Jarrujen parantamista

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Kerran kaffa ylös niin kannattas laittaa jotain alapäähänkin
Näillä eväillä vois vaikka pysähtyykin
Kuva
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Ei mopolla moottoritielle :skootteri:
Mut mikä on noitten malli/osa nro ?
Jos jostain maailmalta löytäis käytetyt.
Ja mopohan on gen1
Onko missään ducatin mallissa käyttökelpoisia jarrusatuloita busaan?




Edited By Heksa on 1298315862
SMR
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

son itte vastattava:Muuntokappale
Ja sit satulat Ducatista
Uudemmista ducateista (07+) saa ainaki 100mm satuloita aika edullisesti
SMR
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Makeet jarrut on busaan laitettu :bike:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Heksa kirjoitti:satulat Ducatista
Voisiko joku tietämättömälle kertoa mitä käytännön hyötyä on noista brembon monoblockeista verrattuna tokicon radiaaleihin ? Noissa hintaa tuntuu vielä olevan.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Berembon sylinteri asennettu, tilasin joskus helmikuun lopulla...
pää sylkky tuli noin 3viikkoa sitte, mut jarrunestesäiliö Jälkitoimituksella tänään :wtf: (siis kesti lähes 3kk)
aika hyvältä tuntuu jarrutuntuma vaikka viä ei oo päässy kunnolla testaan (laitoin uudet palat samalla)
Oli vähän ohjelmaa ilmauksessa: ihmettelin et mikä p....le ku ei ilma lopu ollenkaan :shocked: Kunnes otin viä sylkyn käteen ja totesin et se banjopultti on liian pitkä mun teräspunosletkuille...
Onneksi oli kotona tiivisterinkuloita... ny taitaa olla 6kpl käytössä :mopo:
SMR
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Onkos kukaan koittanut Kevlar paloja etujarrupaloiksi?

EBC:n HH-sintterit nyt edessä ja ihan surkeet jarrut, pitää puristaa ihan hulluna eikä mitään tuntumaa.
Edelliset EBC:n sintteripalat toimi paremmin, mut kun en kirveelläkään muista minkä malliset oli, tai olikohan sittenkin Ferodo:n Sinter Grip palat?!
Kyseessä Gen1 + punosletkut.

Gen2:sta kokeilin viikonloppuna ja jarrut tuntuivat PALJON paremmilta ihan normaaleilla orgaanisilla paloilla ja vakioletkuilla...




Edited By wiltzu on 1314691299
68-1311931507

Viesti Kirjoittaja 68-1311931507 »

Tänään vaihdoin eteen ja taakse EBC HH jarrupalat, ja omassa bussissa jarruteho parantui kertalaakista :) Etujarrua pystyy käyttämään normiajossa helposti yhdelläkin sormella. Entiset oli tokicon palat ja jarrua sai puristaa niin perkeleesti vaikka ajeli aivan normaalia katuajoa?
Vielä kun raaskis, niin tilais dragracelta ne 560¤ kustantavat "viuhka"levyt, ne ainakin näyttää siltä että jarrupalat vain pölisee kun jarrua hipasee. Jos jollain foorumilaisella sattuis olemaan nämät viukalevyt busassa, niin olis mukava kuulla kommenttia niistä? Kyseessä siis nämät: www.dragrace.fi/catalog/product_info.php?cPath=624&products_id=13800




Edited By Diablo on 1314893361
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Voikos tuon jarrujen pääsylinterin vaihtaa melkein mistä moposta vaan, vai onko jotain rajoittavia tekijöitä?

Esim. käytettyjä Ducatin ja Aprilian (Brembo) jarrusylintereitä sis. säiliön ja kahvan löytyy käytettynä kohtuu hinnalla.




Edited By wiltzu on 1317032027
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sanoisin että jos vaan sopii liikkumaan niin miksipä ei?

Braking sinter jarrupalat nyt itsellä testissä, tuntuu pelaavan nuoki ihan jees ja oli edukkaat (50e koko etusetti Kojak's Powershopista).




Edited By jarim on 1317035023
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Laitoin loppukesästä EMC:ltä Lucasin Racing sintteri palat. Ovat tosi hyvät :thumbup:
Aiemmin ollut useamman muun valmistajan sintteripaloja, eikä lähellekkään yhtä hyvä teho.
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Tietoa minkä kokoiset männät gen1 etujarrusatuloissa on?
Ettei tarvis purkaa mittaamista varten...
SuperB
Viestit: 27
Liittynyt: 17 Tammi 2011, 14:37

Viesti Kirjoittaja SuperB »

Mitkäs olis oikeesti hyvät palat? kokemuksia? Mites nuo AP racingin palat? Pyörässä on jo brembon rcs 19 ja piparilevyt + teräspunosletkut.
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

SuperB kirjoitti:Mites nuo AP racingin palat?

AP racingin paloja oon itekin kattonu, niitä sais puoli ilmaseksi ulkomailta, jos ostat niin kerro kokemuksia.

Lucaksen sinter-carbon (CRQ) palat postissa, kommentoin kun saan testattua.

Edit: typot.




Edited By wiltzu on 1320003797
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

AP Racing sinter paloja muutama setti tullu käytettyä. Suosittelen!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin