Käynnistymis ongelma
Eilen teki K8 sellasen tempun ettei lähtenytkään käyntiin ajotauon jälkeen.
Ei startannut vaikka mitä teki, sitten yks kaks lähti käyntiin.
Kotona teki samaa ja tuntuis että vika liittyis kytkimeen.
Eli ei meinaa lähtee käyntii mutta kun kytkintä remppaa niin sitten toimii.
Eli missä on se katkaisija mikä estää käynnistymisen ilman kytkimen pohjaan painamista?
Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia?
Ei startannut vaikka mitä teki, sitten yks kaks lähti käyntiin.
Kotona teki samaa ja tuntuis että vika liittyis kytkimeen.
Eli ei meinaa lähtee käyntii mutta kun kytkintä remppaa niin sitten toimii.
Eli missä on se katkaisija mikä estää käynnistymisen ilman kytkimen pohjaan painamista?
Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia?
Minulla Gen1:ssä. Ns. "kytkimen kytkin", kattos tuota: http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/kytkimenkytkin
Sellainen piti vielä kysyä että pyörittääkö se starttia ollenkaan kun ei lähde käyntiin? Jos tuo kytkimen kytkin brakaa niin starttinapista ei tapahdu mitään.
Edited By jarim on 1273214702
Sellainen piti vielä kysyä että pyörittääkö se starttia ollenkaan kun ei lähde käyntiin? Jos tuo kytkimen kytkin brakaa niin starttinapista ei tapahdu mitään.
Edited By jarim on 1273214702
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Täsä tapauksessa varmaanki syy siellä kytkimen kahvan katkaisjassa, mutta Mun eka Gen 1 teki kerran saman kun seisontatuen "tappokatkaisija" jumitti, no aseöljyllä voitelin ja pelitti taas OK.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Jep eli tarkista ensin painuuko tuo kytkimenkytkin pohjaan kun kytkin on sinulla pohjassa. Siitä se vika todnäk löytyy kuten ksthb:kin vinkkaa.PumpMan kirjoitti:Kiitoksia vastauksista.
Ja lisätietoja:
jarim
Käynnistysnappulaa painaessa ei startti pyöri, mutta valot sammu eli ihan samanlailla toimii kun ilman kytkintä painettaessa
Ksthb
Joo kytkimen kahva on vaihdettu Titax:n tekemään.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vmatti:
Joo en siinä viittiny ruveta huitoo ja pysäyttää koko porukkaa, vaan ajattelin että joko saan yksin pyörän käyntiin tai sitten se matkaa hinausautolla kotiin.
Jos siihen olis jääny muitaki niin niiltä olis menny ajelut pieleen.
nyt siihen jäi paikalle yks gixxeri kuski, joka oli kääntymässä kotiinpäin.
Ja kyllähän se siltä näyttää että kahva ei painanu tarpeeksi sitä kytkimen kytkintä ja siks ei lähteny käyntiin.
Olisko katkaisija ollu pikkusen löysällä ja liikahtanu karkuun tai
sitten oli voimat niin loppu ettei vaan jaksanu painaa kahvaa pohjaan.
Pientä modausta kahvaan ja nyt pelaa (ainaki jonkin aikaa).
Joo en siinä viittiny ruveta huitoo ja pysäyttää koko porukkaa, vaan ajattelin että joko saan yksin pyörän käyntiin tai sitten se matkaa hinausautolla kotiin.
Jos siihen olis jääny muitaki niin niiltä olis menny ajelut pieleen.
nyt siihen jäi paikalle yks gixxeri kuski, joka oli kääntymässä kotiinpäin.
Ja kyllähän se siltä näyttää että kahva ei painanu tarpeeksi sitä kytkimen kytkintä ja siks ei lähteny käyntiin.
Olisko katkaisija ollu pikkusen löysällä ja liikahtanu karkuun tai
sitten oli voimat niin loppu ettei vaan jaksanu painaa kahvaa pohjaan.
Pientä modausta kahvaan ja nyt pelaa (ainaki jonkin aikaa).