Gen1 tyyppiviat

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

Uutena bussikuskina kiinnostaisi tietää, että mihin asioihin kannattaa kiinnittää Gen1 Busassa huomiota vikamielessä. Eli mitkä ovat pyörän heikot kohdat? Pyörä on siis -06.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

2006 vuosimalliin on jo kaikki tyyppiviaksi luokiteltavat korjattu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
hanhiha
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 09:43
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Edit...hidas..

Ahkeraa foorumin lukemista ja tutustumista,kyllä se siitä aukeaa.
Ei mitää vikoja mitä ei rahalla viritä :pomppu:




Edited By hanhiha on 1254990635
Member of IBA Finland ry
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

jarim kirjoitti:2006 vuosimalliin on jo kaikki tyyppiviaksi luokiteltavat korjattu.
No se on hyvä kuulla. Valinta on siis varmasti osunut oikeaan :thumbup:

Ja mitä piristämiseen tulee, niin pitää keväällä pari kuukautta totutella kyytiin ja alkaa sitten räveltämään. 1250 Banditin jälkeen Busassa piisaa paukkua ihan mukavasti. Tosin tehoon tottuu aina liian äkkiä.
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa.. :angry:
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

MGa kirjoitti:Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa.. :angry:
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Okei, hyvä tietää. Etupään stefat on justiin uusittu vanhan omistajan toimesta, eli yksi huoli vähemmän.

Vauhtisokeuden huomasin kun kävin koeajamassa tuollaista Gen2 Busaa. Meinasi lipsahtaa kolmannen sadan puolelle hyvin helposti :D
Vastaa Viestiin