Vakuutukset - Millasia turbolle

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

kaskollinen vai ilman, onko siitä kaskosta oikeesti hyötyä jos ajaa metsää (kun rekisteriotteessa ei kuitenkaan lue turboa) kai siinä vaiheessa on kaskollakin merkitystä kun sun pyörä kaadetaan kaupan pihassa ja potkitaan. millai ootte suhtautunu kaskoon?
jeejee 1/4 alle kympin
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?
Club 100 m/s
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

-Artsi- kirjoitti:Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?
Liikenne + täyskasko meininki täällä, 60/70 bonuksilla. Vakavasti harkinnassa että teen saman ku Artsi, eli kasko hiiteen.

Saiskohan muuten liikennevakuutukseen liitettyä hirvi-vakuutuksen? Siis ilman että on täys/osakaskoja käytössä?
mibusa

Viesti Kirjoittaja mibusa »

-Artsi- kirjoitti:Mulla tuo oma -03 ja vielä viime kesän ajelin kaskon kera, täydet bonarit kun on molemmissa. Irtisanoin loppuvuonna kaskon ja jatkossa mennään ilman. Jos se on esim. 500e kesä niin tuolla rahalla saa kokonaisen käytetyn katesarjan, esimerkkinä. Jos pelkona että joku potkii mopon nurin niin eikös siihen riittäisi osakaskon ilkivaltavakuutus..?
mulla osakasko lähivakuutuksesta ja siihen ei ainakaan saanut ilkivaltaa olleskaan..mitenhän muut yhtiöt onkohan niissä ilkivaltaa osakaskossa??
Vastaa Viestiin