Leovincen 4-1 e- hyväksytty - Pakoputki????
Moro, onkos kukaan kerhossa laittanut K8:iin LeoVincen 4-1 putkea, joka on e-hyväksytty???? Siinä ei ole kattia, mut silti kuulin että sen saisi katsastettua ko. putkella!
Lähinnä nyt kiinnostaisi, että miten tehojen ja vääntöjen käy... Ne ei varmaan nouse, mutta jos ei sit laskisikaan.... Vois olla aika kiinnostava juttu meikäläiselle. Meinaan ku siinä on jo ihan tarpeeksi voimmoo nytkin...
Lähinnä nyt kiinnostaisi, että miten tehojen ja vääntöjen käy... Ne ei varmaan nouse, mutta jos ei sit laskisikaan.... Vois olla aika kiinnostava juttu meikäläiselle. Meinaan ku siinä on jo ihan tarpeeksi voimmoo nytkin...
Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..?
Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä...
Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä...
Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...?
Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Putkistoista löytyy foorumilta aika paljon infoa, ei muutakuin selailemaan.
Myyntiilmoituksiakin löytyy esim täältä
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3970
Myyntiilmoituksiakin löytyy esim täältä
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3970
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tämän keskustelun alottajan aiheesta mennee kyllä huti tämä, mutta laitanpa kuitenki ajatuksen/kysymyksen "ei-vartti-eikä-lentokenttäajoja" eli normi nurkka- ja matka-ajoa varten ajatellusta Busasta:
- 2-4 heppaa sinne tänne tai pieni parannus väänthön ei ole niin oleellista kuin se, että pyörän sääjöt on kohilhan?
Perustan itte tämän omalta osaltani siihen, että
a) busassa riittävästi tehoa ko. ajeluja varten, myös kaksi päällä
b) omakohtasesti busalle ominainen (ainaki vanhakoppasen) "nypytys" ja "vaeltelu" ei haitannu kauhiasti, mutta loppusyksyn ECU-päivitys ja ohjelmointi/penkitys toivat aivan uuenlaisen ja merkittävästi jouhevamman ajotuntuman joka kierrosaluhhella --> mukavuus kasvo entisesthän
Omassani Yoshimuran RS-3 kokoputkisto ja BMC-filtteri, muuten vakio
Tässä vielä ***KLIKS*** kuvatus säätöjen jälkhen...tykkäsin ajotuntumasta
- 2-4 heppaa sinne tänne tai pieni parannus väänthön ei ole niin oleellista kuin se, että pyörän sääjöt on kohilhan?
Perustan itte tämän omalta osaltani siihen, että
a) busassa riittävästi tehoa ko. ajeluja varten, myös kaksi päällä
b) omakohtasesti busalle ominainen (ainaki vanhakoppasen) "nypytys" ja "vaeltelu" ei haitannu kauhiasti, mutta loppusyksyn ECU-päivitys ja ohjelmointi/penkitys toivat aivan uuenlaisen ja merkittävästi jouhevamman ajotuntuman joka kierrosaluhhella --> mukavuus kasvo entisesthän
Omassani Yoshimuran RS-3 kokoputkisto ja BMC-filtteri, muuten vakio
Tässä vielä ***KLIKS*** kuvatus säätöjen jälkhen...tykkäsin ajotuntumasta
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Ei oo vie kiinni, mutta kohta onKarza kirjoitti:Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..?
Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä...
.. mulle hepat ei niinkään merkkaa vaan toimivuus ja näkö... ensiks sisäänajo ja sit rukataan... mitä sitä ei vie tie, oman poksin säätö ainakin...
http://www.yoshimura-rd.com/t-NP_08_GSX1300R.aspx
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hmm Hindlet minun kautta sopivasti. Niin ja toimivuus ihan huippuluokkaa PC:n kanssa säädettynä K8:sissaKarza kirjoitti:Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...?
Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
Vakio vastaan Hindle+PC+BMC
Itellä -08 Busa, penkkinä Dynojet 250i ja vakiona: hepat 171 vääntö 138,64.Karza kirjoitti:Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa,
Yoshimuran kokoputkisto 4-1, R-77 pönttö ja PCIII : hepat 179.8 ja vääntö 139,94. Plussaa ulkonäkö, äänet ja himppu tehoo, miinusta hinta.