Typpivanaa suoralle kesällä
Pari kysymystä iloista pulloa kyyditseville busanisteille. Itse näprään ilokaasusetin (50hp) paikoilleen K3:een kun ehdin. Busani on yoshin putkistoa lukuunottamatta alkuperäinen. Tarkoitus on pitää pyörä edelleen mahdollisimman alkuperäisenä, kaasulla tulee ajettua vain muutaman kerran. Mikähän olisi joustavin tapa järjestää lisäbensat tuohon kaasutusvaiheeseen? Niin, tässäkin kohtaa olisi hyvä saada toteutettua lisäbensat niin, että järjestely olisi iisi skipata käytöstä silloin kun pyörä on taas ihan normaali ajossa. Jos tähän lisäbensan järjestelyyn tarvitaan Commanderia tai läppäriä, välipiuhaa ja laajoja tietoja oman ECU:n päivittämisestä joudun nostamaan kädet korkealle pystyyn tai oikeamminkin perstaskuun ja kysyn sitten mistä löytyy välineet, mies ja tieto tämän ongelman ratkaisuun?
Entä onko hyviä tärppejä kuinka kaasua käytetään kenttäajossa jos tarkoitus on ajaa mahdollisimman hyvä huippunopeus? Jos pneum. vaihtajaa eikä sytyn pätkijääkään ole käytössä lienee helpointa kiihdytellä suosiolla normaalin ripeästi kutoselle ja painaa sitten vasta nappia vai kuinka homma toimii?
Entä onko hyviä tärppejä kuinka kaasua käytetään kenttäajossa jos tarkoitus on ajaa mahdollisimman hyvä huippunopeus? Jos pneum. vaihtajaa eikä sytyn pätkijääkään ole käytössä lienee helpointa kiihdytellä suosiolla normaalin ripeästi kutoselle ja painaa sitten vasta nappia vai kuinka homma toimii?
+200mph CLUB FINLAND
Vaikkapa tälleen:
Vaatii ECU:n näpräämistä. ECU:n toiselle karttasetille siis rikastus jonka saa aktivoitua tuolla tööttinapilla joka samalla aktivoi ilokaasusolenoidin. Näin minulla. Kun nappia ei paina niin toimii normaalisti vaparina. Ja kytkimellä vielä saa valittua niinkin että töötti on edelleen töötti...
Tuo TT-Motorsportille Kempeleeseen niin laitetaan toimimaan.
Jos kaasua on tarpeeksi (=iso pullo) niin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa nappi pohjaan. Itse käytän kakkosvaihteelta lähtien.
Edited By jarim on 1260295932
Vaatii ECU:n näpräämistä. ECU:n toiselle karttasetille siis rikastus jonka saa aktivoitua tuolla tööttinapilla joka samalla aktivoi ilokaasusolenoidin. Näin minulla. Kun nappia ei paina niin toimii normaalisti vaparina. Ja kytkimellä vielä saa valittua niinkin että töötti on edelleen töötti...
Tuo TT-Motorsportille Kempeleeseen niin laitetaan toimimaan.
Jos kaasua on tarpeeksi (=iso pullo) niin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa nappi pohjaan. Itse käytän kakkosvaihteelta lähtien.
Edited By jarim on 1260295932
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...saattaa olla jonoa kevväällä...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Löytyiskös pirkanmaalta/jyväskylän seutuvilta ECUn näprääjiä? Näin talvisin kun on aikaa miettiä ja suunnitella kaikkea kivaa
Lähinnä ajattelin kuljettaa sellaista kaasupulloa ja napista vaihdella isompaa vaihdetta. Tosin kun köyhä opiskelija olen, niin varmaan taas jää kysely asteelle (ainakin tämän kesän osalta).
Mitäs käytännössä pyörälle muuta tarvisi tehdä, vai tarviiko mitään?
Lähinnä ajattelin kuljettaa sellaista kaasupulloa ja napista vaihdella isompaa vaihdetta. Tosin kun köyhä opiskelija olen, niin varmaan taas jää kysely asteelle (ainakin tämän kesän osalta).
Mitäs käytännössä pyörälle muuta tarvisi tehdä, vai tarviiko mitään?
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Joku muu tietää paljonko pitää annostella jos haluaa kuskia kaasuttaa, mutta niille joita kiinnostaa moottorin kaasuttaminen molekyylitason ohjeet siitä että millaiseen seokseen jotkut pyrkivät ... jos meinataan paljonkin enemmän sitä kaasua laittaa...
http://www.modularfords.com/forums/showthread.php?t=150757
http://www.modularfords.com/forums/showthread.php?t=150757