Niin että mihinkäs ne pikakiinnitteiset sivulaukut tulee kiinni ? ( sitten kun/jos tulevat )
Tuumailin nimittäin tehdä oman takalaukkutelineen jonka pulttaan kiinni alkuperäiseen kyytiläisen kahvan sivuun mutta.. sitten ei niitä sivulaukkuja saa kiinni ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"
Mrk kirjoitti:Niin että mihinkäs ne pikakiinnitteiset sivulaukut tulee kiinni ? ( sitten kun/jos tulevat )
Tuumailin nimittäin tehdä oman takalaukkutelineen jonka pulttaan kiinni alkuperäiseen kyytiläisen kahvan sivuun mutta.. sitten ei niitä sivulaukkuja saa kiinni ?
Ja saattaa tulla ongelmii Slipareitten kanssa, jos mahdollisesti tulevat telineet on suunniteltu vaki putkille ?! Yoshit kun nousee ylemmäks, kuin originaalit, vaikka muuten pienemmät .
Ite en K8 : iin laita sivutelineitä laisingan, vaan on ISO Kappan 52L Perälaukku, tankkilaukku, Reppu ja TARVITTAESSA Richan pehmeet "Rättilaukut", joihin täytyy vähän modata pehmustetta, kun hankaa muuten maalipintaa.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mulla olis myös laukku-ongelma ratkottavana, nesmitin takateline jo on, mutta ei laukkua. Sivulaukutkin olisi ehkä hyvä olla, mutta en oikein tiedä pitäiskö hankkia kovat laukut vai pehmeät.. Ei toi sw-motechin hinta oikein innosta. Oletko nesmit ajatellut sivulaukkujen telineen suunnittelemista?
bp2, minkälaiset (kokoiset) noi richan laukut on ja millälailla niissä on kiinnitys?
Minkäkokoisia laukkuja muilla on? en oikein tiedä, minkä kokoisen hankkisin, 52L vaikuttaa kokonsa puolesta hyvältä valinnalta, mutta esim 42L laukun saisi huomattavasti halvemalla...
En Muista mikä niillä on vetoisuus, mutta yllättävän tilavat, siis Richan rättilaukut. Käytössä ei ole mulla olleet kertaakaan, mutta ostin kerran pois kun täällä foorumilla oli "Sopivasti". Olen niitä "Koeponnistanut" ja paljon menee tavarata.
Perälaukkuna toi Kappan 52L on huikeen iso, silti mielestäni ulkonäöltään paras. Makuasia.
Kiinnitys rättilaukuissa on: Hihnat repsikan penkin alta ja mustekala kummarit .
Edited By busapappa2 on 1211061408
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Joo en yksin reisatessa tartte, kuin Kappan 52L perälaukun, Tankkilaukun ja korkeintaan selkärepun, missä esim. Botskilla on pesuvehkeet ja alusvaatteita jne jne . Noi pehmeet sivulaukut ostin sitä silmällä pitäen JOS tulee reisattuu kax päällä, ni saa matkustaja molemmat omaan käyttöönsä.
edit. Jep Köpi oikeessa, että perälaukku ottaa tuulen pyöteitä allensa KOVISSA nopeuksissa ja ajo epävakautuu, mutta nyrkkisääntönä vois sanoo, että nopeudet joita ITSE ajan autobahneilla on 160 - 200 km/h ei tosta perälaukusta just oo haittaa ollut, MUTTA kun aletaan meneen reippaasti + 200 niin perälaukku ottaa tuulta tosi herkästi. Täällä kotimaan ja Skandinavian matkailussa kuitenkin PARAS , koska ei levennä pyörää, mutta tuo tavaratilaa reippaasti. Ja kuitenkin rajoitukset sanelee pitkälti ajonopeuden
Edited By busapappa2 on 1211102682
osirkia kirjoitti:Mulla olis myös laukku-ongelma ratkottavana, nesmitin takateline jo on, mutta ei laukkua. Sivulaukutkin olisi ehkä hyvä olla, mutta en oikein tiedä pitäiskö hankkia kovat laukut vai pehmeät.. Ei toi sw-motechin hinta oikein innosta. Oletko nesmit ajatellut sivulaukkujen telineen suunnittelemista?
bp2, minkälaiset (kokoiset) noi richan laukut on ja millälailla niissä on kiinnitys?
Minkäkokoisia laukkuja muilla on? en oikein tiedä, minkä kokoisen hankkisin, 52L vaikuttaa kokonsa puolesta hyvältä valinnalta, mutta esim 42L laukun saisi huomattavasti halvemalla...
Tossa tulee se ongelma vastaan mistä Jukkis jo mainitsikin... Eli jos olet vaihtanut eri sliparit pyörään niin sivulaukut ei välttämättä mene paikalleen?
Ja kuten SW-motechin telineissä pitää asentaa ylimääräiset minivilkut taakse (tämähän nyt on varmaankin taas tulkinnan varanen asia, mutta joku sinivuokko saattaa puuttua asiaan?)
Täytyy tossa tutkiskella asiaa että mitä saisi noiden pohjalta aikaseksi
edit: itse olen tehnyt reissua tankkilaukun + 52L kapan ja repun kanssa
Edited By Nesmit on 1211120336
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Köpi kirjoitti:Yksin reissaamiseen riittää Bags-Connectionin Cargo-Bag. Helppo ja nopea kiinnitys. Eikä aiheuta epävakautta autobahnilla samoin kuin takalaukku...
Saattais kiinnostaa tää ratkaisu... Hinkkaako muoveista maalin pois vai miten istuu? Nettisivuilla näky mukana tulevan jotain suojakalvoa? Myykö joku Suomessa vai eipä tuo mikään ole tilata Saksastakaan...
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."
Köpi kirjoitti:Yksin reissaamiseen riittää Bags-Connectionin Cargo-Bag. Helppo ja nopea kiinnitys. Eikä aiheuta epävakautta autobahnilla samoin kuin takalaukku...
Saattais kiinnostaa tää ratkaisu... Hinkkaako muoveista maalin pois vai miten istuu? Nettisivuilla näky mukana tulevan jotain suojakalvoa? Myykö joku Suomessa vai eipä tuo mikään ole tilata Saksastakaan...
Mä otin lisäks vielä sen "tent-bagin", kun istuu niin helposti siihen päälle...jos vaikka sattuis oleen lisätarvetta n. 20 litralle kuljetustilaa...plus niiden quick lock tankkilaukku gepsitellingillä, niin noilla eväillä pitäs Alppireissu tehdä.