2001MMAF kirjoitti:Jarim minkä ikäinen busa?
STOP THE PRESS!!! Meteliä metelistä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...melun saanee kuriin mutta kuinka lie päästöt?
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Taas vanha matkalehmä vm 2000 osoittautuu oikeaksi valinnaksi
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- Huhan Kolli
- Viestit: 299
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 22:00
Mitenköhän tuo meikäläisen K8 joka on tuotu maahan muuttopyöränä, eikä näin ollen täytä e-hyväksyntää esim. valojenkaan osalta? Muuttopyörähän saa olla esim. dot valoilla jne. ja nyt on ei e-hyväksytyt devilin sliparit. Voikohan poliisi ruveta vaatimaan e-leimaa putkista, vaikka muutenkaan e-homma ei koske mun pyörää koska vakioputkienkaan ei tarvitse olla e-leimalla??? Kukakohan tähänkin osais vastata :1087
Edited By Huhan Kolli on 1336664739
Edited By Huhan Kolli on 1336664739
Tapasin tossa konstaappelin ja kysyin näistä äänijutskista. Hänen mielipide oli, että näitä desibelejä mittaillaan pääosin kaupunkien keskuksissa ja lähiöissä, jossa äänet kertautuu kerrostalojen tms. seinistä. Ja varsinkin klo 22:00 jälkeen kuulemma...muutoin hän oli yhtä mieltä siitä, että normi tieliikenteessä ääni on jopa liikenneturvallisuutta lisäävä tekijä... näin... :rocket
Ota tästä sotkusta nyt selvää. Tuolla toisaalla todistetaan leimattomista putkista toisella tapaa:
http://www.moottoripyora.org/keskust....uksista
Kuvittelin jo että ehkä tässä pärjäillään killerin kanssa ja edes joku järki ohjailisi konstaplien suhtautumista. Mutta ei tästä taia selevää ottaa.
http://www.moottoripyora.org/keskust....uksista
Kuvittelin jo että ehkä tässä pärjäillään killerin kanssa ja edes joku järki ohjailisi konstaplien suhtautumista. Mutta ei tästä taia selevää ottaa.
Ride on Josephine...
MMAF kirjoitti:MMAF:n delegaatio jalkautui liikkuvan poliisin päämajaan Helsingin Malmille ja piti palaveria suurta kohua herättäneistä äänimittauksista. Poliisin ja MMAF:n lisäksi edustettuina olivat myös Liikenne- ja viestintäministeriö sekä TraFi. Yllättäen delegaatio päästettiin myös ulos poliisitalolta kertomaan palaverin kulusta ja esille nousseista asioista, joten siltä osin pelkomme osoittautuivat turhiksi. Monilta muilta osin ne eivät ikävä kyllä sitä tehneet.
Itse melumittausten suhteen poliisit tuntuvat olevan järkevin suuntaviivoin liikkeellä ja mittauksen teknisessa suorittamisessa ei ole epäselvyyksiä. Mikäli poliisia on uskominen, pitäisi mahdollisten mittausten tapahtua varsin väljin toleranssein
Itse tuolla palaverissa mukana olleena sanoisin että kannattaa suhtautua noihin äänenmittauksiin oikealla asenteella.
Jani
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Sillä pukkaa yleensä olevan merkitystä vähä hommassa ku hommassa, siis asenteella.MMAF kirjoitti:Itse tuolla palaverissa mukana olleena sanoisin että kannattaa suhtautua noihin äänenmittauksiin oikealla asenteella.MMAF kirjoitti:MMAF:n delegaatio jalkautui liikkuvan poliisin päämajaan Helsingin Malmille ja piti palaveria suurta kohua herättäneistä äänimittauksista. Poliisin ja MMAF:n lisäksi edustettuina olivat myös Liikenne- ja viestintäministeriö sekä TraFi. Yllättäen delegaatio päästettiin myös ulos poliisitalolta kertomaan palaverin kulusta ja esille nousseista asioista, joten siltä osin pelkomme osoittautuivat turhiksi. Monilta muilta osin ne eivät ikävä kyllä sitä tehneet.
Itse melumittausten suhteen poliisit tuntuvat olevan järkevin suuntaviivoin liikkeellä ja mittauksen teknisessa suorittamisessa ei ole epäselvyyksiä. Mikäli poliisia on uskominen, pitäisi mahdollisten mittausten tapahtua varsin väljin toleranssein
Jani
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Päästöistä en ole huolissani kuulemani perusteella, säädetty ja toimiva moottori pitäisi päästöistä mennä läpi "heittämällä". Meluista en ole niinkään varma.toimeve kirjoitti:...melun saanee kuriin mutta kuinka lie päästöt?
