Gen1 tyyppiviat
2006 vuosimalliin on jo kaikki tyyppiviaksi luokiteltavat korjattu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Edit...hidas..
Ahkeraa foorumin lukemista ja tutustumista,kyllä se siitä aukeaa.
Ei mitää vikoja mitä ei rahalla viritä
Edited By hanhiha on 1254990635
Ahkeraa foorumin lukemista ja tutustumista,kyllä se siitä aukeaa.
Ei mitää vikoja mitä ei rahalla viritä
Edited By hanhiha on 1254990635
Member of IBA Finland ry
No se on hyvä kuulla. Valinta on siis varmasti osunut oikeaanjarim kirjoitti:2006 vuosimalliin on jo kaikki tyyppiviaksi luokiteltavat korjattu.
Ja mitä piristämiseen tulee, niin pitää keväällä pari kuukautta totutella kyytiin ja alkaa sitten räveltämään. 1250 Banditin jälkeen Busassa piisaa paukkua ihan mukavasti. Tosin tehoon tottuu aina liian äkkiä.
Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa..
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Okei, hyvä tietää. Etupään stefat on justiin uusittu vanhan omistajan toimesta, eli yksi huoli vähemmän.MGa kirjoitti:Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa..
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Vauhtisokeuden huomasin kun kävin koeajamassa tuollaista Gen2 Busaa. Meinasi lipsahtaa kolmannen sadan puolelle hyvin helposti