Iap-->tps - Tyypillisesti milloin vaihtuu

Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

busajasa kirjoitti:
Busaixu kirjoitti:Onko tuo Personal use only Level (%), indikoimassa miten monta fläsh kertaa voi softaa vielä käyttää...
Vanhalla Ecueditorilla alkoi hupenemaan arvo, joten oli siirryttävä toiselle koneelle (uudempi versio)...
Täytyy muistaa kuitenkin kuten saduissa hyvä haltian toiveet. Eli viimeinen kerta on jäätävä vielä palautukselle -muuten jää rouva ilman Busamiittiä ; )

Ei kerro kertoja vaan on kuten Plussa pisteet :D Pistä joku kartta jakon niin saat taas pisteitä tehdä aktiviteettia...

Eri aktiviteetit vie eri määrää pistetä. Kyllä te miitiin pääsette - foorumi oon täynnä haltioita - pääsääntöisesti hyviä :p

Jaa että näitä karttoja jakoon...
Näillä saa vain negatiivisia pisteitä ja menninkäisen maineen ; )

Kuitenkin mulla on jäänyt viime syksyn vanhoilta hyviltä ajoilta ihan ajettavakin kartta jossa on limitterit pois yms.




Edited By Busaixu on 1242413971
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Busaixu kirjoitti:
busajasa kirjoitti:
Busaixu kirjoitti:Onko tuo Personal use only Level (%), indikoimassa miten monta fläsh kertaa voi softaa vielä käyttää...
Vanhalla Ecueditorilla alkoi hupenemaan arvo, joten oli siirryttävä toiselle koneelle (uudempi versio)...
Täytyy muistaa kuitenkin kuten saduissa hyvä haltian toiveet. Eli viimeinen kerta on jäätävä vielä palautukselle -muuten jää rouva ilman Busamiittiä ; )

Ei kerro kertoja vaan on kuten Plussa pisteet :D Pistä joku kartta jakon niin saat taas pisteitä tehdä aktiviteettia...

Eri aktiviteetit vie eri määrää pistetä. Kyllä te miitiin pääsette - foorumi oon täynnä haltioita - pääsääntöisesti hyviä :p

Jaa että näitä karttoja jakoon...
Näillä saa vain negatiivisia pisteitä ja hankalan henkilön maineen ; )

Kuitenkin mulla on jäänyt viime syksyn vanhoilta hyviltä ajoilta ihan ajettavakin kartta jossa on limitterit pois yms.
juu miulta on lähtenyt myös karttoja joilla ei ole mitään arvoa muille, oleellista on mainita se comments kentässä että säätö kesken. Paas jakoon vaan....parempi se on kun mun ykskään jakon laittama kartta - itse asiassa jakoon menee vain speksit ei kartta.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

Joku saa kyllä kokeilla, jos löytyisi minun kartasta -mistä kiikastaa...
Laitan jakoon...




Edited By Busaixu on 1242415034
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

Laitoin neitseelliseen Vistakoneeseen Ecueditorin ja FDT:n.
Temput ovat samat, eli toimiva vanhalla tehty kartta ei uudella versiolla muutosten jälkeen alkanut enää toimimaan. Palautus kuitenkin onnistui -joten se siitä...

Nyt teen asiat hieman kiertotietä ; )
Aukaisen binin koneella jossa vanha ECUeditor 1.4.0.1 versio.
Teen muutokset ja tallennan.
Siirrän binäärin toiseen koneeseen, jossa uudempi ECUeditor.
Jaa että miksi..?
Käytössäni olevassa 1.4.0.1 versiossa ei riitä vissiin enää kauaa fläshoikeudet, vaan muokkaukseen ei niitä tarvita.
Siinä versiossa tulee herja lähettäessä/Update bike info...
Mutta nytpä voin muokata ja fläshätä karttoja!!!
Kuva




Edited By Busaixu on 1242459868
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Busaixu kirjoitti:Laitoin neitseelliseen Vistakoneeseen Ecueditorin ja FDT:n.
Temput ovat samat, eli toimiva vanhalla tehty kartta ei uudella versiolla muutosten jälkeen alkanut enää toimimaan. Palautus kuitenkin onnistui -joten se siitä...

