meinaatko että tiheämmällä välityksellä ei mene rajottajaan saakka?(kierrosrajottajaan)jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Oletko asiastasi täysin varma? Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
K8 tre
Kwaakuissa seurataan nopeusmittaria huippunopeusrajoittajan asettamiseksi. Busseissa taas puolestaan seurataan kuutosvaihteen kierroslukua - jolleivat ole vaihtaneet Kwaakun systeemiä tähän uutempaan Bussiin.
GIPRO:lla voi laittaa vaihteet niin että pelkästään viitonen näkyy ecu:lle vaikka todellisuudessa olisi kuutonen. Tämä on yksi keino poistaa bussin nopeusrajoitin. Toinen on laittaa välitykset niin isoiksi että kuutosella voi kierrättää noin 1000 kierrosta vähemmän. Aiemmin ei vaan tuolla speedohealerilla mitenkään pystynyt bussin mitään rajoittimia ohittamaan.
Äkkiähän tämän asian voisi vahvistaa jos näkisi tuollaisen K8 TRE:n.
Edited By PetriK on 1217519074
GIPRO:lla voi laittaa vaihteet niin että pelkästään viitonen näkyy ecu:lle vaikka todellisuudessa olisi kuutonen. Tämä on yksi keino poistaa bussin nopeusrajoitin. Toinen on laittaa välitykset niin isoiksi että kuutosella voi kierrättää noin 1000 kierrosta vähemmän. Aiemmin ei vaan tuolla speedohealerilla mitenkään pystynyt bussin mitään rajoittimia ohittamaan.
Äkkiähän tämän asian voisi vahvistaa jos näkisi tuollaisen K8 TRE:n.
Edited By PetriK on 1217519074
En voi olla täysin varma,mutta kun ostin speedohealerin niin mulle sanottiin että voi käyttää myös rajoittimen poistoon.mulla on tuo speedo paikallaan ja pyörä oli testipenkissä niin vauhti loppui 180 mailiin ja kierrostenrajottaja löi päälle samaa aikaa 6 vaihteella.Tiiä sitten kertooko tuo mitään?jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Oletko asiastasi täysin varma? Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Oletko asiastasi täysin varma? Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.
En voi olla täysin varma,mutta kun ostin speedohealerin niin mulle sanottiin että voi käyttää myös rajoittimen poistoon.mulla on tuo speedo paikallaan ja pyörä oli testipenkissä niin vauhti loppui 180 mailiin ja kierrostenrajottaja löi päälle samaa aikaa 6 vaihteella.Tiiä sitten kertooko tuo mitään?
180mph = 289km/h ja jos pyöräsi on vakiovälityksillä niin kyllä se niillä pitäisi yli 300km/h mennä. Eli nopeudenrajoittimeen vauhti pysähtyi eikä kierrosrajoittimeen. Tosiaan Suzukin tyyli toteuttaa tuo nopeudenrajoitus muistuttaa kierrosrajoitinta joka vaan 6. vaihteella iskee alemmilla kierroksilla peliin.
Edited By jarim on 1217523969
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ok! elikkä tuli taas puhuttua tättä p##kaa, ei pitäs vaan mennä huutelemaan ennen kuin on varma.no tulipahan tuokin tänään testattua.Ja positiivista tässä on se että testin kylkiäisenä tullut dynolappu näytti 3 hevosvoimaa enemmän kuin viimeksijarim kirjoitti:180mph = 289km/h ja jos pyöräsi on vakiovälityksillä niin kyllä se niillä pitäisi yli 300km/h mennä. Eli nopeudenrajoittimeen vauhti pysähtyi eikä kierrosrajoittimeen. Tosiaan Suzukin tyyli toteuttaa tuo nopeudenrajoitus muistuttaa kierrosrajoitinta joka vaan 6. vaihteella iskee alemmilla kierroksilla peliin.
ps.vakiovälitykset
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Nyt Stormi myy HealTechin TRE yksikköä joka poistaa rajoittimen ja säilyttää alkuperäisen vaihdenäytön!
Kummallista on, että valmistajan mittausten mukaan MYÖS K8 on rajoitettu alavaihteita!
Kts: http://www.healtech-electronics.com/ Siellä on dynokäppyröitä...
Ens viikolla saan itselle ko. laitteen ja tilasivat 2kpl Helsinkiin, joten joku sais siitä vielä samanlaisen.... Hinta oli 89e....
Kummallista on, että valmistajan mittausten mukaan MYÖS K8 on rajoitettu alavaihteita!
Kts: http://www.healtech-electronics.com/ Siellä on dynokäppyröitä...
Ens viikolla saan itselle ko. laitteen ja tilasivat 2kpl Helsinkiin, joten joku sais siitä vielä samanlaisen.... Hinta oli 89e....
Ei ainakaan vanhasta mallista,tankki ylös ja pulmaitsari pois (näin muistaakseni,oli vuosi-03 kun edelliseen laitoin) eiköhän se suunnilleen samaan tapaan istu uuteenkinbusai kirjoitti:Onkohan miten vaikee itse asentaa,tarviiko katteita irroitella?
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna