Ahdettu Gen1 - Neuvoja
Muutoskatsatuksessa tarvitaan tehomittaustodistus, siitä selviää mm ahtimen merkki, ahtopaine, max teho. Teho kun ei saa katsastuksessa kasvaa rekisteriotteeseen merkitystä vakiotehosta kuin xx %, nyt en muista paljonko teho sai prosentuaalisesti kasvaa. Sitten oli äänimittaustodistus. Siinäpä ne mitä itellä oli ja leima tuli. Näin muistan ulkomuistista.
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
Kiitos. Paikalisella Satakuntalaisella konttorilla kävin ja siellä pyydettiin: Päästötaso kirjallisena (Euro1/Euro2) maahantuojalta, jarrut/alusta kirjallinen todistus maahantuojalta, moottoriteho ja ahtopaine mitattuna ja kirjattuna ko. tehoille. Tietysti Db-mittaus ja päästöt.
Pyöräni on (onneksi?) Euro1 joten tämän puolesta ahtaminen hieman helpottuu.
Busanisti palstaa lueskellassani ahdetuista Busista niin pohjoisessa muutoskatsastus ei vaikuta olevan homma eikä mikään.
Pohjoisessahan on poroja mitä etelässä ei ole..
Pyöräni on (onneksi?) Euro1 joten tämän puolesta ahtaminen hieman helpottuu.
Busanisti palstaa lueskellassani ahdetuista Busista niin pohjoisessa muutoskatsastus ei vaikuta olevan homma eikä mikään.
Pohjoisessahan on poroja mitä etelässä ei ole..
Käy kysymässä joltain toiselta konttorilta myös, kuulosti vähän siltä etteivät ihan tiedä mitä vaaditaan ni kysyvät enemmän papereita ku olis tarviskaan.
Ja jos et ole vielä ostanu turbosarjaa niin kato ettei ole kiinalaisella ahtimella, ihan vaan murheiden välttämiseksi.
Ja jos et ole vielä ostanu turbosarjaa niin kato ettei ole kiinalaisella ahtimella, ihan vaan murheiden välttämiseksi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
PRM75 kirjoitti:Kuopiossa tarvitsi ainoastaan tehomittauksen, ahtopaine tiedon. melut ja päästöt mittasivat konttorilla.
Miten kiinan ahtimen erottaa "kunnon ahtimesta"?
Settihän on nyt Proboosti:in ja kaksi kautta ajettu. Joskus kadullakin käyty, mutta enimmäkseen vartilla. Tänä kesänä kaikki männät leikkasivat kiinni mäntien sisäpuolelta.
Pientä sulamista näkyi männissä. Männät olivat vakiot kuten kangetkin.
Ahdoista ei tietoa eikä muustakaan datasta
Mielenkiinnolla odotan tähän vastausta dataloggerista. (Jarim)
PRM75 kirjoitti:Kuopiossa tarvitsi ainoastaan tehomittauksen, ahtopaine tiedon. melut ja päästöt mittasivat konttorilla.
Miten kiinan ahtimen erottaa "kunnon ahtimesta"?
Settihän on nyt Proboosti:in ja kaksi kautta ajettu. Joskus kadullakin käyty, mutta enimmäkseen vartilla. Tänä kesänä kaikki männät leikkasivat kiinni mäntien sisäseinämiltä.
Pientä sulamista näkyi parissa männässä. Männät olivat vakiot kuten kangetkin. Kuulin, että tuon setin painekotelossa olisi parantamisen
varaa.
Ahdoista ei tietoa eikä muustakaan datasta
Mielenkiinnolla odotan tähän vastausta dataloggerista(Jarim)
Dataloggerista? ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Merkinnöistä. Mitä siinä ahtimessa lukee.YyyVee kirjoitti:Miten kiinan ahtimen erottaa "kunnon ahtimesta"?PRM75 kirjoitti:Kuopiossa tarvitsi ainoastaan tehomittauksen, ahtopaine tiedon. melut ja päästöt mittasivat konttorilla.
Settihän on nyt Proboosti:in ja kaksi kautta ajettu. Joskus kadullakin käyty, mutta enimmäkseen vartilla. Tänä kesänä kaikki männät leikkasivat kiinni mäntien sisäseinämiltä.
Pientä sulamista näkyi parissa männässä. Männät olivat vakiot kuten kangetkin. Kuulin, että tuon setin painekotelossa olisi parantamisen
varaa.
Ahdoista ei tietoa eikä muustakaan datasta
Mielenkiinnolla odotan tähän vastausta dataloggerista(Jarim)
100 m/s club