Nyt teen asiat hieman kiertotietä ; )
Aukaisen binin koneella jossa vanha ECUeditor 1.4.0.1 versio.
Teen muutokset ja tallennan.
Siirrän binäärin toiseen koneeseen, jossa uudempi ECUeditor.
Jaa että miksi..?
Käytössäni olevassa 1.4.0.1 versiossa ei riitä vissiin enää kauaa fläshoikeudet, vaan muokkaukseen ei niitä tarvita.
Siinä versiossa tulee herja lähettäessä/Update bike info...
Mutta nytpä voin muokata ja fläshätä karttoja!!!
Kuva

Täällä jotain selityksiä tuohon mapsharing problematiikkaan liittyen.

Jotenkin tuo herja viittaisi siihen että onko sun Email osoite oikein kirjoitettuna?
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

Jotenkin tuo herja viittaisi siihen että onko sun Email osoite oikein kirjoitettuna?[/quote]

öö... samaa se ilmoittaa, vaikka olen kokeillut useampaan mailiosoitteeseen.
Ainakin mailini on kelvannut uudemmalle 1.5.0.21

Nyt lähdetään baanalle = )




Edited By Busaixu on 1242463073
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

Löytyykö 1.5.0.0 versiolla tehtyä vakio karttapohjaa, joka toimii tallennuksen ja flashin jälkeen?
Tai löytyykö vanhempaa ECUeditoria?




Edited By Busaixu on 1242577874
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

jos käsin muuttaa sen alussa olevan osoitteen niin pitäisi toimia. 0400 vs. 0000. Eli tuo on se niin sanottu kopiointisuojaus. Muistaakseni muutos onnistuu esim. fdt:ssä.

edit - kiinnostaisi tietää että millaisen osoitteen hylkää ? ensimmäistä kertaa kuulen tällaisesta ongelmasta.




Edited By PetriK on 1242579650
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

Elikäs binääri taulustako meinaat että pitäisi muuttaa?
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kyllä, vertaa aptdiffillä ja näet mitä ensimmäiset tavut ovat ja sitten kirjoitat hex editorilla päälle.

ehkä jossain vaiheessa ecueditor 2.0 tukee myös v1.5 tiedostoja ja silloin asia korjaantuu, mutta nyt täytyy toimia noin jos on tuollainen kuvatunlainen ongelma.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

PetriK kirjoitti:Kyllä, vertaa aptdiffillä ja näet mitä ensimmäiset tavut ovat ja sitten kirjoitat hex editorilla päälle.

ehkä jossain vaiheessa ecueditor 2.0 tukee myös v1.5 tiedostoja ja silloin asia korjaantuu, mutta nyt täytyy toimia noin jos on tuollainen kuvatunlainen ongelma.


Elikäs muutan nuo 00 00 04 00:ksi hex editorilla...


Kuva




Edited By Busaixu on 1242593277
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

AptDiff... tällä varmaankin..?
Ja tällä...


Kuva




Edited By Busaixu on 1242594394
Avatar
Busaixu
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Tammi 2008, 23:39
Paikkakunta: LAITILA

Viesti Kirjoittaja Busaixu »

se muuten toimii !!!
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Hyvä juttu !



Edited By PetriK on 1242615684
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

PetriK kun tuolla toisessa threadissa muistutti Logworksista (Kiitos PetriK) niin kaivonpa pikapikaa logit viikonlopulta ulos ja hahmottelin pintakaasu-aluetta mun tapauksessa.
Kyseessähän on miedosti twiikattu kone joten tämä ei ole ihan suoraan sopiva muille, mutta osoittanee jokseenkin aluetta jossa liikutaan.
2800 rpm jokseenkin vastaa 80km/h ja 3600+rpm on about 100km/h niin tosiaankin aika pieni on alue jossa liikutaan. huom: Oheista karttaa ja sen AFR arvoja ei ole vielä ajettu - soluja merkitty enemmänkin huomioksi.

Kuva
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin