Ecueditor bking:lle saatavilla - ... bensakartat ja enginedata...
Uusi B-king 11900 +toim.kulut...
http://www.autocenter.fi/cgi-bin....ex.html
http://www.autocenter.fi/cgi-bin....ex.html
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Muistelisin että B-Kingillä nopeus on rajoitettu paljon alemmas mitä 300, ettei ollu peräti 250 tienoilla?PetriK kirjoitti:Ai pahus, tämä meinasi unohtua tehdä. Olisi voinut jotain muuten harmittaa kun pyörä on säädetty mutta jää silti jalkoihin...
Minkähän takia ovat BKing:ssä rajoittaneet sekä 5 että 6 vaihteen, bussissa rajoitus on vain kuutosella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt B-Kingiin saa ecueditorilla disabloitua seuraavat lisälaitteet:
- PAIR
- HOX (Lambda)
- EVAP (Vain usa malleissa)
- EXCV (Pakoputkiston venttiili)
Erityisesti tuo EXCV on/off toiminto on kuulemma kätevä kun etukäyrästön vaihtamisen yhtyedessä sen pakoputkeen liitetyn säätömötikän voi jättää kokonaan pois.
- PAIR
- HOX (Lambda)
- EVAP (Vain usa malleissa)
- EXCV (Pakoputkiston venttiili)
Erityisesti tuo EXCV on/off toiminto on kuulemma kätevä kun etukäyrästön vaihtamisen yhtyedessä sen pakoputkeen liitetyn säätömötikän voi jättää kokonaan pois.
Gulps, tarttui syöttiin.jarim kirjoitti:PetriK kirjoitti:Ai pahus, tämä meinasi unohtua tehdä. Olisi voinut jotain muuten harmittaa kun pyörä on säädetty mutta jää silti jalkoihin...
Minkähän takia ovat BKing:ssä rajoittaneet sekä 5 että 6 vaihteen, bussissa rajoitus on vain kuutosella.
Muistelisin että B-Kingillä nopeus on rajoitettu paljon alemmas mitä 300, ettei ollu peräti 250 tienoilla?
Joku ajoi pyörälläni 287 mittarinopeutta. Eikä KUULEMMA mitään muuta pätkintää ollut havaittavissa kuin pieni tärinä kypärässä. Ainiin mut mun pyörässähän on se rajoittimenpoistinpaketti.
Sitä vartenhan talvella pilkitään...
Paljonkohan bkingissä on mittarivirhettä ? Bussissa taitaa olla 5-6%, eli käytännössä muistelen niin että kun mittari näyttää sen maksimin 280 niin todellinen alkaa olemaan juuri ja juuri 260 paremmalla puolen. Uusi bussin on vähän hankalampi kun siinä mittarin liikekin pysähtyy 300km/t niin enään ei voi edes laittamalla speedohealer tietää että paljonko se mopo oikeasti kulkee...
Oliko se niin että aggressiivisin eli paras sytkäkartta oli kuutosella mutta sekä viitosen että kuutosen läppien avautumista on rajoitettu - en enään muista, kun on jokin aikaa kun katsottiin. Joka tapauksessa jos haluaa sekä sytkäkartan että läppien avautumisen ja kierrosrajoittimetkin pois on ohjelmoitava uudestaan - tuskin kuitenkaan normaalikäytössä tuollaista eroa edes huomaa ja siinä riittää kaikenlaiset lisämodulitkin. Sitten kun mopoa on viritetty vaikka alkukäyrästökin vaihtamalla niin EXUP ja rajoittimet ohjelmalla pois, mutta ennen sitä ei ole niin väliä. Lisäksi jos käyttää urboa niin saa poistettua tuon EXUP:n, tyhjäkäynnin säätöventtiilin ja tehdaslambdan ohjelmallisesti - mutta kukapa nyt toimivaan mopoon urpoa laittaisi ?
Paljonkohan bkingissä on mittarivirhettä ? Bussissa taitaa olla 5-6%, eli käytännössä muistelen niin että kun mittari näyttää sen maksimin 280 niin todellinen alkaa olemaan juuri ja juuri 260 paremmalla puolen. Uusi bussin on vähän hankalampi kun siinä mittarin liikekin pysähtyy 300km/t niin enään ei voi edes laittamalla speedohealer tietää että paljonko se mopo oikeasti kulkee...
Oliko se niin että aggressiivisin eli paras sytkäkartta oli kuutosella mutta sekä viitosen että kuutosen läppien avautumista on rajoitettu - en enään muista, kun on jokin aikaa kun katsottiin. Joka tapauksessa jos haluaa sekä sytkäkartan että läppien avautumisen ja kierrosrajoittimetkin pois on ohjelmoitava uudestaan - tuskin kuitenkaan normaalikäytössä tuollaista eroa edes huomaa ja siinä riittää kaikenlaiset lisämodulitkin. Sitten kun mopoa on viritetty vaikka alkukäyrästökin vaihtamalla niin EXUP ja rajoittimet ohjelmalla pois, mutta ennen sitä ei ole niin väliä. Lisäksi jos käyttää urboa niin saa poistettua tuon EXUP:n, tyhjäkäynnin säätöventtiilin ja tehdaslambdan ohjelmallisesti - mutta kukapa nyt toimivaan mopoon urpoa laittaisi ?