Taxilla Bonnevilleen
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Onhan ees yks kone valmiiks ehjänä Bonnevilleen? Onko tuhon syy selvillä, ei enään monasti ennätä ehjätä ennen Bonnevillee....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Joko Taxi ja ukot Bonnevillessä? Oliko ajot "10.8.12-->Juoksevan-/seisovanmailin ME-koe USA (yleinen)"??
???
???
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Siirty vuodella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Oikea ratkaisu, ei sinne kannata lähtee kokeileen jos ja kun peli ei tunnu pysyvän nipussa. Tsemiä rakentelulle ja toivottavasti projekti pysyy elossa.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Yksi toimiva moottorihan meillä on mutta toinen tekniikka on saatava yhtä luotettavasti toimimaan jotta Bonnevilleen asti kannattaa lähteä. Yhden kortin varaan hommia ei jätetä. Eli sikäli lisäaika otettava.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vanha moottori on kasattu ns kasaamalla. Tämä uusi kone on laskettu ja tehty laskelmien mukaan. Jos nyt Italian pojat olis tehnyt männät niin kuin ne oli piirreetty ja pari muuta epäonnista muuttujaa olisi ollut kuin pitänyt niin toimiva paketti tämä olisi ollut. Ihan eri herkkä kuin toi toinen moottori.
Nyt aletaan myös olla alueella josta ei ole googlettamalla tietoa. Nyt todennetaan teoriaa ja tällöin lähtökohta on se että tehdään teorian mukainen mylly ja sitä muutetaan parametri parametrilta sitten kun todetaan käytännön kautta että on tarvis muuttaa.
Nythän ollaan vasta kehitystyön alkutaipaleella.
Eli kyllä kaikki kannattaa tai olisi kannattanut muuttaa.
Nyt aletaan myös olla alueella josta ei ole googlettamalla tietoa. Nyt todennetaan teoriaa ja tällöin lähtökohta on se että tehdään teorian mukainen mylly ja sitä muutetaan parametri parametrilta sitten kun todetaan käytännön kautta että on tarvis muuttaa.
Nythän ollaan vasta kehitystyön alkutaipaleella.
Eli kyllä kaikki kannattaa tai olisi kannattanut muuttaa.
Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
okei:
vielä tiedoksi koko taxin porukalle,
nämä tarinat mitä laitan on mun omia mielipiteitä
lupaan etten koskaan siis KOSKAAN ota enää kantaa tfm toimintaan millään tavalla
Edited By Heksa on 1376667834
SMR
No Heksa,camaan.Heksa kirjoitti:okei:jarim kirjoitti:Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
vielä tiedoksi koko taxin porukalle,
nämä tarinat mitä laitan on mun omia mielipiteitä
Eivät SMR teamin eli olkaa mulle kiukkuisia ei koko porukalle
lupaan etten koskaan siis KOSKAAN ota enää kantaa tfm toimintaan millään tavalla
Mitä sä ny tolleen hernekauppaan lähet? Jos toinen pyytää sähköpostia sulta,niin mikä tää SMR:n osuus tässä on?
Vai käydäänkö siellä salaa privaviesti kilvoittelua
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Heh heh..Näyttäs että on alkanut privat lenteleen tai "luuta" on lakaiisut mielipiteet roskiin....
Harmi ettei ykkönen kestänyt avata kuin kaasunja Bonnevilleen meno siirtyi jonnekkin tulevaisuuteen.
Olis ollut kiva nähdä montako suoran mittaa koneet olis kestäny.
Niin me ollaanki uus laji illan vietoihin... Uus kisa moottoridynossa.... Kuka lennättää osat pisimmälle...
Harmi ettei ykkönen kestänyt avata kuin kaasunja Bonnevilleen meno siirtyi jonnekkin tulevaisuuteen.
Olis ollut kiva nähdä montako suoran mittaa koneet olis kestäny.
Niin me ollaanki uus laji illan vietoihin... Uus kisa moottoridynossa.... Kuka lennättää osat pisimmälle...
Kyllä mulla ja koko tfm poppoolla on vakaa usko laskentoihin. Niitä on ollut tarkistamassa Suomen ykkösnimiä joten ei mene mutulla kiistämään
Ja muistetaan mistä ton ykkös moottorin haasteet alkoi; tilatut osat tuli pari kuukautta myöhässä ja moottoridynoikkuna umpeutui eli säädöt päätettiin viedä riskillä niillä enablereilla jotka oli käytössä. Tuuri olisi voinut olla myös myötäinen.
Ja kyllä noilla vaan moottoridynossa vedetään varsin pitkiä ja rivakoita vetoja. Kertokoon tuo kakkosmoottori siitä kun sitä on saatu ajaa dynossa se mitä on tarpeelliseksi nähty.
Ja muistetaan mistä ton ykkös moottorin haasteet alkoi; tilatut osat tuli pari kuukautta myöhässä ja moottoridynoikkuna umpeutui eli säädöt päätettiin viedä riskillä niillä enablereilla jotka oli käytössä. Tuuri olisi voinut olla myös myötäinen.
Ja kyllä noilla vaan moottoridynossa vedetään varsin pitkiä ja rivakoita vetoja. Kertokoon tuo kakkosmoottori siitä kun sitä on saatu ajaa dynossa se mitä on tarpeelliseksi nähty.