Bussi sammuilee edelleen - Jarrutta niin sammuu

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Heksa kirjoitti:tarkoititko tota.. vai gen2.seen
http://www.elisanet.fi/max69/
juu ja kiitos :smoking:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Kiitos remppa rompusta. :D
Tutkailin tota TPS säätöä, eikun hyppylanka ja sieltähän se ilmestyi näytölle viiva ylhäällä.
Anturi löysälle viiva keskelle ja baanalle kokeilemaan. :O ei starttaa ei teemitään.
Muutaman kerran kynkintä rynkytin ja sitten :laugh: se käy.
Putsasin kytkin kahvan kytkimen ja eikun baanalle.

Muutama kunnon jarrutus ja pyöräpysyy käynnisä :laugh: mutta sitten :angry: se sammu.
Busa käyntiin ja kotiin, tarkastin säädön viiva kohdallan.
Uudellen baanalle sammu kerran ja nuukahti hieman muutaman kerran.
Eikun kotiin päin ja uudellen tarkastin anturin viiva, ylhäällä väänsin kaasu kahvasta parikertaa ja viiva taas keskellä.

Huomenna meen hakemaan uuden kytkinkahvan kytkimen.
Pitäskö toi TPS anturikin uusia vai antaako kytkin anturi jotain muutakin tietoa kun vain käynistäessä.
Avatar
Joppe
Viestit: 247
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Omassa TPS anturi sano sopimuksen irti, oireili jo viime keväänä vaikka en silloin tajunut että vika TPS anturissa. Tilasin uuden ja johan toimii, kesti kaksi viikkoa tulla.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Jos sammuu tai mieluumminkin nypyttää ennen sammumista (???) niin hyppiikö kierrosnopeusnäyttö. Jos hyppii niin voi olla ongelmaa sähköissä, jos ei hypi niin sitten bensansaannissa.

Mikä vuosimalli on kyseessä ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Mallia -99 ajettu paljon.

Ei se nypytä vaan kierokset laskee ja laskee ja sammuu.
Jos tarkoitat että seilaako kiekka mittari hivenen ylös ja ala niin kyllä, sitä se on tehnyt siitä asti kun sen ostin.
onko kellään tietoo mitä tollanen kaasuläpän asennon tunnistin maksaa ja mistähän sen saisi. :;):
Avatar
Joppe
Viestit: 247
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59

Viesti Kirjoittaja Joppe »

140€ makso suitsa liikeestä ei ole hylly kamaa joutuu tilamaan.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

soitto suzuki finlandille kertoo paljonko maksaa ja tuleeko 2-3 päivässä niin kuin normaalisti.

jos haluaa etsiä itse varaosanumeroita niin www.ronayers.com on hyvä paikka katsella fische kuvia.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Kansisella oli anturi ja toimitus oli nopeaa kiitos siitä ja hyviä neuvoja kaupan päälle. :D
Nyt talliin asentamaan. :laugh:
Avatar
Kiha
Viestit: 198
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:48
Paikkakunta: Hausjärvi / Hikiä

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Eikö tohon gen 2 :een löytys Suomen kielistä korjaamo käsikirjaa keltään tai mitenkään tai....tai....?
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Kiha kirjoitti:Eikö tohon gen 2 :een löytys Suomen kielistä korjaamo käsikirjaa keltään tai mitenkään tai....tai....?
Liekö mihinkään pyörään suomenkielistä korjausopusta olemassa :(
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään. :angry:
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.:angry: :angry:

Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

haba kirjoitti:Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään. :angry:
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.:angry: :angry:

Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Jos välissä ei ole Powercommanderia tai vastaavaa niin ei pitäisi olla väliä säätääkö pyörän käydessä vai ei. Mutta varmemman tuloksen toki saa pyörän käydessä. Tosi tarkka säädettävä se on.

Oletko muuten jo ruiskusuuttimien sihdit tarkistanut / puhdistanut?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

haba kirjoitti:Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään. :angry:
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.:angry: :angry:

Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99

Kokeiles säätää alaviivalle se anturi... Niin jos sattus jäämään sitte keskelle.... :;):
Paljoko tyhjäkäynti kierrokset ? säädä 1100-1200 rpm kokeeks...
Hmm.. pnko läppärungot synkattu ?




Edited By Ksthb on 1272226687
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Laitoin tänään vanhan anturin paikoilleen takaisina ja tyhjäkäynnin 1100-1200.
Nyt tuntuu taas toimivan. :laugh:

Tankin alla on musta motti liittyen ilmeisesti huohotukseen, siitä lähtee letlu joka on tulpattu.
avatessanisen meinas laatta lentaa järkyn hajusta nestettä.
Putkesta tuli reilusti vaalean ruskeaa nestettä, voisko nesta aiheuttaa jotain oireita jos sitä kertyy reilusti.
104-1242627923

Viesti Kirjoittaja 104-1242627923 »

Vika oireilee edelleen:angry: :angry:
Jos vika onkin sytkä puolella mistä kannattais lähtee vikaa etsimään.
Välillä tuntuu tyhjentävän akun tai kadotaa latauksen, noloapyytää huoltsikan pihalla työntöapua.
Vastaa Viestiin