Jarrujen parantamista
son itte vastattava:Muuntokappale
Ja sit satulat Ducatista
Uudemmista ducateista (07+) saa ainaki 100mm satuloita aika edullisesti
Ja sit satulat Ducatista
Uudemmista ducateista (07+) saa ainaki 100mm satuloita aika edullisesti
SMR
Voisiko joku tietämättömälle kertoa mitä käytännön hyötyä on noista brembon monoblockeista verrattuna tokicon radiaaleihin ? Noissa hintaa tuntuu vielä olevan.Heksa kirjoitti:satulat Ducatista
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Berembon sylinteri asennettu, tilasin joskus helmikuun lopulla...
pää sylkky tuli noin 3viikkoa sitte, mut jarrunestesäiliö Jälkitoimituksella tänään (siis kesti lähes 3kk)
aika hyvältä tuntuu jarrutuntuma vaikka viä ei oo päässy kunnolla testaan (laitoin uudet palat samalla)
Oli vähän ohjelmaa ilmauksessa: ihmettelin et mikä p....le ku ei ilma lopu ollenkaan Kunnes otin viä sylkyn käteen ja totesin et se banjopultti on liian pitkä mun teräspunosletkuille...
Onneksi oli kotona tiivisterinkuloita... ny taitaa olla 6kpl käytössä
pää sylkky tuli noin 3viikkoa sitte, mut jarrunestesäiliö Jälkitoimituksella tänään (siis kesti lähes 3kk)
aika hyvältä tuntuu jarrutuntuma vaikka viä ei oo päässy kunnolla testaan (laitoin uudet palat samalla)
Oli vähän ohjelmaa ilmauksessa: ihmettelin et mikä p....le ku ei ilma lopu ollenkaan Kunnes otin viä sylkyn käteen ja totesin et se banjopultti on liian pitkä mun teräspunosletkuille...
Onneksi oli kotona tiivisterinkuloita... ny taitaa olla 6kpl käytössä
SMR
Onkos kukaan koittanut Kevlar paloja etujarrupaloiksi?
EBC:n HH-sintterit nyt edessä ja ihan surkeet jarrut, pitää puristaa ihan hulluna eikä mitään tuntumaa.
Edelliset EBC:n sintteripalat toimi paremmin, mut kun en kirveelläkään muista minkä malliset oli, tai olikohan sittenkin Ferodo:n Sinter Grip palat?!
Kyseessä Gen1 + punosletkut.
Gen2:sta kokeilin viikonloppuna ja jarrut tuntuivat PALJON paremmilta ihan normaaleilla orgaanisilla paloilla ja vakioletkuilla...
Edited By wiltzu on 1314691299
EBC:n HH-sintterit nyt edessä ja ihan surkeet jarrut, pitää puristaa ihan hulluna eikä mitään tuntumaa.
Edelliset EBC:n sintteripalat toimi paremmin, mut kun en kirveelläkään muista minkä malliset oli, tai olikohan sittenkin Ferodo:n Sinter Grip palat?!
Kyseessä Gen1 + punosletkut.
Gen2:sta kokeilin viikonloppuna ja jarrut tuntuivat PALJON paremmilta ihan normaaleilla orgaanisilla paloilla ja vakioletkuilla...
Edited By wiltzu on 1314691299
Tänään vaihdoin eteen ja taakse EBC HH jarrupalat, ja omassa bussissa jarruteho parantui kertalaakista Etujarrua pystyy käyttämään normiajossa helposti yhdelläkin sormella. Entiset oli tokicon palat ja jarrua sai puristaa niin perkeleesti vaikka ajeli aivan normaalia katuajoa?
Vielä kun raaskis, niin tilais dragracelta ne 560¤ kustantavat "viuhka"levyt, ne ainakin näyttää siltä että jarrupalat vain pölisee kun jarrua hipasee. Jos jollain foorumilaisella sattuis olemaan nämät viukalevyt busassa, niin olis mukava kuulla kommenttia niistä? Kyseessä siis nämät: www.dragrace.fi/catalog/product_info.php?cPath=624&products_id=13800
Edited By Diablo on 1314893361
Vielä kun raaskis, niin tilais dragracelta ne 560¤ kustantavat "viuhka"levyt, ne ainakin näyttää siltä että jarrupalat vain pölisee kun jarrua hipasee. Jos jollain foorumilaisella sattuis olemaan nämät viukalevyt busassa, niin olis mukava kuulla kommenttia niistä? Kyseessä siis nämät: www.dragrace.fi/catalog/product_info.php?cPath=624&products_id=13800
Edited By Diablo on 1314893361
Sanoisin että jos vaan sopii liikkumaan niin miksipä ei?
Braking sinter jarrupalat nyt itsellä testissä, tuntuu pelaavan nuoki ihan jees ja oli edukkaat (50e koko etusetti Kojak's Powershopista).
Edited By jarim on 1317035023
Braking sinter jarrupalat nyt itsellä testissä, tuntuu pelaavan nuoki ihan jees ja oli edukkaat (50e koko etusetti Kojak's Powershopista).
Edited By jarim on 1317035023
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
AP Racing sinter paloja muutama setti tullu käytettyä. Suosittelen!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport