K8 tre

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0

Oletko asiastasi täysin varma? :;): Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
meinaatko että tiheämmällä välityksellä ei mene rajottajaan saakka?(kierrosrajottajaan)
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kwaakuissa seurataan nopeusmittaria huippunopeusrajoittajan asettamiseksi. Busseissa taas puolestaan seurataan kuutosvaihteen kierroslukua - jolleivat ole vaihtaneet Kwaakun systeemiä tähän uutempaan Bussiin.

GIPRO:lla voi laittaa vaihteet niin että pelkästään viitonen näkyy ecu:lle vaikka todellisuudessa olisi kuutonen. Tämä on yksi keino poistaa bussin nopeusrajoitin. Toinen on laittaa välitykset niin isoiksi että kuutosella voi kierrättää noin 1000 kierrosta vähemmän. Aiemmin ei vaan tuolla speedohealerilla mitenkään pystynyt bussin mitään rajoittimia ohittamaan.

Äkkiähän tämän asian voisi vahvistaa jos näkisi tuollaisen K8 TRE:n.




Edited By PetriK on 1217519074
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0

Oletko asiastasi täysin varma? :;): Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
En voi olla täysin varma,mutta kun ostin speedohealerin niin mulle sanottiin että voi käyttää myös rajoittimen poistoon.mulla on tuo speedo paikallaan ja pyörä oli testipenkissä niin vauhti loppui 180 mailiin ja kierrostenrajottaja löi päälle samaa aikaa 6 vaihteella.Tiiä sitten kertooko tuo mitään? :glare:
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

majuriTK kirjoitti:
jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0

Oletko asiastasi täysin varma? :;): Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.

En voi olla täysin varma,mutta kun ostin speedohealerin niin mulle sanottiin että voi käyttää myös rajoittimen poistoon.mulla on tuo speedo paikallaan ja pyörä oli testipenkissä niin vauhti loppui 180 mailiin ja kierrostenrajottaja löi päälle samaa aikaa 6 vaihteella.Tiiä sitten kertooko tuo mitään? :glare:

180mph = 289km/h ja jos pyöräsi on vakiovälityksillä niin kyllä se niillä pitäisi yli 300km/h mennä. Eli nopeudenrajoittimeen vauhti pysähtyi eikä kierrosrajoittimeen. Tosiaan Suzukin tyyli toteuttaa tuo nopeudenrajoitus muistuttaa kierrosrajoitinta joka vaan 6. vaihteella iskee alemmilla kierroksilla peliin.




Edited By jarim on 1217523969
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

jarim kirjoitti:180mph = 289km/h ja jos pyöräsi on vakiovälityksillä niin kyllä se niillä pitäisi yli 300km/h mennä. Eli nopeudenrajoittimeen vauhti pysähtyi eikä kierrosrajoittimeen. Tosiaan Suzukin tyyli toteuttaa tuo nopeudenrajoitus muistuttaa kierrosrajoitinta joka vaan 6. vaihteella iskee alemmilla kierroksilla peliin.
Ok! elikkä tuli taas puhuttua tättä p##kaa, ei pitäs vaan mennä huutelemaan ennen kuin on varma.no tulipahan tuokin tänään testattua.Ja positiivista tässä on se että testin kylkiäisenä tullut dynolappu näytti 3 hevosvoimaa enemmän kuin viimeksi :thumbup:

ps.vakiovälitykset
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

oma kokemus tiheämmällä välityksellä että 6 vaihteella löi kierrosrajottajaan nopeuden ollessa noin 278.en tiä sitte.
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Nyt Stormi myy HealTechin TRE yksikköä joka poistaa rajoittimen ja säilyttää alkuperäisen vaihdenäytön!
Kummallista on, että valmistajan mittausten mukaan MYÖS K8 on rajoitettu alavaihteita!
Kts: http://www.healtech-electronics.com/ Siellä on dynokäppyröitä...
Ens viikolla saan itselle ko. laitteen ja tilasivat 2kpl Helsinkiin, joten joku sais siitä vielä samanlaisen.... Hinta oli 89e.... :thumbup:
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Hep, TRE tänne vaan.

Edit, ei se sulla olekaan se toinen kappale, turhan hätäsesti kirjoittelin.

Nyt tilattu kyseinen epelshelskutin Helsingin Stormilta ja samaan paketiin pyysin laittamaan speedholderin vai mikäsoli :smoking:




Edited By TNT on 1221126575
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
115-1220472422

Viesti Kirjoittaja 115-1220472422 »

Toimiiko omat alkuperäiset A, B ja C tehokäyrän muuttajat X-TRE:n jälkeen? Onko jo kokemuksia?
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Ei vielä kokemuksia, mutta pitäs ymmärtääkseni toimia. Mut mihin noita eri karttoja yleensä edes tarvitaan??? Kertaakaan en ole edes kokeillut. Enkä kokeile.... :rasberry:
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Onkohan miten vaikee itse asentaa,tarviiko katteita irroitella?
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

busai kirjoitti:Onkohan miten vaikee itse asentaa,tarviiko katteita irroitella?
Ei ainakaan vanhasta mallista,tankki ylös ja pulmaitsari pois (näin muistaakseni,oli vuosi-03 kun edelliseen laitoin) eiköhän se suunnilleen samaan tapaan istu uuteenkin :turbobusa:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna




Edited By Agostini on 1221242719
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Mulla anto 187rwhp/145Nm Hindlen kokoputkella.....tre ei tehoihin sille huippupuolella vaikuta
Vastaa Viestiin