Mites noiden K8 katteiden irroitus tapahtuu? Muistan jossain topicin niistä nähneeni mutta surffaillen ja searchia käyttämällä ei löytynyt?!? Meni jarru,vilkku ym.valojen sulake (ei saa nauraa,enkä kerro miksi) ja ohjekirjassa sanotaan että ottaa tuon pienen vasemman kahvan alla olevan muovikatteen irti niin sulakkeet on siinä, MUTTA eihän tuo irti lähde,eli pitääkö ottaa koko sivukate irti?
edit: mistäs tuo N tuohon otsikkoon paukahti...?!? :comp
Edited By Jorgos on 1213268066
k8 katteet... - -sulake meni-
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Lähtee se "sivupala" irti ilman sivukatteen irrotusta. oon vaan tiukasta "nipukoilla kiinni siinä sivukatteessa! Kun oot irrottanut mittarin alta (en muista pitääkö mittarin päältäkin irrottaa) muovin, saat työnnettyä käden sen sivumuovin alle...Ihan ylälaidassa nipsu, joka pitää tiukasti kiinni. Sitä nipsua longistamalla se antautuu... Toivottavasti edes jotain ymmärsit..
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
http://www.busanation.com/forum/showthread.php?t=174
oisko tuosta apuja?
edit by jarim: linkiksi tuo osoite
Edited By jarim on 1213292555
oisko tuosta apuja?
edit by jarim: linkiksi tuo osoite
Edited By jarim on 1213292555
Mulla tossa joku aika sitten tapahtu pikkupierussa tommonen sulakevahinko kahvalämppäreiden releen asennuksen kanssa.
Ensin se näkyvä ruuvi pois ja sit se mittarinalusmuovilärpäke. Sit pitäs paljastuu siitä vasemman muovin ylälaidasta ruuvi, vai olikohan semmonen nipsu. Saatto joutua vähän raottamaan jotta tuli näkyviin. Homma tais olla siinä ja siellä tais olla jopa pari varasulaketta jemussa.
Edit: Sorry, tais mennä BussiJussin kommenttejen toistoks
Edited By Busajunnu on 1213278841
Ensin se näkyvä ruuvi pois ja sit se mittarinalusmuovilärpäke. Sit pitäs paljastuu siitä vasemman muovin ylälaidasta ruuvi, vai olikohan semmonen nipsu. Saatto joutua vähän raottamaan jotta tuli näkyviin. Homma tais olla siinä ja siellä tais olla jopa pari varasulaketta jemussa.
Edit: Sorry, tais mennä BussiJussin kommenttejen toistoks
Edited By Busajunnu on 1213278841
Jaku kirjoitti:Jorgos kirjoitti:(ei saa nauraa,enkä kerro miksi)
valota ny vähä :rasberry:
No sanotaan vaikka näin että virrat kannattaa katkaista avaimesta ennen johtojen katkomista... :1087 No parhaitenhan se taas näin jää mieleen ensikertaa varten... ja nyt alkoi muuten lomat
Edited By Jorgos on 1213354109
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...