Moro, onkos kukaan kerhossa laittanut K8:iin LeoVincen 4-1 putkea, joka on e-hyväksytty???? Siinä ei ole kattia, mut silti kuulin että sen saisi katsastettua ko. putkella!
Lähinnä nyt kiinnostaisi, että miten tehojen ja vääntöjen käy... Ne ei varmaan nouse, mutta jos ei sit laskisikaan.... Vois olla aika kiinnostava juttu meikäläiselle. Meinaan ku siinä on jo ihan tarpeeksi voimmoo nytkin...
Hmm.. veikkaisin että killerin kera tehon lisäys olematon.
Killeri poistettuna kutakuinkin samalla viivalla ku Yoshi.
Hmm tota putkee näytti olevan tukussa rimalla (svh n.1575e), vertailevan tarjouksen saat tosta jos haluat.
Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..?
Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä...
Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...?
Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
...tämän keskustelun alottajan aiheesta mennee kyllä huti tämä, mutta laitanpa kuitenki ajatuksen/kysymyksen "ei-vartti-eikä-lentokenttäajoja" eli normi nurkka- ja matka-ajoa varten ajatellusta Busasta:
- 2-4 heppaa sinne tänne tai pieni parannus väänthön ei ole niin oleellista kuin se, että pyörän sääjöt on kohilhan?
Perustan itte tämän omalta osaltani siihen, että
a) busassa riittävästi tehoa ko. ajeluja varten, myös kaksi päällä
b) omakohtasesti busalle ominainen (ainaki vanhakoppasen) "nypytys" ja "vaeltelu" ei haitannu kauhiasti, mutta loppusyksyn ECU-päivitys ja ohjelmointi/penkitys toivat aivan uuenlaisen ja merkittävästi jouhevamman ajotuntuman joka kierrosaluhhella --> mukavuus kasvo entisesthän
Omassani Yoshimuran RS-3 kokoputkisto ja BMC-filtteri, muuten vakio
Tässä vielä ***KLIKS*** kuvatus säätöjen jälkhen...tykkäsin ajotuntumasta
Karza kirjoitti:Moi, mikä on eri merkkisten full system-putkistojen paremmuus järjestys jos ajatellaan huipputehon tuottoa/ala- ja keskirekisterin väännön parannusta/yleistä laadukkuutta? Nyt ei hinta ratkaise tässä keississä mitään...kuinka Yoshin eri versiot eroaa tässä asiassa toisistaan? Onko kellään uuden mallin Bussissa kiinni Yoshin R-55 putkistoa..?
Kertokaa kellä on tietoa enemmän aiheesta kuin mulla, keväällä putkiston hankinta uuteen edessä...
Ei oo vie kiinni, mutta kohta on
.. mulle hepat ei niinkään merkkaa vaan toimivuus ja näkö... ensiks sisäänajo ja sit rukataan... mitä sitä ei vie tie, oman poksin säätö ainakin... http://www.yoshimura-rd.com/t-NP_08_GSX1300R.aspx
Karza kirjoitti:Luulin että tästä aiheesta löytyy tällä foorumilla roppakaupalla tietoa ja faktaa, vaan hiljaista on, vai onko aihe jotenkin tabu...?
Jos joku kauppaa jotain merkkiä, saa kehua vapaasti jos on näyttöä laadusta, ei se mua haittaa. Infoa kaipailen..tarkoitus olis että osia vaihtamalla(lähinnäputkisto ja mahdollisesti PC) ei ainakaan hyvä prätkä huononisi...
Hmm Hindlet minun kautta sopivasti. Niin ja toimivuus ihan huippuluokkaa PC:n kanssa säädettynä K8:sissa