K8 + omatekoinen takalaukun teline + sivulaukut
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tuore rakkaus lähempi ote...
mukaellen etäsesti ruokamainosta...
mukaellen etäsesti ruokamainosta...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Ei noin Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle.Mrk kirjoitti:( vähän hämärä toi kalleria sydeemi ihan kuin sammon pankki, kai ne noin kuului laittaa ? )
Nooh, tein sulle ihan oman albumin sinne galleriaan ja siirtelin ne kuvat sinne.
Jatkossa kirjaudut galleriaan, menet tuohon omaan albumiisi, ja valitset siitä vasemmalta "add items", kun haluat lisätä kuvia...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa kirjoitti:Ei noin Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle
Vaikka hyvä ystäväni Bushmills avusti nii silti män väärin, sitä ihmettelinkin että näkyykö se etusivu erilailla itselle kuin muille, kiitoksia korjauksesta.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Ei sitä rautaa oo mikään pakko lokariin kiinnittää tai laittaa ollenkaan jos ei meinaa vilkkuja siirtää. Se on tukevoittavinaan laukkuja sivusuunnassa. Ite ajelin vanhalla mallilla välillä rauta kiinni ja välillä ilman enkä huomannu mittään eroa.Kiinnikkeitten asennus käy melko äkkiä vaikka ens alkuun kuvasta muuta voisi luulla :pNesmit kirjoitti:Ei se mihinkään pakariin kiinni tule
Se tulee tohon takalokarissa olevaan kiinnikerautaan kiinni... Mutta aika viritteleminen noissa näyttää olevan joka tapauksessa?!
Taitaa aika moni kääntyä kangaslaukkujen puoleen? Varsinkin jos vaihtaa alkuperäisen kilpitelineen pois?
Taas toisaalta ton kiinnikeraudan voi viritellä alkuperäiseen lokariin kiinni ja vaihtaa lokarin paikalleen aina reissatessa?!
Lokarihan on irrotettavissa / kiinnitettävissä neljällä ruuvilla... (rekisterikilven joutuu vaihtaan tietenkin telineestä toiseen jos menettelee näin)
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
OHHOH!!BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit??
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Yoshimuran kokoputkisto... Mallia en muista. Olivat sitten "nokan" väsänneet db-killerin paikalle putkeen, ettei puhalla pakokaasuja enään sivulaukkuun!!Nesmit kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
OHHOH!!
Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit??
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Just ruuvasin smotecin sivutelineet paikalleen ja hyvin mahtui ainakin two bros putkien kanssa.Lennin kulmarauta ja Nesmitin takateline ja kaikki paikalleen parissa tunnissa.Minivilkut nakkasin mäkeen ja kiinnikkeet rälläköin poikki.Olin katsovinani että pakovirtauksetkin pitäis mennä laukkujen ohi.Takakiinnikerauta mahtui hyvin Nesmitin kilpitelineen takaa(siis renkan ja kilpitelineen välistä) mitenkään kiinnittämättä sitä siihen ja tukevalta tuntui.Ja takajakkarankin sai paikalleen.
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
3x SS 1000
--Still Counting --
- nyssenisti
- Viestit: 50
- Liittynyt: 12 Elo 2008, 11:57
- Paikkakunta: Torrevieja, Costa Blanca
Koeasensin sw-motechin laukkutelineet k-kasiin. Ihan tukevalta hässäkältä vaikuttaa ja purkaminenkin sopivan nopsaa. Laukut vaan ei käyny sivutelineisiin!?
Mitkä laukut käy? Mulla Kappan 44l mut laukussa alakolot 2cm leveämmällä kun telineen alatapit. Yläkiinnitys, joka lukkoon tuupitaan, myös liian pieni. Perätelineeseen pultattu sovitelevy oli kyllä käypänen Kappan laukulle. Puuttuuko multa jotain oleellisia osia? luovuutta? vai olikohan ne tallin lattialla lojuneet ruuvit kuitenkin pudonnu omasta pääkopasta vaikuttaen oleellisesti lopputulokseen? :1087
Mitkä laukut käy? Mulla Kappan 44l mut laukussa alakolot 2cm leveämmällä kun telineen alatapit. Yläkiinnitys, joka lukkoon tuupitaan, myös liian pieni. Perätelineeseen pultattu sovitelevy oli kyllä käypänen Kappan laukulle. Puuttuuko multa jotain oleellisia osia? luovuutta? vai olikohan ne tallin lattialla lojuneet ruuvit kuitenkin pudonnu omasta pääkopasta vaikuttaen oleellisesti lopputulokseen? :1087
sini/mus K8, pun L4
Mulla vanhat Givin sivulaukut 36l ja sopi heittämällä sivutelineisiin ja takalaukku uudempi Kapan 44l ja sopii myös S.W:n sovitelevyyn ja sopii myös sivutelineisiin tämä Kappa.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI