Leovincen 4-1 e- hyväksytty - Pakoputki????

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Moro, onkos kukaan kerhossa laittanut K8:iin LeoVincen 4-1 putkea, joka on e-hyväksytty???? Siinä ei ole kattia, mut silti kuulin että sen saisi katsastettua ko. putkella!
Lähinnä nyt kiinnostaisi, että miten tehojen ja vääntöjen käy... Ne ei varmaan nouse, mutta jos ei sit laskisikaan.... Vois olla aika kiinnostava juttu meikäläiselle. Meinaan ku siinä on jo ihan tarpeeksi voimmoo nytkin... :D
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. veikkaisin että killerin kera tehon lisäys olematon.
Killeri poistettuna kutakuinkin samalla viivalla ku Yoshi.
Hmm tota putkee näytti olevan tukussa rimalla (svh n.1575e), vertailevan tarjouksen saat tosta jos haluat.
75-1229438028

Viesti Kirjoittaja 75-1229438028 »

Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..? :skootteri:

Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä... :apua:
75-1229438028

Viesti Kirjoittaja 75-1229438028 »

Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...? :apua:

Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Putkistoista löytyy foorumilta aika paljon infoa, ei muutakuin selailemaan.

Myyntiilmoituksiakin löytyy esim täältä
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3970

:)
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...tämän keskustelun alottajan aiheesta mennee kyllä huti tämä, mutta laitanpa kuitenki ajatuksen/kysymyksen "ei-vartti-eikä-lentokenttäajoja" eli normi nurkka- ja matka-ajoa varten ajatellusta Busasta:

- 2-4 heppaa sinne tänne tai pieni parannus väänthön ei ole niin oleellista kuin se, että pyörän sääjöt on kohilhan?

Perustan itte tämän omalta osaltani siihen, että
a) busassa riittävästi tehoa ko. ajeluja varten, myös kaksi päällä
b) omakohtasesti busalle ominainen (ainaki vanhakoppasen) "nypytys" ja "vaeltelu" ei haitannu kauhiasti, mutta loppusyksyn ECU-päivitys ja ohjelmointi/penkitys toivat aivan uuenlaisen ja merkittävästi jouhevamman ajotuntuman joka kierrosaluhhella --> mukavuus kasvo entisesthän

Omassani Yoshimuran RS-3 kokoputkisto ja BMC-filtteri, muuten vakio

Tässä vielä ***KLIKS*** kuvatus säätöjen jälkhen...tykkäsin ajotuntumasta :thumbup:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
75-1229438028

Viesti Kirjoittaja 75-1229438028 »

Tällaista tietoa juuri kaipailin. KIITOS! :kippis:
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Karza kirjoitti:Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..? :skootteri:

Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä... :apua:
Ei oo vie kiinni, mutta kohta on :thumbup:
.. mulle hepat ei niinkään merkkaa vaan toimivuus ja näkö... ensiks sisäänajo ja sit rukataan... mitä sitä ei vie tie, oman poksin säätö ainakin...
http://www.yoshimura-rd.com/t-NP_08_GSX1300R.aspx
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Karza kirjoitti:Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...? :apua:

Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
Hmm Hindlet minun kautta sopivasti. Niin ja toimivuus ihan huippuluokkaa PC:n kanssa säädettynä K8:sissa


Vakio vastaan Hindle+PC+BMC
66-1203695622

Viesti Kirjoittaja 66-1203695622 »

Karza kirjoitti:Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa,
Itellä -08 Busa, penkkinä Dynojet 250i ja vakiona: hepat 171 vääntö 138,64.
Yoshimuran kokoputkisto 4-1, R-77 pönttö ja PCIII : hepat 179.8 ja vääntö 139,94. Plussaa ulkonäkö, äänet ja himppu tehoo, miinusta hinta.
75-1229438028

Viesti Kirjoittaja 75-1229438028 »

Kiitos kovasti kaikille vastanneille, kaikki tää palaute on tosi jees, ISO KÄSI TEILLE! :respekt:

Valinnanvaikeus iskee selvästi, onneks on vielä hiukan aikaa kevääseen ja uuden pelin saapumiseen... :skootteri:
Vastaa Viestiin