juu ja kiitosHeksa kirjoitti:tarkoititko tota.. vai gen2.seen
http://www.elisanet.fi/max69/
Bussi sammuilee edelleen - Jarrutta niin sammuu
Kiitos remppa rompusta.
Tutkailin tota TPS säätöä, eikun hyppylanka ja sieltähän se ilmestyi näytölle viiva ylhäällä.
Anturi löysälle viiva keskelle ja baanalle kokeilemaan. :O ei starttaa ei teemitään.
Muutaman kerran kynkintä rynkytin ja sitten :laugh: se käy.
Putsasin kytkin kahvan kytkimen ja eikun baanalle.
Muutama kunnon jarrutus ja pyöräpysyy käynnisä :laugh: mutta sitten se sammu.
Busa käyntiin ja kotiin, tarkastin säädön viiva kohdallan.
Uudellen baanalle sammu kerran ja nuukahti hieman muutaman kerran.
Eikun kotiin päin ja uudellen tarkastin anturin viiva, ylhäällä väänsin kaasu kahvasta parikertaa ja viiva taas keskellä.
Huomenna meen hakemaan uuden kytkinkahvan kytkimen.
Pitäskö toi TPS anturikin uusia vai antaako kytkin anturi jotain muutakin tietoa kun vain käynistäessä.
Tutkailin tota TPS säätöä, eikun hyppylanka ja sieltähän se ilmestyi näytölle viiva ylhäällä.
Anturi löysälle viiva keskelle ja baanalle kokeilemaan. :O ei starttaa ei teemitään.
Muutaman kerran kynkintä rynkytin ja sitten :laugh: se käy.
Putsasin kytkin kahvan kytkimen ja eikun baanalle.
Muutama kunnon jarrutus ja pyöräpysyy käynnisä :laugh: mutta sitten se sammu.
Busa käyntiin ja kotiin, tarkastin säädön viiva kohdallan.
Uudellen baanalle sammu kerran ja nuukahti hieman muutaman kerran.
Eikun kotiin päin ja uudellen tarkastin anturin viiva, ylhäällä väänsin kaasu kahvasta parikertaa ja viiva taas keskellä.
Huomenna meen hakemaan uuden kytkinkahvan kytkimen.
Pitäskö toi TPS anturikin uusia vai antaako kytkin anturi jotain muutakin tietoa kun vain käynistäessä.
soitto suzuki finlandille kertoo paljonko maksaa ja tuleeko 2-3 päivässä niin kuin normaalisti.
jos haluaa etsiä itse varaosanumeroita niin www.ronayers.com on hyvä paikka katsella fische kuvia.
jos haluaa etsiä itse varaosanumeroita niin www.ronayers.com on hyvä paikka katsella fische kuvia.
Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään.
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.
Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään.
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.
Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Jos välissä ei ole Powercommanderia tai vastaavaa niin ei pitäisi olla väliä säätääkö pyörän käydessä vai ei. Mutta varmemman tuloksen toki saa pyörän käydessä. Tosi tarkka säädettävä se on.haba kirjoitti:Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään.
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.
Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Oletko muuten jo ruiskusuuttimien sihdit tarkistanut / puhdistanut?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
haba kirjoitti:Asensin uuden anturin paikoilleen.
Vikatuntui jo kadonneen mut ei sittenkään.
Kun säädän anturina kohdalleen ja saan viivan keskelle, väännän kahvasta viiva nousee ylös ja hetken kuluttua kerkelle.
Välillä viiva jää ylös, muutaman kerran kun kahvasta vääntelee viiva palaa keskelle.
Ajossa kun vika palaa ja tarkistan missä viiva on se alhaalla eikä millään kaasua vääntämällä palaa keskelle.
Säädän anturista viivan keskelle ja sama toistuu taas uudelleen.
Pitääkö anturi säätää koneen käydessä vai ei.
Pyörä mallia -99
Kokeiles säätää alaviivalle se anturi... Niin jos sattus jäämään sitte keskelle....
Paljoko tyhjäkäynti kierrokset ? säädä 1100-1200 rpm kokeeks...
Hmm.. pnko läppärungot synkattu ?
Edited By Ksthb on 1272226687
Laitoin tänään vanhan anturin paikoilleen takaisina ja tyhjäkäynnin 1100-1200.
Nyt tuntuu taas toimivan. :laugh:
Tankin alla on musta motti liittyen ilmeisesti huohotukseen, siitä lähtee letlu joka on tulpattu.
avatessanisen meinas laatta lentaa järkyn hajusta nestettä.
Putkesta tuli reilusti vaalean ruskeaa nestettä, voisko nesta aiheuttaa jotain oireita jos sitä kertyy reilusti.
Nyt tuntuu taas toimivan. :laugh:
Tankin alla on musta motti liittyen ilmeisesti huohotukseen, siitä lähtee letlu joka on tulpattu.
avatessanisen meinas laatta lentaa järkyn hajusta nestettä.
Putkesta tuli reilusti vaalean ruskeaa nestettä, voisko nesta aiheuttaa jotain oireita jos sitä kertyy reilusti.