_paffa kirjoitti:toimeve kirjoitti:IMKM kirjoitti:
...sovittiin _paffan kanssa klo 10.45 Siilinjärven Shellille, joten siihen ku tälläät (jos samoilta suunnilta tulet) niin porukassa sitten siitä ethenpäin.
Paitti että siis sielä pakko tankata niin busa ku ukkoki, joten luultavasti matka jatkuu joskus yhentoistamaissa/jälkhen.
Siilinjärven Shell
Jep siellä 10.45 ja OrMu:sta tunnistaa. Matkaan lähtee kyytiin siskonpoika 17v.
- Pasi
Joo, kylläpä tuohon vois ehtiä, kun ei kovin pitkä työyö ole tiedossa. Päästellään sitten porukalla Kajaaniin.
Edited By IMKM on 1273839655
Penkityspäivä Kajaanissa - 15.5.2010
IMKM kirjoitti:Loistava homma! Kolme pyöräähän on jo letka?_paffa kirjoitti:toimeve kirjoitti:
Siilinjärven Shell
Jep siellä 10.45 ja OrMu:sta tunnistaa. Matkaan lähtee kyytiin siskonpoika 17v.
- Pasi
Joo, kylläpä tuohon vois ehtiä, kun ei kovin pitkä työyö ole tiedossa. Päästellään sitten porukalla Kajaaniin.Shellillä tavataan...
Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa.
Edited By jarim on 1273938005
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa.

Edited By jarim on 1273938005
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oma gen2 täysin vakio busa kajaanin penkissä 175hv takaselta vuosi sitten, eli aikastelailla 200hv koneelta. Tänään penkitettiin useita pyöriä joiden takapyörätehot vastasivat hyvin tehtaan ilmoittamiin ja muutamassa jopa reilusti ylitti tehtaan tehot. Ilma oli kyllä kuuma ja hapenpuutteesta taisi kärsiä vielä enempi me penkittäjät ku pyörät 
Busanistejä oli kyllä mukavasti paikalla... katellaan vieläkö kauden avajaisissa illemmalla...

Busanistejä oli kyllä mukavasti paikalla... katellaan vieläkö kauden avajaisissa illemmalla...

- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...no oli ihan mukava ajelupäivä:
- kiitokset tosin _paffa & IMKM matkaseurasta menomatkan lopulla; taisi olla tylsää kun vejin kolmen letkaa nopeusrajotusten mukasesti
- kiitokset järjestävä seura ja Matti hienojen kerhotilojen esittelystä
- kiitokset JiiJii; sain sen reissumakkaran hapastua, kun lainasit pari euroa (järjestävälle seuralle parannusehotuksena jonkulainen mahollisuus korttimaksamishen tai sitten tuokaa .Otto-automaatti sinne nurkalle)
- kiitokset niille parille partiolle, jotka paluumatkalla ymmärtäväisesti heristelivät sormia kun ohituksissa ilmeisesti pikkasen meni + puolelle nopeus
- kiitokset muutamasta rapiasta saekuurosta; viilensi kummasti muuten kohtuullisen lämmintä ajomatkaa
- ja olihan mukava tavata, vaikkaki vain hätäsesti, busanisteja ympäri suomen
Elikkäs nautinnolliset 800km tuli ajeltua ja kotona olin jo 18.30. Ehti vielä ongelle. Särkiä tuli. Söin sitten kananmunia.
Ja busia tuli bongailtua, mutta niitä muistelen sitten tuonne bongausketjuun. Joskus.
Ja nyt nukkumhan!
Edited By toimeve on 1273987648
- kiitokset tosin _paffa & IMKM matkaseurasta menomatkan lopulla; taisi olla tylsää kun vejin kolmen letkaa nopeusrajotusten mukasesti

- kiitokset järjestävä seura ja Matti hienojen kerhotilojen esittelystä
- kiitokset JiiJii; sain sen reissumakkaran hapastua, kun lainasit pari euroa (järjestävälle seuralle parannusehotuksena jonkulainen mahollisuus korttimaksamishen tai sitten tuokaa .Otto-automaatti sinne nurkalle)

- kiitokset niille parille partiolle, jotka paluumatkalla ymmärtäväisesti heristelivät sormia kun ohituksissa ilmeisesti pikkasen meni + puolelle nopeus
- kiitokset muutamasta rapiasta saekuurosta; viilensi kummasti muuten kohtuullisen lämmintä ajomatkaa
- ja olihan mukava tavata, vaikkaki vain hätäsesti, busanisteja ympäri suomen

