Siis mikä oli Espanjan reisun anti ! No eka positiiviset asiat :
1. Kaverini, eli majoittajani olivat tapansa mukaan tosi mukavia !
2. HD Porukka joihin tutustuin, oli tosi rentoo ja mukavaa !
(Mukana, Suomalaisia, Espanjalaisia ja Englantilaisia sekä Norjalainen RUNE, MUKAVA KUNDI !) Runella oli Hienoin HD mitä oon koskaan nähny, eikä tainnu olla ees vielä ihan valmis, ajelee rata-ajoo myös senioreissa olikohan Benellillä, jota näytti tallissaan.
3. Ilmat oli 15 päivästä kolmea päivää lukuunottamatta loistavat .
4. Murchian HD Vuokraamolle 1000 pinnaa IHANIA ihmisiä !
5. Erikoiskiitokset ARI JÄMSENILLE, joka heitti mut kentälle .
6. Erikoiskiitokset Myös EKELLE ja MINTULLE jotka majoitti mut .
No täytyy kait jotain negatiivistakin heittää :
1. Pyörä ( Sportster -06 ) ajettu 740 km kun sain . Käsittämätön VIBRA ? Baanalla Okay, mut taajamissa pampam pom Pox, Starttaus ja : jutututtmtumtum pox pam jututum pox ? Kierrroksii ei ottannu lainkaan ja mittarii ei tieteskään ollut tällasessa Halppis mallissa + määrätyt kiekat ni tankki värisi kuin .......sauva?
2. Tämä ei tietenkään ole pyörän vika, mutta olen edelleen selkäpotilas, ajoasento ei oo AINAKAAN mulle selkävaivaiselle tehty !
Eli kyllä positiivisen puolelle jäi, mut vaikka siellä olin mukana kiinnostuneena vartavasten reissua varten tehty HD liivi päällä........ Ei meidän perheessä IKINÄ tule olemaan HD:tä, ainakakaan mulla. Muut ostakoot mitä lystää !! Jykeviä ja painavia/massiivisia ne on ja Tukevia ! Mutta jos busaa vertaa, jota ei oikeastaan voi tehdä, mutta teen kuitenkin koska moottori pyöriä molemmat ja Suomessa aika lähellä samaa hintaluokkaa .
TÄÄÄÄYYYYSIN eri planeetalla ! Hayabusa ON MAAILMAN NOPEIN JA PARAS MOOTTORIPYÖRÄ STREETILLE, MITÄ KOSKAAN ON TEHTY !
Kulkee kuin KISSA, RÄJÄHTÄÄ KUIN LEIJONA tarvittaessa. :rocket
HD:t on kyllä hyvän näkösii, joista Porchen motolla varustettu Night Rod ylivertainen, todella upee MOOTTORIPYÖRÄ !
Hinta / ajettavuus ?
Nightrodin hinta Suomessa lienee ajokunnossa 25.000 - 26.000
Sillä Fyrgalla toteuttaa Busaan hurjinmatkin unelmat ja jääkin vielä 3-4 etelän matkan hinta kuluineen !
Mutta tiedän, että myös mun tutut HD fanit Espanjassa lukee tän jutun, siksi sanon, että kukin ajaa millä tykkää tää oli mun mielipide ja piste.
Edited By busapappa2 on 1164229584
Mitä jäikään käteen ? - Hd
- busapappa2