Busan puikkoihin

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

nyypie kirjoitti:ONNEKS kaikilla ei ole sitä käsitystä että tarroilla ja kromaamisella saisi hienon pyörän, aivan h*lvetin hieno, onneks olkoon suomen ylivoimaisesti hienoimmasta busasta!!! :tapu:

Yhdyn edelliseen... Hieno ja rohkea :mosh:
Onnea uudelle "isukille" :;): ja tietysti maalarille :bowdown:




Edited By BusaCormaX on 1302238589
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

Nyt kun se on valmis, niin voi arvostella. On se HIENO!
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



Avatar
Robin
Viestit: 286
Liittynyt: 24 Huhti 2007, 18:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Robin »

Hieno ja erilainen, niinhän sen kuuluu olla. Nyt tykkään tuosta maalauksesta jopa vielä enemmän. Livenä varmaan aika öky. Mutteriuskottavuus rupeaa olemaan kondiksessa, tai jopa yli, ehkäpä seuraava osoite on Mattolaiturin terassi :glare:
Tr3 kirjoitti:Paljon jäi tekemättä mut 7432¤ palo

Kaikki kiva maksaa ja johonkin täytyy laittaa raja. Saithan kuitenkin jotain pientä laitettua :)

Ei muuta kun onnea erittäin tyylikkään projektin loppuunsaattamiselle! Parempia kuvia (jonkun "isosilmäisen" mallin kanssa) odotellessa :D
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Aivan mahtavasti rakentettu laite. Thumbs uP!
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

On kyllä asiallisen näköinen busa. Onnittelut moisesta.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
laZZa
Viestit: 208
Liittynyt: 15 Kesä 2009, 22:43

Viesti Kirjoittaja laZZa »

Mykistävä on.
Ride on Josephine...
65-1302205310

Viesti Kirjoittaja 65-1302205310 »

Moi vaan kaikkille..

Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..

-Atte-
minizz66
Viestit: 109
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:52
Paikkakunta: rajamäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minizz66 »

AtteKoo kirjoitti:Moi vaan kaikkille..

Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..

-Atte-

pikkusen on juttua ahdetuista tuolla turbo busanistit osiossa.

ylläpidolta saa sinne tunnukset kysymällä.
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
jiihoo
Viestit: 50
Liittynyt: 09 Joulu 2010, 16:49
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja jiihoo »

Taisi onnistua sunnuntain valokuvaussessio hyvin, ainakin sen Tr3:n lähettämän näytekuvan perusteella.



Edited By jiihoo on 1302979022
Club 100 m/s Otalampi

Sawon Woima - vähän niin kuin turbo, mutta pienempi ahdin ja vähemmän voimaa
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Tuolta näkee muutamas näpsyn , mopokin on ihan jees http://tr3.kuvat.fi/kuvat/
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Kesä ajeltu alppeja, ja kotimaan polkuja , loisto peli . Iskunvaimennus teetti isosti huolta ja säätöä. En suosittele
Normi painoiselle , öhlins lähettää takaiskarin 140 Newton jousella, ja se on todella liian jäykkä , 120 on lähellä oikeaa. Tuo mattamusta on osottautunut aivan super pinnaksi, helppo hoitaa ja swisswax pitää pinnan kuin uutena , ei mitään merkkejä kulumasta. Ensitalven projektit pyörii mielessä ja katsotaan mitä syntyy, 240 tai 200 yksipuoleinen swingi ois haaveissa ja contrast cut musta crome kilkettä ja vannetta ois haaveissa mut katotaan kui hillot antaa periksi:D laitan muutaman reissu kuvan Eurooppa turneelta . Ps, tuo Kappa perälaukku 2 päällä kestää ja pysyy matkassa 298 km/ zumoon 2 päällä , tuota laukkua ei edes huomaa ajossa ( kuvat tulee myöhemmin tänään)
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

Hmm, ameriikan öhlins purettu piti olla 130 jousi olikin 150 ja keulan öhlins sisuskalut kiitos
Nyrkkipaja gustafsson racing , sisälsi gen 1 öhlins jousen väärä pituus pituutta lisätty jollain helvetin holkilla jotka toki eripituisia ja toinen pamppu 25 mm liikaa öljyä. Voi haloo millaisia" ammattilaisia"
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Tr3
Viestit: 163
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:09

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

gusse hoiti uuden jousen takuuseen , toki asennus hoituu muualla, olis kai senkin tehny. mut kerta riittää mulle : )
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

Kyseleppä asennusta herra Skogilta, uskoisin onnistuvan oikeella ammattitaidolla. LINKKI
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



Vastaa Viestiin