Vakuutukset - Millasia turbolle
Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?
Club 100 m/s
Liikenne + täyskasko meininki täällä, 60/70 bonuksilla. Vakavasti harkinnassa että teen saman ku Artsi, eli kasko hiiteen.-Artsi- kirjoitti:Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?
Saiskohan muuten liikennevakuutukseen liitettyä hirvi-vakuutuksen? Siis ilman että on täys/osakaskoja käytössä?
mulla osakasko lähivakuutuksesta ja siihen ei ainakaan saanut ilkivaltaa olleskaan..mitenhän muut yhtiöt onkohan niissä ilkivaltaa osakaskossa??-Artsi- kirjoitti:Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?