Vaihteiston jumiutuminen
Onkos teillä ollut yleisestikin tuota jumiutumista ja takkuilua? Omassa mopossa huomasin takeltelua ja varsinkin vaihdettaessa 5-> 6 kävikin jokusen kerran niin, että pykälä ei mennyt isommalle vaan putosi takaisin vitoselle hiukan v**tumaisesti nykäisten. Tuli mieleen, että paskat kaupat. Muistuipa mieleen kawan ajalta tarina 10r:n vastaavista ongelmista, mitkä monesti oikeni vaihteensiirtäjän nivelten rasvaamisella. Tulipahan sitä sovellettua omaan 6r:kin, joten ajattelin kokeilla busaan samaa hoitoa. Ruiskautin CRC:n multilubea reilusti nivelten suojakumien alle, ja nyt muutaman ajoreissun perusteella tuntuisi, että vaihteen siirto toimiin paljon paremmin. Tiedä häntä sitten oliko parannus vain henkistä, mutta sama se kai sitten...
Käännetty kaavio niin eipä ole välivapaita juuri enää löytynyt...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä päivitteleekö ne k8-k9 laatikkoa, mutta ei kertaakaa oo välivapaata löytyny k9:stä kun taas k8:sta löysin jokusen kerran ja muutenkin tässä viimesessä keksinnössä laatikko toimii kuin unelma.
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
K9 loota meinää kränätä jos liruttaa 3lla valoihin pikkuhiljaa kytkin pohjassa, ja alkaa laittaa 2sta sisään---menee välivapaalle ja vaihdenäyttö menee pimeäksi.----Siitäpä hieman kytkintä ylös, ja hoplaa, 2nen on päällä.
Sama kun 2sella rullaa kytkin pohjassa risteykseen, ja polkasee 1stä pesään,----jää vapaalle, eikä 1stä tahdo saada päälle.---sama juttu, kytkintä hieman ylös, ja ykkönen on pesässä!
Kyllä oikeasti meinaa polttaa hermoa, kun tuota tapahtuu suht usein.
Nyt pyörällä ajettu 18 tkm, ja ti huoltoon emc:lle. Kysäisenpä, mitä rasvaa sisään laittavat.
Pyörähän on paras, mitä markkinoilta saa rahalla, mutta tuon lootan kans tulee toisinaan ikävä xx:n lootaa, joka ääntää, mutta toimii kuin junan vessa...
Sama kun 2sella rullaa kytkin pohjassa risteykseen, ja polkasee 1stä pesään,----jää vapaalle, eikä 1stä tahdo saada päälle.---sama juttu, kytkintä hieman ylös, ja ykkönen on pesässä!
Kyllä oikeasti meinaa polttaa hermoa, kun tuota tapahtuu suht usein.
Nyt pyörällä ajettu 18 tkm, ja ti huoltoon emc:lle. Kysäisenpä, mitä rasvaa sisään laittavat.
Pyörähän on paras, mitä markkinoilta saa rahalla, mutta tuon lootan kans tulee toisinaan ikävä xx:n lootaa, joka ääntää, mutta toimii kuin junan vessa...
Anteeksi edellisten viestien sisältöBusari kirjoitti:K9 loota meinää kränätä jos liruttaa 3lla valoihin pikkuhiljaa kytkin pohjassa, ja alkaa laittaa 2sta sisään---menee välivapaalle ja vaihdenäyttö menee pimeäksi.----Siitäpä hieman kytkintä ylös, ja hoplaa, 2nen on päällä.
Sama kun 2sella rullaa kytkin pohjassa risteykseen, ja polkasee 1stä pesään,----jää vapaalle, eikä 1stä tahdo saada päälle.---sama juttu, kytkintä hieman ylös, ja ykkönen on pesässä!
Kyllä oikeasti meinaa polttaa hermoa, kun tuota tapahtuu suht usein.
Nyt pyörällä ajettu 18 tkm, ja ti huoltoon emc:lle. Kysäisenpä, mitä rasvaa sisään laittavat.
Pyörähän on paras, mitä markkinoilta saa rahalla, mutta tuon lootan kans tulee toisinaan ikävä xx:n lootaa, joka ääntää, mutta toimii kuin junan vessa...
Kun tulet liikennevaloihin, pudota vaihteita yksi kerrallaan alaspäin, aina kytkintä ylhäällä käyttäen jos ei muu auta, ja jos jokin vaihde ei mene päälle tai ei mene vapaalle, käytä edelleen kytkintä ylhäällä.
Se on aivan normaalia, älä huolestu, rakkaasi ei ole rikki, se on Suzuki.
Ja ne vaihteet kannattaa runnoa sisään eikä käsitellä kuin kipetä p....a.
No höhöö!Snake kirjoitti:Busari kirjoitti:K9 loota meinää kränätä jos liruttaa 3lla valoihin pikkuhiljaa kytkin pohjassa, ja alkaa laittaa 2sta sisään---menee välivapaalle ja vaihdenäyttö menee pimeäksi.----Siitäpä hieman kytkintä ylös, ja hoplaa, 2nen on päällä.
Sama kun 2sella rullaa kytkin pohjassa risteykseen, ja polkasee 1stä pesään,----jää vapaalle, eikä 1stä tahdo saada päälle.---sama juttu, kytkintä hieman ylös, ja ykkönen on pesässä!
Kyllä oikeasti meinaa polttaa hermoa, kun tuota tapahtuu suht usein.
Nyt pyörällä ajettu 18 tkm, ja ti huoltoon emc:lle. Kysäisenpä, mitä rasvaa sisään laittavat.
Pyörähän on paras, mitä markkinoilta saa rahalla, mutta tuon lootan kans tulee toisinaan ikävä xx:n lootaa, joka ääntää, mutta toimii kuin junan vessa...
Anteeksi edellisten viestien sisältö
Kun tulet liikennevaloihin, pudota vaihteita yksi kerrallaan alaspäin, aina kytkintä ylhäällä käyttäen jos ei muu auta, ja jos jokin vaihde ei mene päälle tai ei mene vapaalle, käytä edelleen kytkintä ylhäällä.
Se on aivan normaalia, älä huolestu, rakkaasi ei ole rikki, se on Suzuki.
Ja ne vaihteet kannattaa runnoa sisään eikä käsitellä kuin kipetä p....a.
Kyllähän me kaikki tiäretään, että oot aina kännissä...
Joo, olen tullut samaan tulokseen, että vaatii käyttöä, ei ajatusta. Pohjelihakset peliin niin tulee tulosta.
Nyt kun tarkemmin ajattelen, on välivapaat ja muutkin ongelmat kilsojen myötä vähentyneet. Liekö oppimisen tulos, vai onko liikkuvat osat löytäneet sopivamman paikan...
Meetterissä kohta 19 tkm. Tälle kesälle jo 12 tkm.... Onse vaan niin kiva kampe