Mitä jäikään käteen ? - Hd

Tarinoita ja linkkejä Busanistien matkakertomuksiin
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Siis mikä oli Espanjan reisun anti ! No eka positiiviset asiat :

1. Kaverini, eli majoittajani olivat tapansa mukaan tosi mukavia !
2. HD Porukka joihin tutustuin, oli tosi rentoo ja mukavaa !
(Mukana, Suomalaisia, Espanjalaisia ja Englantilaisia sekä Norjalainen RUNE, MUKAVA KUNDI !) Runella oli Hienoin HD mitä oon koskaan nähny, eikä tainnu olla ees vielä ihan valmis, ajelee rata-ajoo myös senioreissa olikohan Benellillä, jota näytti tallissaan.

3. Ilmat oli 15 päivästä kolmea päivää lukuunottamatta loistavat .
4. Murchian HD Vuokraamolle 1000 pinnaa IHANIA ihmisiä !
5. Erikoiskiitokset ARI JÄMSENILLE, joka heitti mut kentälle .
6. Erikoiskiitokset Myös EKELLE ja MINTULLE jotka majoitti mut .

No täytyy kait jotain negatiivistakin heittää :

1. Pyörä ( Sportster -06 ) ajettu 740 km kun sain . Käsittämätön VIBRA ? Baanalla Okay, mut taajamissa pampam pom Pox, Starttaus ja : jutututtmtumtum pox pam jututum pox ? Kierrroksii ei ottannu lainkaan ja mittarii ei tieteskään ollut tällasessa Halppis mallissa + määrätyt kiekat ni tankki värisi kuin .......sauva?

2. Tämä ei tietenkään ole pyörän vika, mutta olen edelleen selkäpotilas, ajoasento ei oo AINAKAAN mulle selkävaivaiselle tehty !

Eli kyllä positiivisen puolelle jäi, mut vaikka siellä olin mukana kiinnostuneena vartavasten reissua varten tehty HD liivi päällä........ Ei meidän perheessä IKINÄ tule olemaan HD:tä, ainakakaan mulla. Muut ostakoot mitä lystää !! Jykeviä ja painavia/massiivisia ne on ja Tukevia ! Mutta jos busaa vertaa, jota ei oikeastaan voi tehdä, mutta teen kuitenkin koska moottori pyöriä molemmat ja Suomessa aika lähellä samaa hintaluokkaa .

TÄÄÄÄYYYYSIN eri planeetalla ! Hayabusa ON MAAILMAN NOPEIN JA PARAS MOOTTORIPYÖRÄ STREETILLE, MITÄ KOSKAAN ON TEHTY ! :thumbup:

Kulkee kuin KISSA, RÄJÄHTÄÄ KUIN LEIJONA tarvittaessa. :rocket

HD:t on kyllä hyvän näkösii, joista Porchen motolla varustettu Night Rod ylivertainen, todella upee MOOTTORIPYÖRÄ !

Hinta / ajettavuus ?

Nightrodin hinta Suomessa lienee ajokunnossa 25.000 - 26.000 €

Sillä Fyrgalla toteuttaa Busaan hurjinmatkin unelmat ja jääkin vielä 3-4 etelän matkan hinta kuluineen !

Mutta tiedän, että myös mun tutut HD fanit Espanjassa lukee tän jutun, siksi sanon, että kukin ajaa millä tykkää tää oli mun mielipide ja piste. :turbobusa: :thumbup:

Edited By busapappa2 on 1164229584
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT