En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu.busai kirjoitti:Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
K8 tre
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Ei niitä muuten oo rajotettu mut sytkä on hieman myöhäsemmällä pikkuvaihteilla senhän sanoo jo TRE nimikin (timing retard eliminator) se onkin sitten jo toinen juttu onko sillä paljon käytännön vaikutusta :1087majuriTK kirjoitti:busai kirjoitti:Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Jees. Sain Stormin Tyrväisen ottamaan yhteyttä Healtech:n poikiin jenkkeihin X-TRE:n toimivuudesta eri "moodeilla".
Tässä vastaus:
X-TRE has the most effect on the full power mode (A), this is how our dyno charts are taken.
X-TRE has slight positive effect on the other modes.
So basically, the mode selector will still be perfectly useable after installing X-TRE.
Eli siis asento A taitaa olla eniten käytetty
Tässä vastaus:
X-TRE has the most effect on the full power mode (A), this is how our dyno charts are taken.
X-TRE has slight positive effect on the other modes.
So basically, the mode selector will still be perfectly useable after installing X-TRE.
Eli siis asento A taitaa olla eniten käytetty
busai kirjoitti:Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana......
Tulee juu mutta kun ei löydy oikean väristä piuhaa oikeasta kohdasta.
Edittiä : Eikun löytyihän se oikea piuha, liikaa asennusöljyä ilmeisesti
Edited By Mrk on 1221327114
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms...
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
No siinä sorsasskii on ollu vissiin "kapistus" paikallaanjokiar kirjoitti:Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms...
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
suiza kirjoitti:Tulipa tänään Stormilta tilattua ko. kampe. Turuus on kuulemma hyllyssä.
Tääl myös varattu ko härpäke, keskiviikkona noudan PK:n Stormista.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Joo o kukahan sen kääntäs tuon asennusohjeen kun näkkyy olevan jumpperia heittolenkkiä sun muuta rosmoliitintä että helvettiinkö ne kaikki survotaan.Isot liittimet ei käy kun oikein mutta ne loput sininen tulee kaiketi ECUun mutta mihin loput ja jumpperit. Kyllä mie nyt jottain tuosta paperista tolkkuan mutta haluaisin olla satavarma ennen hommaan ryhtymistä
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
busai kirjoitti:No joks on kellään palikka kiinni,kokemuksia persdynosta,tuliko puhtia lisää vaihteille 1-3,niin ku valmistajan käppyrät lupailee.
Enpä juuri eroa huomannut, no ehkä etutassu nousee aavistuksen herkemmin tai sitten kuvittelen vain.
martti Sep. 16 2008 kirjoitti:Joo o kukahan sen kääntäs tuon asennusohjeen..
Siinähän on kamalasti tekstiä kramppihan semmoisen kääntämisestä tulee :p
Koitanpa muistaa otta kuvan piuhoituksesta, josko semmoinen auttaisi ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
Tuolla olisi, en jaksanut kaivaa sulakeaskia esiin vaan kun tuosta löytyi +12v niin tuuppasin virranoton sitten siihen
Ja ne tankin alle tulevat piuhathan tuli siihen liittimeen missä on sininen, vaaleanpunainen ja mustavalkoinen piuha.
Ja ne tankin alle tulevat piuhathan tuli siihen liittimeen missä on sininen, vaaleanpunainen ja mustavalkoinen piuha.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"