K8 + omatekoinen takalaukun teline + sivulaukut

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Avatar
T.L
Viestit: 57
Liittynyt: 12 Touko 2008, 14:53
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja T.L »

Näinhän se pitäisi olla, mutkat ja nopea ajo menee paremmin kun kyytiläinen on lähempänä/kiinni kuskissa, mutta käytäntö on valitettavasti toinen... :;):
Suzuki GSX1300R Hayabusa 2008
------------sini/musta---------------
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...tuore rakkaus lähempi ote... :;):

mukaellen etäsesti ruokamainosta...
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
Timppa
Site Admin
Viestit: 716
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: Anjalankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Mrk kirjoitti:( vähän hämärä toi kalleria sydeemi ihan kuin sammon pankki, kai ne noin kuului laittaa ? )
Ei noin :) Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle.

Nooh, tein sulle ihan oman albumin sinne galleriaan ja siirtelin ne kuvat sinne.

Jatkossa kirjaudut galleriaan, menet tuohon omaan albumiisi, ja valitset siitä vasemmalta "add items", kun haluat lisätä kuvia...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Avatar
Mrk
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Touko 2008, 00:00
Paikkakunta: Enimmäkseen eteläsuomessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Timppa kirjoitti:Ei noin :) Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle


:oho:

Vaikka hyvä ystäväni Bushmills avusti nii silti män väärin, sitä ihmettelinkin että näkyykö se etusivu erilailla itselle kuin muille, kiitoksia korjauksesta.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Nesmit kirjoitti:Ei se mihinkään pakariin kiinni tule :D

Se tulee tohon takalokarissa olevaan kiinnikerautaan kiinni... Mutta aika viritteleminen noissa näyttää olevan joka tapauksessa?!
Taitaa aika moni kääntyä kangaslaukkujen puoleen? Varsinkin jos vaihtaa alkuperäisen kilpitelineen pois?

Taas toisaalta ton kiinnikeraudan voi viritellä alkuperäiseen lokariin kiinni ja vaihtaa lokarin paikalleen aina reissatessa?!
Lokarihan on irrotettavissa / kiinnitettävissä neljällä ruuvilla... (rekisterikilven joutuu vaihtaan tietenkin telineestä toiseen jos menettelee näin)
Ei sitä rautaa oo mikään pakko lokariin kiinnittää tai laittaa ollenkaan jos ei meinaa vilkkuja siirtää. Se on tukevoittavinaan laukkuja sivusuunnassa. Ite ajelin vanhalla mallilla välillä rauta kiinni ja välillä ilman enkä huomannu mittään eroa.Kiinnikkeitten asennus käy melko äkkiä vaikka ens alkuun kuvasta muuta voisi luulla :p
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p
OHHOH!!

Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit?? :oho:
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Nesmit kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p

OHHOH!!

Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit?? :oho:
Yoshimuran kokoputkisto... Mallia en muista. Olivat sitten "nokan" väsänneet db-killerin paikalle putkeen, ettei puhalla pakokaasuja enään sivulaukkuun!!

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

No nyt on sivutelineet paikallaan.Laitoin mie sen välirauvankii mut en minivilkkuja, parituntii siinä meni :bike:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Just ruuvasin smotecin sivutelineet paikalleen ja hyvin mahtui ainakin two bros putkien kanssa.Lennin kulmarauta ja Nesmitin takateline ja kaikki paikalleen parissa tunnissa.Minivilkut nakkasin mäkeen ja kiinnikkeet rälläköin poikki.Olin katsovinani että pakovirtauksetkin pitäis mennä laukkujen ohi.Takakiinnikerauta mahtui hyvin Nesmitin kilpitelineen takaa(siis renkan ja kilpitelineen välistä) mitenkään kiinnittämättä sitä siihen ja tukevalta tuntui.Ja takajakkarankin sai paikalleen. :)
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Ei muuta kun kuvia näkösälle Koijari :)
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Kuvia olis,mutta jostakin syystä ei huoli minun kuvia listalle,että sais kuvat galleriaan.Kokeilen myöhemmin uudestaan. :comp
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Nyt olis kuvia,mutta meni etusivulle galleriassa.Jos joku osaava osais siirtää ne tuonne minun kansioon ja linkki tänne.Arvasin jotenkin tämän... :pääseinään:
Nyt näkyy.Kiitos ylläpidolle.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4




Edited By Koijari on 1215354189
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
nyssenisti
Viestit: 50
Liittynyt: 12 Elo 2008, 11:57
Paikkakunta: Torrevieja, Costa Blanca

Viesti Kirjoittaja nyssenisti »

Koeasensin sw-motechin laukkutelineet k-kasiin. Ihan tukevalta hässäkältä vaikuttaa ja purkaminenkin sopivan nopsaa. Laukut vaan ei käyny sivutelineisiin!?
Mitkä laukut käy? Mulla Kappan 44l mut laukussa alakolot 2cm leveämmällä kun telineen alatapit. Yläkiinnitys, joka lukkoon tuupitaan, myös liian pieni. Perätelineeseen pultattu sovitelevy oli kyllä käypänen Kappan laukulle. Puuttuuko multa jotain oleellisia osia? luovuutta? vai olikohan ne tallin lattialla lojuneet ruuvit kuitenkin pudonnu omasta pääkopasta vaikuttaen oleellisesti lopputulokseen? :1087 :apua:
sini/mus K8, pun L4
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

Mulla vanhat Givin sivulaukut 36l ja sopi heittämällä sivutelineisiin ja takalaukku uudempi Kapan 44l ja sopii myös S.W:n sovitelevyyn ja sopii myös sivutelineisiin tämä Kappa.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



Vastaa Viestiin