Elikkäs nautinnolliset 800km tuli ajeltua ja kotona olin jo 18.30. Ehti vielä ongelle. Särkiä tuli. Söin sitten kananmunia.
Ja busia tuli bongailtua, mutta niitä muistelen sitten tuonne bongausketjuun. Joskus.
Ja nyt nukkumhan!
Edited By toimeve on 1273987648
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
parit videot pelipaikalta
http://timop.kuvat.fi/kuvat
laittaapi privaa jos haluaa videon poistettavan,,
Edited By koinonia on 1273995491
http://timop.kuvat.fi/kuvat
laittaapi privaa jos haluaa videon poistettavan,,

Edited By koinonia on 1273995491
Hmm.. aika väljä tila on, tuskin ilma loppuu, näyttäs aika lailla samoja lukuja kun samin penkki takikselta.. ???jarim kirjoitti:Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa.
Kajbusa, onko penkin ohjelmisto päivitetty kun tehot osuvat noin hyvin linjaan Dynostar penkin kanssa ?
Huonossa hapessa ollaan joo iltamenojen jälkeen itsekukin..
Jos 400m2 ja 6m korkeessa hallissa ei riitä ilma ja jossakin "autotallissa" riitää... ei mene mun jakeluun edes teoriassa.
Varmaankin kannattaa tarkistaa uudelleen se +20hv lisäys kun kaikki muut olivat linjassaan ja iltapäivällä oli jopa +28c.. no jaa, taisi siellä pari muutakin kärsiä hapenpuutteesta CBR 600 48hv ja V-MAX 68hv..
Penkin kalibroitiin ei ole tehty muutoksia vuosiin..
Kiitos kaikille kävijöille..harmi että oli niin vähän aikaa päivällä jutustella busanistien kanssa
Edited By kajbusa on 1274009270
Jos 400m2 ja 6m korkeessa hallissa ei riitä ilma ja jossakin "autotallissa" riitää... ei mene mun jakeluun edes teoriassa.
Varmaankin kannattaa tarkistaa uudelleen se +20hv lisäys kun kaikki muut olivat linjassaan ja iltapäivällä oli jopa +28c.. no jaa, taisi siellä pari muutakin kärsiä hapenpuutteesta CBR 600 48hv ja V-MAX 68hv..
Penkin kalibroitiin ei ole tehty muutoksia vuosiin..
Kiitos kaikille kävijöille..harmi että oli niin vähän aikaa päivällä jutustella busanistien kanssa
Edited By kajbusa on 1274009270
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kotiuvuttu Kajaanista.Kelit suosi tapahtumaa ja olihan tuola pyöriä ihan kiitettävästi.Kyllä kajaanin kerhon kelpaa, puitheet kyllä kohilhan. Ilta jamesita puhumattakhan. 

Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Ksthb kirjoitti:jarim kirjoitti:Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa.
Hmm.. aika väljä tila on, tuskin ilma loppuu, näyttäs aika lailla samoja lukuja kun samin penkki takikselta.. ???
Kajbusa, onko penkin ohjelmisto päivitetty kun tehot osuvat noin hyvin linjaan Dynostar penkin kanssa ?
eikös titaanilla ollut 227/170 samin penkissä? mikäli näin niin huimahko ero eiliseen 206/152 etten sanoisi. Vai onkos toi Titaaniin Samin penkitys koneteho ei takapyörä?
Edited By busajasa on 1274013917
kajbusa kirjoitti:Jos 400m2 ja 6m korkeessa hallissa ei riitä ilma ja jossakin "autotallissa" riitää... ei mene mun jakeluun edes teoriassa.
Varmaankin kannattaa tarkistaa uudelleen se +20hv lisäys kun kaikki muut olivat linjassaan ja iltapäivällä oli jopa +28c.. no jaa, taisi siellä pari muutakin kärsiä hapenpuutteesta CBR 600 48hv ja V-MAX 68hv..
Penkin kalibroitiin ei ole tehty muutoksia vuosiin..
Kiitos kaikille kävijöille..harmi että oli niin vähän aikaa päivällä jutustella busanistien kanssa
Esim. TT-Motosportilla penkin edessä on ikkuna jonka saa auki ja sen ikkunan ja pyörän välissä ISO puhallin pukkaamassa raikasta ilmaa pyörälle. Vähän eri tilanne... Niin, 175hp vakiosta Gen2:sta viime vuonna ja nyt täysputkella vähemmän? Linjassa?


busajasa kirjoitti:mikäli näin niin huimahko ero eiliseen 206/152 etten sanoisi. Vai onkos toi Titaaniin Samin penkitys koneteho ei takapyörä?
Konetehoa taitaa olla nuo.
Edited By jarim on 1274017478
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport