nyypie kirjoitti:ONNEKS kaikilla ei ole sitä käsitystä että tarroilla ja kromaamisella saisi hienon pyörän, aivan h*lvetin hieno, onneks olkoon suomen ylivoimaisesti hienoimmasta busasta!!!
Yhdyn edelliseen... Hieno ja rohkea
Onnea uudelle "isukille" ja tietysti maalarille
Hieno ja erilainen, niinhän sen kuuluu olla. Nyt tykkään tuosta maalauksesta jopa vielä enemmän. Livenä varmaan aika öky. Mutteriuskottavuus rupeaa olemaan kondiksessa, tai jopa yli, ehkäpä seuraava osoite on Mattolaiturin terassi
Tr3 kirjoitti:Paljon jäi tekemättä mut 7432¤ palo
Kaikki kiva maksaa ja johonkin täytyy laittaa raja. Saithan kuitenkin jotain pientä laitettua
Ei muuta kun onnea erittäin tyylikkään projektin loppuunsaattamiselle! Parempia kuvia (jonkun "isosilmäisen" mallin kanssa) odotellessa
Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..
Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..
-Atte-
pikkusen on juttua ahdetuista tuolla turbo busanistit osiossa.
ylläpidolta saa sinne tunnukset kysymällä.
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
Kesä ajeltu alppeja, ja kotimaan polkuja , loisto peli . Iskunvaimennus teetti isosti huolta ja säätöä. En suosittele
Normi painoiselle , öhlins lähettää takaiskarin 140 Newton jousella, ja se on todella liian jäykkä , 120 on lähellä oikeaa. Tuo mattamusta on osottautunut aivan super pinnaksi, helppo hoitaa ja swisswax pitää pinnan kuin uutena , ei mitään merkkejä kulumasta. Ensitalven projektit pyörii mielessä ja katsotaan mitä syntyy, 240 tai 200 yksipuoleinen swingi ois haaveissa ja contrast cut musta crome kilkettä ja vannetta ois haaveissa mut katotaan kui hillot antaa periksi:D laitan muutaman reissu kuvan Eurooppa turneelta . Ps, tuo Kappa perälaukku 2 päällä kestää ja pysyy matkassa 298 km/ zumoon 2 päällä , tuota laukkua ei edes huomaa ajossa ( kuvat tulee myöhemmin tänään)
Hmm, ameriikan öhlins purettu piti olla 130 jousi olikin 150 ja keulan öhlins sisuskalut kiitos
Nyrkkipaja gustafsson racing , sisälsi gen 1 öhlins jousen väärä pituus pituutta lisätty jollain helvetin holkilla jotka toki eripituisia ja toinen pamppu 25 mm liikaa öljyä. Voi haloo millaisia" ammattilaisia"