K8:n lämpömittarin liike
En ollu kiinnittänyt tohon huomiota, on kadulla muutakin katsomista :mgirl
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Pyörä -09 mallia ja vika ilmeni jossain 2500 km kohdilla. Lämpö nousee ensin suunnilleen normaalilämpöön eli viisari jää hieman alle sen keskiviivan. Tämän jälkeen neula putoaa varsin nopeasti noin 10 mm ja jää ehkä puoliväliin sitä viivaa. Lämpö nousee taas muutamassa minuutissa normaaliin kunnes putoaa jälleen saman verran. Sykli on vain muutaman minuutin ja tätä jatkuu koko ajan tasaista nopeuttakin ajettaessa. Ilmattu on ja nestettä riittävästi. Epäilen termarivikaa ja takuuhuoltoaika on maanantaiksi varattu.
Onko kokemuksia vastaavista ja mistä on vika löytynyt?
Tällä hetkellä syylärin alareuna on peitetty 3 varvilla ilmastointiteippiä ja lämpö pysyy tasaisena. Mitä nyt kaupungissa meinaa vähän nousta.
Onko kokemuksia vastaavista ja mistä on vika löytynyt?
Tällä hetkellä syylärin alareuna on peitetty 3 varvilla ilmastointiteippiä ja lämpö pysyy tasaisena. Mitä nyt kaupungissa meinaa vähän nousta.
Voisikohan kyseessä olla vähän "on-off-tyyppinen" termari?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Siirtelen tänne toisen vastaavan ketjun viestit.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juuri tuo "ON-OFF" tyyppinen termari osittain todennäköinen ja varsinkin maantieajossa syyläri jäähyy aika viileäksi ja sitten termari läväyttää kuumat vedet syyläriin josta taas kylmät koneeseen tilalle, niin herkällä mittarilla tuo on havaittavissa.
Gen 1 mittarissa myös huomaa pienen heilunnan, mutta kuuluu asiaan.
Pääasia on että näkee milloin lämmöt menee punaiselle!!
Gen 1 mittarissa myös huomaa pienen heilunnan, mutta kuuluu asiaan.
Pääasia on että näkee milloin lämmöt menee punaiselle!!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Meillä meni gen1 flekti Ruotsissa. Suza korjaamon kaveri sanoi että lämpöanturi on hiukan väärässä paikassa siinä syylärin kupeessa, koska se ei mittaa koneen vaan syylarin lämpötilaa. Kuitenkin itsekin uskon että lämmönsäädön saa tuollakin setupilla pelaamaan, peliin tulee hiukan hystereesiä, eli suomeksi soutamista mutta se ei haittaa jos se on hallittua. Ongelmia tulee kuitenkin kun esim. flekti kärähtää, koska pienessä liikkeessä oleva pyörä menee tosi kuumaksi ennekuin keittää suht rajusti ekassa parkissa.
Jenkkipalstoilla joksu näin tuplaflektiviritelmiä, joissa vois olla järkeäkin jos tuplalle otetaa lämpösäätö suoraan koneelta. Onko Suomessa kukaan tehnyt näitä?
Jenkkipalstoilla joksu näin tuplaflektiviritelmiä, joissa vois olla järkeäkin jos tuplalle otetaa lämpösäätö suoraan koneelta. Onko Suomessa kukaan tehnyt näitä?
Mulla nakkas aerdalin tiellä lämmöt punaselle ja check luki mittaristossa, kävi mielessä että oisko xtre syyllinen, kytkin piuhat ilman sitä ja aina vaan pomppas punaselle.
Kotona sitten syötin xtreelle virtaa eri paikasta ja hoplaa..toimii..
Kotona sitten syötin xtreelle virtaa eri paikasta ja hoplaa..toimii..
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
Enpä ole huomannut mitään lämpötilan heilahtelua, mitä nyt keväällä -3C kelissä ajaessa jäi vähän normaalia alemmas moottoritienopeuksissa.
Tieto on kuitenkin lisääntynyt: Lämpötilamittarin signaali on moottorinohjausyksikössä ohjelmallisesti ns. suodatettu eli ei ota kovin helposti mitään häiriöitä. Sen sijaan koneen maadoitus saattaa tuottaa isojakin muutoksia lämpötilaan. Jos joku haluaa seurata koneen lämpöjä reaalajassa niin tällä onnistuu niin että lämpömittari näyttää pienetkin koneen lämmön muutokset. Samalta näytöltä voi myös katsoa jos injektorien syöttöjännitteessä on isoja vaihteluita joka saattaisi kertoa maadoitusongelmista.
Tieto on kuitenkin lisääntynyt: Lämpötilamittarin signaali on moottorinohjausyksikössä ohjelmallisesti ns. suodatettu eli ei ota kovin helposti mitään häiriöitä. Sen sijaan koneen maadoitus saattaa tuottaa isojakin muutoksia lämpötilaan. Jos joku haluaa seurata koneen lämpöjä reaalajassa niin tällä onnistuu niin että lämpömittari näyttää pienetkin koneen lämmön muutokset. Samalta näytöltä voi myös katsoa jos injektorien syöttöjännitteessä on isoja vaihteluita joka saattaisi kertoa maadoitusongelmista.
Oho, aika haitekin näkönen on uusi enginedata näkymä!
Millohan Gen1 saataisiin myös tuollainen...
Millohan Gen1 saataisiin myös tuollainen...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport