Busaixu kirjoitti:Onko tuo Personal use only Level (%), indikoimassa miten monta fläsh kertaa voi softaa vielä käyttää...
Vanhalla Ecueditorilla alkoi hupenemaan arvo, joten oli siirryttävä toiselle koneelle (uudempi versio)...
Täytyy muistaa kuitenkin kuten saduissa hyvä haltian toiveet. Eli viimeinen kerta on jäätävä vielä palautukselle -muuten jää rouva ilman Busamiittiä ; )
Ei kerro kertoja vaan on kuten Plussa pisteet Pistä joku kartta jakon niin saat taas pisteitä tehdä aktiviteettia...
Eri aktiviteetit vie eri määrää pistetä. Kyllä te miitiin pääsette - foorumi oon täynnä haltioita - pääsääntöisesti hyviä :p
Jaa että näitä karttoja jakoon...
Näillä saa vain negatiivisia pisteitä ja menninkäisen maineen ; )
Kuitenkin mulla on jäänyt viime syksyn vanhoilta hyviltä ajoilta ihan ajettavakin kartta jossa on limitterit pois yms.
Busaixu kirjoitti:Onko tuo Personal use only Level (%), indikoimassa miten monta fläsh kertaa voi softaa vielä käyttää...
Vanhalla Ecueditorilla alkoi hupenemaan arvo, joten oli siirryttävä toiselle koneelle (uudempi versio)...
Täytyy muistaa kuitenkin kuten saduissa hyvä haltian toiveet. Eli viimeinen kerta on jäätävä vielä palautukselle -muuten jää rouva ilman Busamiittiä ; )
Ei kerro kertoja vaan on kuten Plussa pisteet Pistä joku kartta jakon niin saat taas pisteitä tehdä aktiviteettia...
Eri aktiviteetit vie eri määrää pistetä. Kyllä te miitiin pääsette - foorumi oon täynnä haltioita - pääsääntöisesti hyviä :p
Jaa että näitä karttoja jakoon...
Näillä saa vain negatiivisia pisteitä ja hankalan henkilön maineen ; )
Kuitenkin mulla on jäänyt viime syksyn vanhoilta hyviltä ajoilta ihan ajettavakin kartta jossa on limitterit pois yms.
juu miulta on lähtenyt myös karttoja joilla ei ole mitään arvoa muille, oleellista on mainita se comments kentässä että säätö kesken. Paas jakoon vaan....parempi se on kun mun ykskään jakon laittama kartta - itse asiassa jakoon menee vain speksit ei kartta.
Laitoin neitseelliseen Vistakoneeseen Ecueditorin ja FDT:n.
Temput ovat samat, eli toimiva vanhalla tehty kartta ei uudella versiolla muutosten jälkeen alkanut enää toimimaan. Palautus kuitenkin onnistui -joten se siitä...
Nyt teen asiat hieman kiertotietä ; )
Aukaisen binin koneella jossa vanha ECUeditor 1.4.0.1 versio.
Teen muutokset ja tallennan.
Siirrän binäärin toiseen koneeseen, jossa uudempi ECUeditor.
Jaa että miksi..?
Käytössäni olevassa 1.4.0.1 versiossa ei riitä vissiin enää kauaa fläshoikeudet, vaan muokkaukseen ei niitä tarvita.
Siinä versiossa tulee herja lähettäessä/Update bike info...
Mutta nytpä voin muokata ja fläshätä karttoja!!!
Busaixu kirjoitti:Laitoin neitseelliseen Vistakoneeseen Ecueditorin ja FDT:n.
Temput ovat samat, eli toimiva vanhalla tehty kartta ei uudella versiolla muutosten jälkeen alkanut enää toimimaan. Palautus kuitenkin onnistui -joten se siitä...
Nyt teen asiat hieman kiertotietä ; )
Aukaisen binin koneella jossa vanha ECUeditor 1.4.0.1 versio.
Teen muutokset ja tallennan.
Siirrän binäärin toiseen koneeseen, jossa uudempi ECUeditor.
Jaa että miksi..?
Käytössäni olevassa 1.4.0.1 versiossa ei riitä vissiin enää kauaa fläshoikeudet, vaan muokkaukseen ei niitä tarvita.
Siinä versiossa tulee herja lähettäessä/Update bike info...
Mutta nytpä voin muokata ja fläshätä karttoja!!!
Täällä jotain selityksiä tuohon mapsharing problematiikkaan liittyen.
Jotenkin tuo herja viittaisi siihen että onko sun Email osoite oikein kirjoitettuna?
jos käsin muuttaa sen alussa olevan osoitteen niin pitäisi toimia. 0400 vs. 0000. Eli tuo on se niin sanottu kopiointisuojaus. Muistaakseni muutos onnistuu esim. fdt:ssä.
edit - kiinnostaisi tietää että millaisen osoitteen hylkää ? ensimmäistä kertaa kuulen tällaisesta ongelmasta.
Kyllä, vertaa aptdiffillä ja näet mitä ensimmäiset tavut ovat ja sitten kirjoitat hex editorilla päälle.
ehkä jossain vaiheessa ecueditor 2.0 tukee myös v1.5 tiedostoja ja silloin asia korjaantuu, mutta nyt täytyy toimia noin jos on tuollainen kuvatunlainen ongelma.
PetriK kirjoitti:Kyllä, vertaa aptdiffillä ja näet mitä ensimmäiset tavut ovat ja sitten kirjoitat hex editorilla päälle.
ehkä jossain vaiheessa ecueditor 2.0 tukee myös v1.5 tiedostoja ja silloin asia korjaantuu, mutta nyt täytyy toimia noin jos on tuollainen kuvatunlainen ongelma.
Elikäs muutan nuo 00 00 04 00:ksi hex editorilla...
PetriK kun tuolla toisessa threadissa muistutti Logworksista (Kiitos PetriK) niin kaivonpa pikapikaa logit viikonlopulta ulos ja hahmottelin pintakaasu-aluetta mun tapauksessa.
Kyseessähän on miedosti twiikattu kone joten tämä ei ole ihan suoraan sopiva muille, mutta osoittanee jokseenkin aluetta jossa liikutaan.
2800 rpm jokseenkin vastaa 80km/h ja 3600+rpm on about 100km/h niin tosiaankin aika pieni on alue jossa liikutaan. huom: Oheista karttaa ja sen AFR arvoja ei ole vielä ajettu - soluja merkitty enemmänkin huomioksi.