Kaukovalo...
eli siis pitkät näyttää balttiarallaa 5m päähän. Lyhkäselläkin näkee kauemmas. Pulttasin äsken uuden tuplakuplan kiinni ja lähin koeajolle, ekaa kertaa pimeässä, ja huomasin että kaukovalo on ihan spjerseestä.
En jaksanut tutkia asiaa tarkemmin joten kysytään täältä: saako valoa säädettyä ja pitääkö katteita purkaa paljonkin?
Toinen juttu on stonga...se on ollut alusta saakka vähän vinossa eli aavistuksen näyttäis etuputket kiertyvän oikealla. Eli kun mopo kulkee suoraan niin kuskin paikalta katsottuna tanko aavistuksen oikealle kääntyneenä. Pyörähän on uusi joten haiskahtaa säätövirheeltä.
Saako keulaa oikaistua löysäämällä hieman etuputkia ylhäältä sekä alempaa siitä kolmiopalasta. Kolmiopalan pultit on vaan vähän ahtaalla katteiden takia.
En jaksanut tutkia asiaa tarkemmin joten kysytään täältä: saako valoa säädettyä ja pitääkö katteita purkaa paljonkin?
Toinen juttu on stonga...se on ollut alusta saakka vähän vinossa eli aavistuksen näyttäis etuputket kiertyvän oikealla. Eli kun mopo kulkee suoraan niin kuskin paikalta katsottuna tanko aavistuksen oikealle kääntyneenä. Pyörähän on uusi joten haiskahtaa säätövirheeltä.
Saako keulaa oikaistua löysäämällä hieman etuputkia ylhäältä sekä alempaa siitä kolmiopalasta. Kolmiopalan pultit on vaan vähän ahtaalla katteiden takia.
Joo, tuttu juttu tuo, on kuulemma busissa jostain syystä yleensä tehtaalta valot säädetty miten sattuu. Katteen takaa löytyy säätöruuvit kummallekin valolle erikseen, saa muistaakseni säädettyä paljoa purkamatta, sivumuovit kai joutuu ottamaan pois(ne tankin ympärillä olevat) mutta varma en oo siitäkään. Itsellä näytti myös päin helvettiä uutena. Sorminäppäryyttä tuo kyllä taisi vähän vaatia, ahtaat paikat.
Edited By mmurola on 1146022793
Edited By mmurola on 1146022793
Samoin oli mun -05 mallissa säädetty valot aivan pieleen. Ei aivan hienosäädöllä korjaantunu. Muistaakseni löysäsin kolme kierrosta pysty säätöä ja sivusäätöä pari kierrosta niin alko vähän näyttää sinne minne pitää. Vieläkin pitää ehkä hieman korottaa pystysäätöä. Pieni asia mutta saishan olla oikein säädetty, ettei heti tarvis alkaa ruuvaamaan uutta pyörää. Säätö onnistuu irroittamatta mitään. Vaatii tosin hieman sorminäppäryyttä ja pitkän avaimen.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
OK, täytyy näpräillä kuntoon jahka olen ensin haravoinut nurtsin, myrkyttänyt sammaleet, pessyt pihakivet, oikaissut roskakatoksen, levittänyt kalkin, lannoittanut nurtsin, hakannut halot, huoltanut ruohonleikkurin, korjannut trimmerin, maalannut pihavajan, öljynnyt pihakalusteet, asentanut aurinkovarjon, leikannut pensasaidan, levittänyt kivituhkan, käynyt kaatsikeikalla ja vetänyt vappukännit
....eli maanantaina on pitkät kunnossa
....eli maanantaina on pitkät kunnossa
jäsenJ kirjoitti:OK, täytyy näpräillä kuntoon jahka olen ensin haravoinut nurtsin, myrkyttänyt sammaleet, pessyt pihakivet, oikaissut roskakatoksen, levittänyt kalkin, lannoittanut nurtsin, hakannut halot, huoltanut ruohonleikkurin, korjannut trimmerin, maalannut pihavajan, öljynnyt pihakalusteet, asentanut aurinkovarjon, leikannut pensasaidan, levittänyt kivituhkan, käynyt kaatsikeikalla ja vetänyt vappukännit
....eli maanantaina on pitkät kunnossa
Vaimo tais määrätä nuo pihahommat vai? Ja ite oot päättäny ottaa vappukännin.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87