K8 tre

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
98-1203786922

Viesti Kirjoittaja 98-1203786922 »

onko kokemusta tre.stä k8.ssa? toimiiko vaihde näyttö oikein/onko hyötyä? :apua:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia... :D

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
mike
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:47
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja mike »

Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100

pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

mike kirjoitti:Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100

pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
mike
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:47
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja mike »

BussiJussi kirjoitti:Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...

:p :p

Kyllä juuri näin.
Eli pyörän vaihdenäyttö toimii kun rajoitin on päällä, mutta kun nopeudenrajoitin ohitetaan (pienen pientä nappulaa painamalla Gipron näytöstä) luule pyörä ja samoin pyörän oma näyttö että vaihde on kokoajan 4 tai 5 vaihteella.

Toivottavasti selvensi:)




Edited By mike on 1207146767
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

eikö petri k keksi tähän ratkaisua :mosh:
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

BussiJussi kirjoitti:Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia... :D

:p :p
Jokohan tästä olis kokemuksia?vai millanen käikäle tuohon k8:siin kannattaisi hommata jos haluaa tuon rajoittimen pois pelistä.Muutenhan tuolla ei käyttöä ,mutta olis tuolla lentokentällä edes teoriassa mahdollisuus ylittää 300 km/h.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
98-1203786922

Viesti Kirjoittaja 98-1203786922 »

joko on kokemuksia tre.stä k8.ssa? onko hyötyä??
:apua:
66-1203695622

Viesti Kirjoittaja 66-1203695622 »

Itellä toi Ivan's smart TRE (K8) joka näyttää vapaan oikein ja muilla vitosta. Testaus jäi puolitiehen tuolla Kuoreveden Hallin lentokenttäajossa märän kelin takia mutta pitäshän tolla se 300 km/h ylittyä. Joensuuhun ei pääse lomareissun takia mutta toi mötikkää joutas jollekkin mattimyöhäselle Joensuuhun lainaan.
98-1203786922

Viesti Kirjoittaja 98-1203786922 »

vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?
66-1203695622

Viesti Kirjoittaja 66-1203695622 »

Kyllä tuolla tuntu toi keula nousevan herkemmin. Aika vähän tuli tuo palikka paikallaan ajeltua ,joten tarkkaa faktaa ei löydy.
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?
Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

majuriTK kirjoitti:
busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?

Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D
Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa . :shocked: :bike:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

busapappa2 kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?

Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D

Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa . :shocked: :bike:
Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Oletko asiastasi täysin varma? :;): Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin