Eli aiheesta olen aikaisemminkin kyselly muttei ota ratkaisua löytyvän.
bussi siis sammuu kun jarrutta " pyörä niiaa eteen".
Seisoo jalalla mieluiten kaula hieman alhaalla käy minuutin ja sammuu.
Joskus myös reippaan kiihdytyksen jälkeen kun vaihtaa vaihteen varsinkin alamäkeen.
-Pumpun suodattimet vaihdettu edelliskesänä jolloin vika alkoi, eikä vika kadonnut.
-Kahvan tappokatkaisia putsattu
-Jalka tapin anturi ohitettu
-Kaatuma anturi vaihdettu/ hela sisällä kuumaliimalla lukittu
- liitimet käyty läpi ja putsattu
- tanki putsattu ja ilma letkut tarkastettu.
Oisko vika pumpussa jossain esim kampiakselin tunnistimessa??
missä
Olen oppinut viankanssa elämään mutta VITUTTAA
haba kirjoitti:Eli aiheesta olen aikaisemminkin kyselly muttei ota ratkaisua löytyvän.
bussi siis sammuu kun jarrutta " pyörä niiaa eteen".
Seisoo jalalla mieluiten kaula hieman alhaalla käy minuutin ja sammuu.
Joskus myös reippaan kiihdytyksen jälkeen kun vaihtaa vaihteen varsinkin alamäkeen.
-Pumpun suodattimet vaihdettu edelliskesänä jolloin vika alkoi, eikä vika kadonnut.
-Kahvan tappokatkaisia putsattu
-Jalka tapin anturi ohitettu
-Kaatuma anturi vaihdettu/ hela sisällä kuumaliimalla lukittu
- liitimet käyty läpi ja putsattu
- tanki putsattu ja ilma letkut tarkastettu.
Oisko vika pumpussa jossain esim kampiakselin tunnistimessa??
missä
Olen oppinut viankanssa elämään mutta VITUTTAA
Oma vinkki olisi että vaihda tankin ja ruiskurunkojen väliin kaikki johonkin ei alkuperäiseen versioon. Ts. tankilta pumpulle, sen perään painekäyttöön soveltuva bensansuodatin, sen perään T-haara josta toinen ruiskuille ja toinen regulaattorille josta paluu tankkiin. Paineet ~3bar.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei taira tähän sopii tää "Vikakoori", mutta mulla oli seisontatuen nipukka jähmeessä ja ei niinkään sammuillu, mutta ei tahtonnu välillä startata ja JOS oikeen muistan niin pari kertaa sammukin kun nipsukka ns. puoliveteisiin. No sen voitelin aseöljyllä ja vot vika katosi . Taisin sillonkin saada ohjeen vikaan jarim: lta . Toi on niin paska jutska, kun voi olla IHAN pikku juttu tai sitten..................... ??? Mutta kaikkee kantsii aina kokkeilla.
Paitti Anoppia .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Kuinkas tuo toimii maksimitehojen alueella, veto päällä? Jos bensapulaa on niin luulis esiintyvän erityisesti suurimman kulutuksen aikana... no jos pumppu tai akku on väsynyt niin saattaa paineet pudota tyhjäkäynnin matalilla jännitteillä ja oireillakin noin.
Onkos tulpat jo kokeiltu vaihtaa uusiin, jos onkin sytkävikaavikaa?
Maksimi tehoilla tuntuu toimivan ok.
Hitaan vaihdon jälkeen välillä tökkiiiiiiii eli puutuuuuu.
akku on just uusittu ja tulpat on kyllä ollut toista kesää mutta vika on oireillut jo ennen.
Harrastan kyllä sukellusta mutta mikä on regulaattori.???
Tiedä sitten tästä... Mulla jäi huolimuuttani vaparin kansi löysälle ja käynti/ajo oli tosi epävarmaa ja tökkivää.
Samoin kävi kun bensaletku ei liitoskohdastaan "npsahtanut" ihan kiinni asti.
Se kyllä kävi ja pystyi jotenkin ajeleen, sit lämmityskäynnissä toi alleen ja oli lähellä ettei palnu koko toosa... <----oppinut että maltti on valttia.
Useinhan nää mopon ongelmat omia pikku kämmejä
En ole juurikaan moottoreita rassaillut joten hyvät neuvot tarpeen.
Miten rekulaattorin toiminnan voi testata tai suuttimet käytännössä putsataan.
Kyllä nyt sentään työkalut käsissä pysyy mutta ettei riko mitään lisää. :p