Sitten katsastusasemalta saatua tietoa 2002-2003 vuosimalleista:
2002-1.7.2004 välillä käyttöönotettujen moottoripyörien kohdalla ei käyttöönottopäivän perusteella
voi selvittää päästötasoa, koska ne voivat olla kumpaa tahansa. Näiden kohdalla tulee
selvittää luotettavasti valmistajan antamien dokumenttien tai tyyppihyväksyntä tietojen perusteella
kumpaa päästötasoa ne ovat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:toimeve kirjoitti:...melun saanee kuriin mutta kuinka lie päästöt?
Sitten katsastusasemalta saatua tietoa 2002-2003 vuosimalleista:
2002-1.7.2004 välillä käyttöönotettujen moottoripyörien kohdalla ei käyttöönottopäivän perusteella
voi selvittää päästötasoa, koska ne voivat olla kumpaa tahansa. Näiden kohdalla tulee
selvittää luotettavasti valmistajan antamien dokumenttien tai tyyppihyväksyntä tietojen perusteella
kumpaa päästötasoa ne ovat.
Jep. Konttorit eivät näe onko pyörä euro1 vai euro2 eikä myöskään poliisit tuolla tienpäällä. Maahantuojan mukaan suomessa myydyt busat tyyppihyväksyttiin euro2:lle alkuvuodesta 2002.
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
minizz66 kirjoitti:jarim kirjoitti:toimeve kirjoitti:...melun saanee kuriin mutta kuinka lie päästöt?
Sitten katsastusasemalta saatua tietoa 2002-2003 vuosimalleista:
2002-1.7.2004 välillä käyttöönotettujen moottoripyörien kohdalla ei käyttöönottopäivän perusteella
voi selvittää päästötasoa, koska ne voivat olla kumpaa tahansa. Näiden kohdalla tulee
selvittää luotettavasti valmistajan antamien dokumenttien tai tyyppihyväksyntä tietojen perusteella
kumpaa päästötasoa ne ovat.
Jep. Konttorit eivät näe onko pyörä euro1 vai euro2 eikä myöskään poliisit tuolla tienpäällä. Maahantuojan mukaan suomessa myydyt busat tyyppihyväksyttiin euro2:lle alkuvuodesta 2002.
Omassa käyttöönottopäivämäärä 5.5.2004. Rekisteriotteessa tyhjää tyyppihyväksyntänumeron kohdalla ja rungon tyyppikilvessä merkintä e4 0012,
95 db 4900 r/min. Onkohan euro1 vai euro2 ?
Ei ole ns. virallisen maahantuojan kautta tuotu.
208 whp / 168 Nm
Joke kirjoitti:minizz66 kirjoitti:jarim kirjoitti:
Sitten katsastusasemalta saatua tietoa 2002-2003 vuosimalleista:
2002-1.7.2004 välillä käyttöönotettujen moottoripyörien kohdalla ei käyttöönottopäivän perusteella
voi selvittää päästötasoa, koska ne voivat olla kumpaa tahansa. Näiden kohdalla tulee
selvittää luotettavasti valmistajan antamien dokumenttien tai tyyppihyväksyntä tietojen perusteella
kumpaa päästötasoa ne ovat.
Jep. Konttorit eivät näe onko pyörä euro1 vai euro2 eikä myöskään poliisit tuolla tienpäällä. Maahantuojan mukaan suomessa myydyt busat tyyppihyväksyttiin euro2:lle alkuvuodesta 2002.
Omassa käyttöönottopäivämäärä 5.5.2004. Rekisteriotteessa tyhjää tyyppihyväksyntänumeron kohdalla ja rungon tyyppikilvessä merkintä e4 0012,
95 db 4900 r/min. Onkohan euro1 vai euro2 ?
Ei ole ns. virallisen maahantuojan kautta tuotu.
Taitaapi tuo euro2 olla. Itsellä 13.5.2004 rekisteröity (virallinen maahantuoja) ja tänään asian selvitin katastusinsinjöörin kanssa. Selvät sävelet siitä, että E-merkityt ja hyväksytyt putket ja äänenvaimentajat pitää olla, vaikka ensirekisteröinti onkin ennen tuota 1.7.2004.
Pyörässä tällä hetkellä Yoshimuran koko putki (USA-malli, ei siis E-hyväksytty) kiinni ja sakot tulee & kilvet lähtevät kuulemma jos ratsiaan tuolla yhdistelmällä ajaa. Onneksi on vakiokamat talllella, vaikkakaan ei voisi vähempää kiinnostaa niitä asentaa takaisin. Tämä joshimura mitattiin viime vuonna Ahvenistolla 98db ilman killeriä ja 95db killerillä. Eli killeri kiinni pääsi kurvailemaan:) Mutta nyt ei paljon killerit auta.. Voi perrrr.... :p��sein��n: