Kevyemmät vanteet k8:aan? - Vaihtoehdot, kustannukset, hyödyt???

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Juups ! Bikedoctorilla on paria mallia Musta / Killotettu alumiini aivan SAIRAAN mageita vanteita . 6000km huollossa olin jo melki menosa pankkiin, kunnes hokasin, että just ne VANNETEIPIT tuli laitettuu, ELI josko talvi projektina, kun teipit alkaa kulahtaa ?? :p :p

Ei oo halpoja, mutta suoraan hyllystä ja kuka tietää jos 12000km huollossa pannaan Gummit uusix, niiin..........

:D :;):

Tosa kiillotetussa on se etu, että kun naarmuuntuu, niin helppo paikkoa, kun taas Kromi on aikas hankala, kun tulee naarmuja . "Rengas setä" saapi olla melko varovainen, kun vaihtelee nakkeja sulle Jussi !! :;):
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

busapappa2 kirjoitti:"Rengas setä" saapi olla melko varovainen, kun vaihtelee nakkeja sulle Jussi !! :;):

En hyväksy rengas-sedältä naarmuja , vaikka mulla olisi alkuperäiset mustat vanteet, eli ei sedän tarvitse olla yhtään varovaisempi näissä kromivanteissa :rasberry:
ja yks setä muuten vaihtoi mulle tänään (sadespecialisti Sepen kimppaedulliset) uudet misukan gummit eteen ja taakse , eikä mitään jälkiä tullut :omituinen:




Edited By Humppanisti on 1216840947
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Nonniin... Nyt on vanteet alla. Orkkis takaratas ei käynyt, mutta Tohtori laittoi käypäsen ja oikein hienon & kevyen (Wortex) saman tien postiin. Samalla meni pilot power 2ct:t (taaksen 190/55) alle. Homman teki Kumiveikko Veikkolasta - ja hyvin tekikin: ei naarmun naarmua! SUOSITTELEN!!!

Kuvia löytyy gallerian puolelta: VeliHölmöK8:n busa :thumbup:
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

Ja linkki tonne gallerian puolelle Klik

Niin ja nätit on!
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Siis jos kevyttä vannetta haluaa, niin se on hiilikuituvanne. Tosin en ole varma saako sitä vielä K8:iin, mutta se on kevyt. Maksaa 2000 puntaa setti, mutta luulen että ei tarvitse katua. Saahan siitä taas myydessä hilloa kun vaihtaa mopoa....Ja voivat käydä vielä seuraavaan bussiinkin....
http://www.firedogracing.com/BSTCarbonFiberWheels.html :pomppu:
Avatar
Jokimaa
Viestit: 240
Liittynyt: 23 Heinä 2005, 14:11
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Marvicit on minun mopossa jotkut käsin valetut vai oliko se taotut?

En muista mutta hemmetti on ne kalliita,minun mielestäni ei ole halpaa vannetta keksitty jos hakee kevyitä ja hienoja.

Ja kovasti tuos paska tuohon kultaseen tarttuu ja näkyy paremmin kuin tummassa.

Mutta on se aika ego äijä kun noilla ajelee.Jopa virkavalta katselee.Tai en minä tiedä taitaa katsoa kuskia onkohoan sillä kaikki ihan ok!!!
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
115-1198169049

Viesti Kirjoittaja 115-1198169049 »

Itte olen noita BST:n hiilareita kuolannut jo useamman vuoden ajan. Hintaa on reilusti, mutta taitaa se painonsäästökin olla ylivoimaisesti reiluinta? Eihän noi ole yhtä läyhyt kuin miljoonapuolaiset kromi bling bling hirviö vanteet, mutta itse tykkään tuosta hieman hillitymmän tyylikkäästä lookista, ja siitä että ne oikeasti säästää painoa.. Tää menee taas puolelle makuasiat, mäyräkoira jne. :bike:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

BST on juu aikas köykäinen vanne, enemmän alkaa sit vaikuttaan rengasmalli, kun niissäkin painoeroja. Esim. Artsi oli valinnu lentokentälle suht kevyen renkaan jotta pyörii keposasti. BST vaatii myös erikoisrattaan 5-pulttinen 100mm jaolla, keskireikä 76mm, itelle teetin kaverin koneistamossa.
Huippuja noilla ei saa, kiihtyvyys ehkä hieman paranee, mutka-ajo on ihan toinen juttu, kyl kääntyy :)
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Jokimaa
Viestit: 240
Liittynyt: 23 Heinä 2005, 14:11
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Suzuki Org. SILVERSTONE ASSEN


kg. kg.

ETUVANNE 4,3 3,1 2,1
TAKAVANNE 5,7 3,9 2,9
VETOKUMI 0,2 0,1 0,1
RATAS KIINNIKE 1,2 0,65 0,65

ETUJARRULEVY
1,55
TAKAJARRULEVY 0,8
vanteet yht 11,4 7,75 5,75
vanteet + org levyt 15,3 11,65 9,65
vanteet + abm levyt 14,42 10,77 8,77












Painosäästöt
silverstone assen

vanteet 3,65 5,65

vanteet + abm levyt 4,53 6,53

levyt org/abm 0,88




huom nuo on GSXR1000K7 org painot
Buza org on vielä painavammat
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
74-1280923132

Viesti Kirjoittaja 74-1280923132 »

Myykö joku noita edellä mainittuja B-One vanteita vielä suomessa? Ja mahtaako sopia gen2? Näyttivät oikein hyviltä
Vastaa Viestiin