli savuaa, pitäis selvitä tiivisteillä tahi silikoonilla.AtteKoo kirjoitti:Joo, ei savuta pakoputkesta, ja vain lämpimänä savuttaa. Öljynvaihdon jälkeen kone oli kylmänä aivan normaalin oloinen, mutta sitten kun lämmöt nousee niin alkaa työntämään savua tankin ja mittariston välistä..PowerKing kirjoitti:Käsittääkseni tämä ei savuta pakoputkesta, vaan ainoastaan katteen sisältä moottorin ulkopuolelta koneen ollessa lämmin? Joka viittaisi pelkästään ulkopuoliseen öljyvuotoon?
Huomenna otan katteet irti ja vähän tutkin mikäli olisi silmin havaittavaa vuotoa, sitten tsekkaan sen öljynhuohotus suodattimen.. Olen tässä miettinyt, että eikös myöskin tulpasta pitäisi nähdä mikäli sinne sylinteriin pääsee öljyä..
Jos näiden perusteella ei löydy mitään, niin sitten on varmaan raakasti iskettävä kone tulille ja katsoa mistä sitä savua ihan oikeasti tulee.. Alkoi vaan vähän jännäkakkaa puskemaan kun snuggles kertoi öljyrenkaiden hajoamisesta... Varmaan tulee yöllä uni
Busan ahtaminen
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Eihän tää koskaan mene niin kuin haluaisi.. Savuttaa öljynhuohottimesta, ja putkesta tulee savua siinä määrin että naapuri tuli naureskelee:" Onko sulla joku kakstahti"! oli aika lähellä ettei tullut jampan leuka kipeeks sen verran rupes savut nousemaan mustakin..
Nyt tarvii soitella Bike Doctorille, ja tulkoot hakemaan ton savukoneen huoltoon.. Varmaan männän renkaat vaihtoon jne.. jos lohko on päin persettä, niin sitten varmaan menee
jenkistä tilaukseen tuo 1400cc + siihen turbot niin johan alkaa kestämään..
Otin vielä video-kuvaa, jos haluatte antaa oman näkemyksen mikä voisi olla vikana, niin ja ne öljyt oli kulunu ylärajasta alle alarajan noin 50km aikana..
Edited By AtteKoo on 1379081732
Nyt tarvii soitella Bike Doctorille, ja tulkoot hakemaan ton savukoneen huoltoon.. Varmaan männän renkaat vaihtoon jne.. jos lohko on päin persettä, niin sitten varmaan menee
jenkistä tilaukseen tuo 1400cc + siihen turbot niin johan alkaa kestämään..
Otin vielä video-kuvaa, jos haluatte antaa oman näkemyksen mikä voisi olla vikana, niin ja ne öljyt oli kulunu ylärajasta alle alarajan noin 50km aikana..
Edited By AtteKoo on 1379081732
"some men just want to watch the world burn"
Lohko tuskin menee, ryhmä ja mäntiä ehkä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
AtteKoo kirjoitti:Eihän tää koskaan mene niin kuin haluaisi.. Savuttaa öljynhuohottimesta, ja putkesta tulee savua siinä määrin että naapuri tuli naureskelee:" Onko sulla joku kakstahti"! oli aika lähellä ettei tullut jampan leuka kipeeks sen verran rupes savut nousemaan mustakin..
Nyt tarvii soitella Bike Doctorille, ja tulkoot hakemaan ton savukoneen huoltoon.. Varmaan männän renkaat vaihtoon jne.. jos lohko on päin persettä, niin sitten varmaan menee
jenkistä tilaukseen tuo 1400cc + siihen turbot niin johan alkaa kestämään..
Otin vielä video-kuvaa, jos haluatte antaa oman näkemyksen mikä voisi olla vikana, niin ja ne öljyt oli kulunu ylärajasta alle alarajan noin 50km aikana..
ELI PASKAN MÖI!!!
Kylläpä voi olla paska mäihä jos tuore hankinta paljastui pommiksi.
(kommentistani ei ole mitään apua mutta saat kyllä minun myötätunnot)
Voit olla varma että männät menee uusiksi ja voin suositella: busaman@btinternet.com
pistons £275
gasket £48
post £33
Ja noi on turbo-männät, Wiseco
http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals_detail11.php?PhotoID=336
Myyjä on Dave Smith. Ja sillä löytyy paljon muutakin kamaa kun kysäsee. Oli luotettava ja toimitus vei vain muutaman päivän.
Jos vielä ryhmä menis hoonaamalla alusulat pois ja itse osaat tehdä kaikki niin ei toi paha rasti ole
Edited By Jaku on 1379068383
pistons £275
gasket £48
post £33
Ja noi on turbo-männät, Wiseco
http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals_detail11.php?PhotoID=336
Myyjä on Dave Smith. Ja sillä löytyy paljon muutakin kamaa kun kysäsee. Oli luotettava ja toimitus vei vain muutaman päivän.
Jos vielä ryhmä menis hoonaamalla alusulat pois ja itse osaat tehdä kaikki niin ei toi paha rasti ole
Edited By Jaku on 1379068383
Kiitos tiedosta, tarvii olla tonne yhteydessä sitten kun sen aika koittaa..Jaku kirjoitti:Voit olla varma että männät menee uusiksi ja voin suositella: busaman@btinternet.com
pistons £275
gasket £48
post £33
Ja noi on turbo-männät, Wiseco
http://www.santapod.co.uk/e_europe_finals_detail11.php?PhotoID=336
Myyjä on Dave Smith. Ja sillä löytyy paljon muutakin kamaa kun kysäsee. Oli luotettava ja toimitus vei vain muutaman päivän.
Jos vielä ryhmä menis hoonaamalla alusulat pois ja itse osaat tehdä kaikki niin ei toi paha rasti ole
Mitenköhän toi sylinteriryhmän poraus? Onko tietoa mihin hintaan ja mistä sitä kannattaisi kysellä.. Alustavan konsultoinnin jälkeen Bikedoctorilta sanottiin että kyse on selvästi ohivuodossa. Eli sylinteriryhmä voi olla vioittunut/kulunut, miten tuo turbo sitten toimii mikäli ryhmän kokoa suurentaa. Hayabusazonelta löysin valmiin setin, johon sisältyy ryhmä+männät mutta sinne pitää lähettää oma ryhmä vaihtona. Hinta sinänsä ei ole paha 899 dollaria eli noin 725¤.. Onko kokemuksia???
"some men just want to watch the world burn"
Mites busassa tuo kannentiiviste...itte ole koskaan ees nähny...eli tälle saatte nauraa ihan vapaasti. Autopuolella poislukien vanhat linttamersut joissa tiiviste kestää... bemareisse koneistetaan liekkirenkaalle ura johon rengas tulee ja liekkirengas tiivisteestä irti johon "liimataan" paksumpi joka pysyy paikallaan...mistään mitään tiiä mutta tämmöstä oon kuullu...itellä joskus turpomersu ollunna jota joskus tuli vähä harrastettua.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Tavallaan totta turiset,isommalla ryhmällä todennäköisesti nyt jo liian pieni ahdin käy "enemmän" pieneksi,mutta ryhmän,saatikka tiivistepinnan koolla ei kestävyyden kanssa ole juurikaan tekemistä..Heksa kirjoitti:kun muutat ryhmää suuremmaksi jää kannen tiivistepinta pienemmäksi
jos pienet paineet... kestää. isoilla paineilla... kestää oman aikansa
Yleisin ja suurin syy tiivisteen pettämiseen löytyy joko liiallisesta pakopaineesta suhteessa ahtopaineeseen tai nakutuksesta.
Oon ite menossa huomenna penkkiin liian suurella ahtopaineella---siis pakopaineella,joten voin lisätä myöhemmin kuvia todennäköisestä tuhosta
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Joo, turbossa ihan turhaa puuhaa alkaa poraileen isommaksi, kun tiivisteen pinta-ala vaan pienenee pyttyjen välissä ja sillä vaan kerjää ylimääräisiä ongelmia. Vakionakaan siellä ei liian montaa milliä pyttyjen välissä ole.
Jos pitää saada paljon voimaa, ni nostaa ahtoja ja katsoo että osat kestää.
Ne pytyt alkaa kans venymään kun seinämä ohenee jos voimaa aletaan ottamaan tosissaan, että senkään vuoksi ei kannata porailla.
Kawasaakeliin laittaisin alikokoputket jos se jotenkin järkevästi olis mahdollista, kun suurimmat ongelmat on lätsän pysyminen paikoillaan ja pyttyjen venyminen päärynän muotoisiksi.
Jos pitää saada paljon voimaa, ni nostaa ahtoja ja katsoo että osat kestää.
Ne pytyt alkaa kans venymään kun seinämä ohenee jos voimaa aletaan ottamaan tosissaan, että senkään vuoksi ei kannata porailla.
Kawasaakeliin laittaisin alikokoputket jos se jotenkin järkevästi olis mahdollista, kun suurimmat ongelmat on lätsän pysyminen paikoillaan ja pyttyjen venyminen päärynän muotoisiksi.