k8 katteet... - -sulake meni-

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Mites noiden K8 katteiden irroitus tapahtuu? Muistan jossain topicin niistä nähneeni mutta surffaillen ja searchia käyttämällä ei löytynyt?!? Meni jarru,vilkku ym.valojen sulake (ei saa nauraa,enkä kerro miksi) ja ohjekirjassa sanotaan että ottaa tuon pienen vasemman kahvan alla olevan muovikatteen irti niin sulakkeet on siinä, MUTTA eihän tuo irti lähde,eli pitääkö ottaa koko sivukate irti?

edit: mistäs tuo N tuohon otsikkoon paukahti...?!? :comp




Edited By Jorgos on 1213268066
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Lähtee se "sivupala" irti ilman sivukatteen irrotusta. oon vaan tiukasta "nipukoilla kiinni siinä sivukatteessa! Kun oot irrottanut mittarin alta (en muista pitääkö mittarin päältäkin irrottaa) muovin, saat työnnettyä käden sen sivumuovin alle...Ihan ylälaidassa nipsu, joka pitää tiukasti kiinni. Sitä nipsua longistamalla se antautuu... Toivottavasti edes jotain ymmärsit..

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
84-1189275398

Viesti Kirjoittaja 84-1189275398 »

http://www.busanation.com/forum/showthread.php?t=174

oisko tuosta apuja?

edit by jarim: linkiksi tuo osoite




Edited By jarim on 1213292555
66-1203695622

Viesti Kirjoittaja 66-1203695622 »

Mulla tossa joku aika sitten tapahtu pikkupierussa tommonen sulakevahinko kahvalämppäreiden releen asennuksen kanssa.
Ensin se näkyvä ruuvi pois ja sit se mittarinalusmuovilärpäke. Sit pitäs paljastuu siitä vasemman muovin ylälaidasta ruuvi, vai olikohan semmonen nipsu. Saatto joutua vähän raottamaan jotta tuli näkyviin. Homma tais olla siinä ja siellä tais olla jopa pari varasulaketta jemussa.

Edit: Sorry, tais mennä BussiJussin kommenttejen toistoks




Edited By Busajunnu on 1213278841
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Kiitos,noihan se irtosi ja sulakkeitakin oli varalla 2x15a ja 1x10a, taas pelittää mittarit,vilkut ja jarruvalot. :mosh: :skootteri:
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Jorgos kirjoitti:(ei saa nauraa,enkä kerro miksi)
valota ny vähä :rasberry:
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Jaku kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:(ei saa nauraa,enkä kerro miksi)

valota ny vähä :rasberry:

No sanotaan vaikka näin että virrat kannattaa katkaista avaimesta ennen johtojen katkomista... :oho: :1087 No parhaitenhan se taas näin jää mieleen ensikertaa varten... ja nyt alkoi muuten lomat :kippis:




Edited By Jorgos on 1213354109
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Vastaa Viestiin