Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Kumpiko teillä nykyään ajaa Jari vai Teemu?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minä ajoin Kauhavalla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jarim kirjoitti:Minä ajoin Kauhavalla.
Mites Teemu tykkää kakkoskuskin asemaan joutumisesta?
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Hyvä et vika on analysoitu! Toivottavasti kansi ei ottanu pahasti siipeen, tuo polttoaineen katkon lisääminen ohjaukseen hoituu varmaan suht helposti ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jakehaanpää kirjoitti:Hyvä et vika on analysoitu! Toivottavasti kansi ei ottanu pahasti siipeen, tuo polttoaineen katkon lisääminen ohjaukseen hoituu varmaan suht helposti ???
Hyvä että on vika anaalisoitu, toivotaan että alkaa olemaan tulokset puheiden tasolla :)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PowerKing kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Hyvä et vika on analysoitu! Toivottavasti kansi ei ottanu pahasti siipeen, tuo polttoaineen katkon lisääminen ohjaukseen hoituu varmaan suht helposti ???
Hyvä että on vika anaalisoitu, toivotaan että alkaa olemaan tulokset puheiden tasolla :)
Montako Karhua? :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Hyvä et vika on analysoitu! Toivottavasti kansi ei ottanu pahasti siipeen, tuo polttoaineen katkon lisääminen ohjaukseen hoituu varmaan suht helposti ???
Hyvä että on vika anaalisoitu, toivotaan että alkaa olemaan tulokset puheiden tasolla :)
Montako Karhua? :)
17, mutta se ei poista tai alenna
siltikään tiimipäällikön lupaamia tuloksia :)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti: Montako Karhua? :)

17, mutta se ei poista tai alenna
siltikään tiimipäällikön lupaamia tuloksia :)

Elähä hättäile, jääny tämä testaaminen vähän vähälle kun ollu näitä muuttujia... Mutta ulkopuolisillekin tiedoksi että ihan hyvässä hengessä tässä mennään vaikka leukoja välillä louskutellaankin, minä ainakin nostan hattua aivan helvetin korkealle Jorman, Powerkingin ja koko tiimin saavutuksille!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti: Montako Karhua? :)
17, mutta se ei poista tai alenna
siltikään tiimipäällikön lupaamia tuloksia :)
Elähä hättäile, jääny tämä testaaminen vähän vähälle kun ollu näitä muuttujia... Mutta ulkopuolisillekin tiedoksi että ihan hyvässä hengessä tässä mennään vaikka leukoja välillä louskutellaankin, minä ainakin nostan hattua aivan helvetin korkealle Jorman, Powerkingin ja koko tiimin saavutuksille!
Joo, kavereita tässä ollaan Jarin sekä Teemun kanssa, jääny vaan soimaan takaraivoon Rissasen mulle henk. koht. lupaama +400 kmh ennen 16.6.2012 ;), josta sitten löytyy faktaakin.
Muuten toivon Teemulle ja Jarille maailmanennätyksiä!
Meille riittää nää Suomen ennätykset eikä lähdetä merta edemmäs :)
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Tää on vasta alku soittoa. TFM vetää Bonnevillessa Maailmanennäätyksen ja kawasaakkeli suomenennätyksen niin tää on niinkuin alkulämpöö.

Laitetaan nää meidän nopeus kinkerit alkukesään joka vuosi, niinkuin nytkin on ja sitten pukataan Heinäkuun alussa 5 nopeinta pyörää konttiin ja amerikkaan. Äijät perässä sitten jonkun viikon päästä tekemään uusia ennätyksiä :)

PS. Eilen paikalla olleena toivoin niiden 5-6 tuhannen ihmisen puolesta jotka erikseen maavallille kiipesi että nyt natsaa kunnon nopeus ja Kauhavan lentosotakoulun viimeisissä Juhannusjuhlissa tehdään +400 tulos, mutta on nää niin herkkiä vehkeitä että pikku juttu joka ei ole oikein pilaa koko homman.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

PowerKing kirjoitti: Hyvä että on vika anaalisoitu, toivotaan että alkaa olemaan tulokset puheiden tasolla :)

:laugh: eiköhän niitä tuloksiakin ala tulla, hope
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Titaani kirjoitti:PS. Eilen paikalla olleena toivoin niiden 5-6 tuhannen ihmisen puolesta jotka erikseen maavallille kiipesi että nyt natsaa kunnon nopeus ja Kauhavan lentosotakoulun viimeisissä Juhannusjuhlissa tehdään +400 tulos, mutta on nää niin herkkiä vehkeitä että pikku juttu joka ei ole oikein pilaa koko homman.
Toi oli sen verran erilainen tapahtuma ku normi kenttäajopäivä että siel ois hyvä ollu joku backuppi, TFM:ssä on muutakin nopeeta kalustoo, ja siellä seutuvin muillakin, että olis jotain nopeeta vetoo saanu aikaseks, taxin piiputtamisesta huolimatta. Normi tallaaja ei välttämättä hoksaa eroa 400kmh ja 360kmh välillä, tää oli sen sirkushuvin paikka.
Jenkeis taasen kaluston oltava reilassa, kun on maailman huippujen seassa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jo on harmi ku toi liekitys tauti tarttu teidänki koneisiin. Tämä tauti on kyllä saatu ratkastua etelässä. Toi on ikävä juttu.... Saappaan kärventymisestä päätellen sosetta tuli vissiin koko koneesta.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ksthb kirjoitti:Jo on harmi ku toi liekitys tauti tarttu teidänki koneisiin. Tämä tauti on kyllä saatu ratkastua etelässä. Toi on ikävä juttu.... Saappaan kärventymisestä päätellen sosetta tuli vissiin koko koneesta.
Ikäväksesi voin todeta että kone toimii yhä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PeeKee
Viestit: 327
Liittynyt: 28 Kesä 2006, 01:34
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

jarim kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Jo on harmi ku toi liekitys tauti tarttu teidänki koneisiin. Tämä tauti on kyllä saatu ratkastua etelässä. Toi on ikävä juttu.... Saappaan kärventymisestä päätellen sosetta tuli vissiin koko koneesta.
Ikäväksesi voin todeta että kone toimii yhä.
:thumbup:
Vastaa Viestiin