K8 tre
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia...
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100
pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100
pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...mike kirjoitti:Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100
pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...
:p :p
Kyllä juuri näin.
Eli pyörän vaihdenäyttö toimii kun rajoitin on päällä, mutta kun nopeudenrajoitin ohitetaan (pienen pientä nappulaa painamalla Gipron näytöstä) luule pyörä ja samoin pyörän oma näyttö että vaihde on kokoajan 4 tai 5 vaihteella.
Toivottavasti selvensi:)
Edited By mike on 1207146767
Jokohan tästä olis kokemuksia?vai millanen käikäle tuohon k8:siin kannattaisi hommata jos haluaa tuon rajoittimen pois pelistä.Muutenhan tuolla ei käyttöä ,mutta olis tuolla lentokentällä edes teoriassa mahdollisuus ylittää 300 km/h.BussiJussi kirjoitti:Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia...
:p :p
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Itellä toi Ivan's smart TRE (K8) joka näyttää vapaan oikein ja muilla vitosta. Testaus jäi puolitiehen tuolla Kuoreveden Hallin lentokenttäajossa märän kelin takia mutta pitäshän tolla se 300 km/h ylittyä. Joensuuhun ei pääse lomareissun takia mutta toi mötikkää joutas jollekkin mattimyöhäselle Joensuuhun lainaan.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa .majuriTK kirjoitti:busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?
Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0busapappa2 kirjoitti:majuriTK kirjoitti:busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?
Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen
Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa .
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Oletko asiastasi täysin varma? Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport