C41 apuja
projekti käy ja kukkuu mutta c41 aina vaan taulussa.Rele on uusi.Polttoainepumppu ulkoinen walbro.Virta ja maa otettu suuttimien johtosarjasta(kelta/pun,musta/valk).Releelle tulee jännite kun virta on päällä oranssi/valk-ohjaus ja puna/sin-ohjattava.Keltamusta-ohjauksen maadoitus on ok ja menee ecun pinniin 9.Jos keltamustan tuikkaa maihin kaikki toimii ok.Johtosarja oli siis 99-00 ja vp+ecu uudemmasta(pinnimuutos tehty ecun liittimiin).Jos tosta joku jotain ymmärsi niin ideoita otetaan vastaan....
Eli tarkennuksena: otatko sähköt Walbrolle suoraan kelta/pun, musta/valk -johdoista vai ohjaatko noilla ulkoista relettä jonka kautta pumppu saa sähköt?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ehdottaisin että tosiaan kokeilisit sellaista kytkentää jossa noita alkuperäisiä virtajohtoja käytetään releen ohjaukseen jonka kautta vedät Walbrolle sähköt suoraan akulta (muista sulake väliin). Walbro voi ottaa sen verta enemmän virtaa että mahdollista lie että ecu virhetilanteeksi sen luokittelee.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No joo, kun tuota kytkentäkuvaa ja manuaalin selitystä C41stä tutkin uudestaan niin se on itseasiassa se alkuperäinen pumpun rele minkä toimintaa ecu seuraiee, toisin sanoen veikkaisin että näkee jännitteen siinä pinniin 9 menevässä joka sen releen maadoittaa ja jos näin ei ole niin herjaa C41. Onko se rele satavarmasti ehjä? Entä sulake?bigcc kirjoitti:Niinpä... ei taida rele auttaa.Toi oma relehän vasta kytkee virran sinne keltapunaiseen josta pumppu saa voimansa.Ja rele ei vedä kun taulussa on c41.Vai voisko se mitata jotain sieltä mustavalkoisen maapuolen kautta???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Ei mulla mitään virhettä ilmottanut vaikka 255l walbron laitoin 99-2000 malliseen suoraan vanhan pumpun virtoihin..tosin jos paluu letku tukossa tai siis vaikka regu väärinpäin niin lähtee kyllä käymään kamalan rikkaalla mutta virhettä ilmottaa ja viimein polttaa sulakkeen kun kuormittuu pumppua liikaa.