Akku tyhjäksi nopeasti / huoltoa mikkelissä?
Ajeltiin Helsingistä Mikkeliin, matkan varrella yksi pysähdys. Kun yritin käynnistää koneen perillä, oli akku jo niin tyhjä, ettei mitään toivoa saada konetta käyntiin.
Mikä voisi tyhjentää akun näin nopeasti? Pari päivää sitten mittailin jännitteen moottorin käydessä noin 5 000 k/min, oli alle korjauskäsikirjassa mainitun jännitteen. Joku osa on siis *askana, mutta mikä?
Ja toinen kysymys samaan hengenvetoon: mihin kannattaisi pyörä viedä huoltoon Mikkelissä? Täällä olisi tarkoitus olla ensi viikon puoliväliin asti, ei taida saada pyörää kuntoon tässä ajassa?
Mikä voisi tyhjentää akun näin nopeasti? Pari päivää sitten mittailin jännitteen moottorin käydessä noin 5 000 k/min, oli alle korjauskäsikirjassa mainitun jännitteen. Joku osa on siis *askana, mutta mikä?
Ja toinen kysymys samaan hengenvetoon: mihin kannattaisi pyörä viedä huoltoon Mikkelissä? Täällä olisi tarkoitus olla ensi viikon puoliväliin asti, ei taida saada pyörää kuntoon tässä ajassa?
Jaksanu ny parempaa ketjua etsiä niin laitetaan tähän kyssäri;
jos busan akku jostain syystä pääsee tyhjenemään täysin, saako sitä käyntiin millään paitsi apuvirralla/latauksella? Lähinnä G2&up kiinnostaa kun on ajonestoa ja muutakin elektroniikkaa niin ettei oma taito kaikkeen taivu.
Onnistuuko mäkistartti?
jos busan akku jostain syystä pääsee tyhjenemään täysin, saako sitä käyntiin millään paitsi apuvirralla/latauksella? Lähinnä G2&up kiinnostaa kun on ajonestoa ja muutakin elektroniikkaa niin ettei oma taito kaikkeen taivu.
Onnistuuko mäkistartti?
AD/HD