kajbusa kirjoitti:Muistelen et jotain 320+ ja painekotelo lensi "kattoon".... mutta uskoisin et se on paperia tänä keväänä..
Samanlaisia tapauksia siis muitakin. Itse rakentelin Vittaniemen kanssa bussin kuntoon penkityksen jälkeen, missä painekotelo ja läppärungot lensivät tosiaan aikas lujaa kohti tankkia. Kehtaa perkele tälläsiä tuora edes penkkiin....
Kovin mukava kotimatka helsingistä tampereelle kun läppärungot oli niin kierossa, että tyhjäkäynti souteli jossain 4000rpm korvilla, onneks oli motaria melki koko matka.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
kajbusa kirjoitti:Perinteinen penkityspäivä järjestetään 15.5.10 Kajaanissa.
Ne jotka eivät osallistu "Viron-meettiin" niin tervetuloa toteamaan talven viritysten onnistuminen. (Mistä näitä tehoja oikein tulee!!!)
Parhaat palkitaan.
Osallistua voi myös ilta-kemuihin..Bändi paikalla,karaoke,sauna...ym,ym
Huhun mukaan Busia olis tulossa aika paljon
Jospa sinne saatas sitten yksi Taxikin paikalle. Mitähän mahtaa olla nyt voimassa oleva "penkkiennätys"?
Muistelen et jotain 320+ ja painekotelo lensi "kattoon".... mutta uskoisin et se on paperia tänä keväänä..
Laitetaan tonne tekniikan pojille pikku painetta eli mikäli Taxi ei potkaise Kajaanissa 400-500hp renkaalle, niin sit on sama olla ongella tää suvi? ... tai ehkä me kuitenkin on jotakin puuhailtu vaikka tää hiljaisuus onkin ollut mulle vaikeeta!
ps. no sithän meittin viimevuotinen tekelekin oli ihan kärjessä vaivaisella 312hp pyräyksellä, enää tolle ei sit vissiin viimevuotinen menovesi piisaa eikä passaa.