eli siis pitkät näyttää balttiarallaa 5m päähän. Lyhkäselläkin näkee kauemmas. Pulttasin äsken uuden tuplakuplan kiinni ja lähin koeajolle, ekaa kertaa pimeässä, ja huomasin että kaukovalo on ihan spjerseestä.
En jaksanut tutkia asiaa tarkemmin joten kysytään täältä: saako valoa säädettyä ja pitääkö katteita purkaa paljonkin?
Toinen juttu on stonga...se on ollut alusta saakka vähän vinossa eli aavistuksen näyttäis etuputket kiertyvän oikealla. Eli kun mopo kulkee suoraan niin kuskin paikalta katsottuna tanko aavistuksen oikealle kääntyneenä. Pyörähän on uusi joten haiskahtaa säätövirheeltä.
Saako keulaa oikaistua löysäämällä hieman etuputkia ylhäältä sekä alempaa siitä kolmiopalasta. Kolmiopalan pultit on vaan vähän ahtaalla katteiden takia.
Joo, tuttu juttu tuo, on kuulemma busissa jostain syystä yleensä tehtaalta valot säädetty miten sattuu. Katteen takaa löytyy säätöruuvit kummallekin valolle erikseen, saa muistaakseni säädettyä paljoa purkamatta, sivumuovit kai joutuu ottamaan pois(ne tankin ympärillä olevat) mutta varma en oo siitäkään. Itsellä näytti myös päin helvettiä uutena. Sorminäppäryyttä tuo kyllä taisi vähän vaatia, ahtaat paikat.
saahan sen säädettyä. Iroittaa sen läpyskän lampun alta, siis sen keulakatteen alaosan (mustaa muovia). Pari nastaa ja ruuvia. Ahdas se on kuin... Mutta kerta säätöhän rittää
Samoin oli mun -05 mallissa säädetty valot aivan pieleen. Ei aivan hienosäädöllä korjaantunu. Muistaakseni löysäsin kolme kierrosta pysty säätöä ja sivusäätöä pari kierrosta niin alko vähän näyttää sinne minne pitää. Vieläkin pitää ehkä hieman korottaa pystysäätöä. Pieni asia mutta saishan olla oikein säädetty, ettei heti tarvis alkaa ruuvaamaan uutta pyörää. Säätö onnistuu irroittamatta mitään. Vaatii tosin hieman sorminäppäryyttä ja pitkän avaimen.