Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu.
Ei niitä muuten oo rajotettu mut sytkä on hieman myöhäsemmällä pikkuvaihteilla senhän sanoo jo TRE nimikin (timing retard eliminator) se onkin sitten jo toinen juttu onko sillä paljon käytännön vaikutusta :1087
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Näyttäs olevan toi pitkä piuha,liitinpää tulee ilmeisesti tre ja tuleeko toinen pää (3 eri väristä piuhaa) virtaan ja maihin?
Mihin noi 3 sinistä osaa tulee,mitä nyt lieneekin.
Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms...
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
jokiar kirjoitti:Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms...
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
No siinä sorsasskii on ollu vissiin "kapistus" paikallaan
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Eilen tuli paketti Stormilta, ei ole kiire paikalleen laittamisella kun ens suvelle menee kuitenkin Pudasjärven reissu, jos siellä pääsis 1500metriä kiihyttelemään uudemman kerran.
Joo o kukahan sen kääntäs tuon asennusohjeen kun näkkyy olevan jumpperia heittolenkkiä sun muuta rosmoliitintä että helvettiinkö ne kaikki survotaan.Isot liittimet ei käy kun oikein mutta ne loput sininen tulee kaiketi ECUun mutta mihin loput ja jumpperit. Kyllä mie nyt jottain tuosta paperista tolkkuan mutta haluaisin olla satavarma ennen hommaan ryhtymistä
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Tuolla olisi, en jaksanut kaivaa sulakeaskia esiin vaan kun tuosta löytyi +12v niin tuuppasin virranoton sitten siihen
Ja ne tankin alle tulevat piuhathan tuli siihen liittimeen missä on sininen, vaaleanpunainen ja mustavalkoinen piuha.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." "'If u dont rev it, dont buy it"